perjantai 15. kesäkuuta 2012

Uusia asioita ja "vanha" ystävä

Mä nyt ajattelin tehdä vielä tälläsen pikapikapostauksen, vaikka oonkin ihan naatti jo:) Vieläkin oon aivan suu messingillä tosta kouluun pääsemisestä. Koskahan oisin oikeesti ollu näin iloinen jostakin asiasta? :) En edes muista! Nää viime vuodet on ollut tavalla ja toisella niin vaikeita, surullisia ja kuluttavia, että tälläsiä ilouutisia on aivan mahtava saada välillä! Arttukin oli niin suloinen, kun sille laitoin viestin, että pääsin kouluun! Sieltä tuli heti niin kaunis viesti, jossa kertoi, että on oikein ylpeä musta ja, että musta on tässä elämässä vaikka mihin :) Ja sanoi vielä, että se hyvä puoli kaikessa paskassa on, että hyviä asioita osaa arvostaa entistä enemmän.
Kyllä helpotti. Mua on niin ahdistanu, kun ei oo tienny, että mitä se tulevaisuus nyt tuo tullessaan. Koska, aikasemminkin oon kertonu, niin mä olin vaan jo niin helvetin kyllästyny tohon mun alaani. Se ei oo ollu mun juttunu ikinä, hampaat irvessä suoraan sanottuna tehny niitä hommia. Ja sitten, kun tiesi, että jos en tonne kouluun pääse, niin noita hommia sitä olis sitte pitäny taas jatkaa. Hyi kamala. Olisin varmaan oikeesti taas mennyt masennuksesta paranemisen kanssa aimo harppauksen taaksepäin. Viime videollakin paasasin (ihme) siitä, että kun tuntuu et ei saa päättää enää omassa elämässään mistään. Nytpä ei onneksi tarvii tanssia työpaikankin kanssa jonkun pillin mukaan. Riittää kyllä, että lastensuojelu huohottaa niskassa jatkuvalla syötöllä, pitäis sitä nyt edes jollain osa-alueella antaa ihmiselle vapaat kädet!


Tosi kivaa, että saadaan tänne blogiinkin ton koulun kautta sitten vähän uusia tuulia :) On mullakin mun päivistäni jotain järkevää kerrottavaa :D On se kuulkaa vaan hienoa ajatella, että musta tulee nyt sitten sisustaja. Se on ollut kyllä mun unelma-ammattini jo iät ja ajat :)
Odotan ihan täpinöissäni, että pääsen ostamaan penaalin, kansion ja kaikkia ihania kyniä! Hahhaha, mähän oon ku ekaluokkalainen. No, ainakin motivaatiota löytyy, vaikka muille jakaa! Ja yks ihanimmista jutuista on se, että saa tutustua liutaan uusia ihmisiä, cooool!! :)

Jospa mä nyt malttaisin lopettaa ton koulusta jauhamisen. Tänään on ollut oikein hieno päivä toisenkin asian takia. Tänään kävi vanha ystävä (ja sukulainen) kahvittelemassa piiiiitkästä aikaa. Meillä oli tässä eräänlainen välirikko aika kauankin aikaa. Sanotaanko näin, että kolmas osapuoli sai sen aika hyvin aikaan, mutta ei siitä sen enempää. Annoin sitten kaverille mun blogin osoitteen ja kun se oli jo lähtenyt niin jonkin ajan päästä se kysyi Facebookissa, et lähenkö sen kans käymäs vielä rannalla. Ja tottahan toki mä lähdin :) Se sanoi, että oli lukenut mun blogia ja harmiteltiin, kun ei olla oltu tekemisissä. Halusi olla mun tukena todellakin :) Se hyvä puoli tässä blogissa on, että kun tänne tosiaan on kertonut rehellisesti kipeitä asioita omasta elämästään, niin kaveritkin ehkä ymmärtää mun kokemukset paremmin. Onhan se aina erilaista lukea toisen ajatuksista. Kuitenkin kirjoittamalla sitä muutenkin kertoo asiat ehkä eri tavalla, kuin sitten kasvotusten. Puhumalla asioista saa jotenkin vasta sen pintaraapaisun, mutta kirjoittaessa sitä tuo tunteensa paremmin ja syvällisemmin esiin. Näin mä ainakin luulisin! Mutta todella hienoa saada taas vanha ystävä elämään takaisin :)


Nyt mä painun pehkuihin, koska pitää herätä viideltä ja viedä toi ukkoseni töihin. Sitten pariksi tunniksi takas nukkumaan ja sen jälkeen työkkäriin ilmoittamaan, että mä meenki kouluun, lällälläääää!!! :D

Hyvää yötä! :) 

PS. Olisko ketään taitavaa tietokoneen käyttäjää, joka osais tehdä mulle hienon bannerin pientä vaivanpalkkaa vastaan? :D Mua rasittaa, kun noi mun bannerit on niiiin surkeita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)