lauantai 16. kesäkuuta 2012

Upea viikko!

Tämä loppuviikko on ollut kyllä loistava, vaikka alku alkoi kehnoa kehnommin sen auton takia! Tieto kouluun pääsystä, poisti sellaisenkin kiven sydämeltä, ettei tosikaan. Mulla oli oikeesti aivan kamalat paineet koko asiasta. Tuntu, että koko tulevaisuus oli sen päätöskirjeen varassa. Mitä mä olisin tosiaan tehnyt jos en olisi päässyt sinne? Sitten ei olisi auttanut, kuin etsiä taaas keittiöalan hommia. Voi yäk! Mä sanoin Artullekin, että vähäkö mulla olis "maailma kaatunut" siihen ja sekin sanoi, että sitä aivan pelotti kans pääsenkö sinne :D. En tiedä, mutta ton viime työpaikan ja romahduksen takia meni viimeisetkin mielenkiinnon rippeet tota alaa kohtaan. Mä oon kymmenen vuotta keittiöalan hommia tehnyt hampaat irvessä, niin mun mielestä nyt jos koskaan oli sopiva aika lähteä opiskelemaan jotain MIKÄ KIINNOSTAA!


Eilen tuli tosiaan se kirje koululta, jossa kerrottiin, että mut on valittu ja siinä oli sitten myös ne pisteet, jotka soveltuvuuskokeista sain. 9/10!!!Mä meinasin lentää persiilleni! Mä oon siis luultavasti saanut siitä haastattelusta täydet pisteet ja tehtävästäkin neljä :) En voi uskoa todeksi. Mä tiesin, että haastattelu meni suhtkoht hyvin, koska ne miehet oli niin mukavia! No, siinäkin olin möhlinyt sen verran, että kun siinä piti esitäyttää sellanen lappu, niin mä dorka en ollut tajunnut täyttää toista puolta :D Eli olin varma, et se vähentää pisteitä. Ja se tehtävä. Sitä mä oon harmitellut kaikille, kuinka se meni mun mielestä huonosti, koska mä en TOSIAANKAAN osaa piirtää, varsinkaan millään vesiväreillä! Tossa tehtävässä piti tehdä kahdelle A3:lle samanlaiset jatkuvat kuviot, mutta eri värisinä. Sitten toisesta piti vielä teipin ja liiman avulla tehdä kolmiulotteinen kuvio. Ja arvatkaapa mitä meikäläinen paperiin lätki? NELIÖITÄ!!Hahhah. Tungin niitä erikokoisina ja eri suuntiin sinne ja käytin kahta eri väriä niihin ja taustavärinä kolmatta väriä. Paperin reunoja tummensin vielä neljännellä värillä. Se mun kolmiulotteinen kuvio oli...Onneton neliö :D Jotain taiteellista ne on siinä kuitenkin ilmeisesti nähneet ja helvetin hyvä niin!


Mä oon tuntenut kuitenkin jotenkin kauheen huonoa omaatuntoa onnellisuudestani. Joku tuolla pään sisällä sanoo, etten mä saisi olla näin onnellinen, kun lapset ei oo kotona meidän kanssa. Arttu kuitenkin lohdutti mua, kun sanoi, että sehän on vaan lapsillekin parempi, mitä paremmin mä voin! :) Ja tulevaisuudestahan tässä kouluasiassakin on kyse. Mä oon kuitenkin niin kauan vaan surrut, enkä oo saanut oikein tehtyä mitään, en edes hoidettua itseäni kuntoon. Nyt kun sai oikean masennuslääkityksen, niin näin nopeasti on saanut jo parannusta elämään. Ja se on hienoa, kun mikä :) <3

On tässä tullut muitakin kivoja juttuja kuulkaas! Eilen ovikello soi ja oven takana oli postimies paketin kanssa. Huomasin, että se oli HairStorelta ja mietin, että koskas mä muka sieltä oon tilannut?Sivuilla oo kyllä käynyt katselemassa yhtä sun toista, mutta en mielestäni ollut kyllä ostoskoriinkaan asti päässyt :D No, paketin avattua selvisi, että olin voittanut Facebookin HairStoren sivuilla 41,70 e arvoisen hiustenhoitosetin. JEE! :) Kerrankin mä voitan jotain!


Kävin tosiaan laitattamassa ne kynnetkin ja kyllä oli vaikea saada tolla huippukameralla niistä hyvää ja todellista kuvaa! Kynnet on oikein kivat, niihin laitettiin päihin hieman pinkkiä ja hopeaa hilettä, sekä peukalon ja keskisormenkynsiin vielä pinkkejä timantteja :) Voin sanoe, että ovat todellakin sen 35 e arvoiset!

ei saa kyllä mitään tolkkua :D
Siellä oli kaikkia muitakin hyviä tarjouksia. Mulla veteli meikkivoide ihan viimeisiään ja yhdellä hyllyllä oli kaikki tuotteet 10e/2 kpl tarjouksessa ja sieltä löyty oikean sävyinen meikkivoide ja vielä täyteläistävä huulikiilto. Ja tottakai se myyjä sai mut ympäripuhuttua kynsienhoitoaineelle, joka vahvistaa ja auttaa kynsiä kasvamaan. Tulokset näkyvät kahdessa viikossa. Ovat kuulemma ihmiset tulleet oikein erikseen kehumaan sitä tuotetta:) Nyt kesän mä ajattelin pitää geelikynsiä, mutta koulussa niitä ei enää voi pitää, nehän on heti irti! Että sitten on hyvä kokeilla tota hoitavaa ainetta. Mulla on älyttömän pehmeät kynnet. Jos vähänkään saan niitä kasvatettua, niin ne katkeaa saman tien.

14.90e, kaupan päälle tuli vielä asetooniton kynsilakan poistoaine
Sitten on vielä yksi aiiiivan ihana juttu :) Nimittäin pitkän ruinaamisen tuloksena mä saan JÄRJESTELMÄKAMERAN vihdoinkin! Nyt tuli Artunkin mielestä tarpeeksi hyvä syy sen hankkimiseen, kun sanoin, että tulevaisuudessa mun on hyvä kerätä jonkinainen sisustuskansio ja siihen tarvitaan hyvää kameraa! :D JESS! Kyllä se Arttukin sitten innostui siitä, sanoi mulle tänään, että mun pitää tulla siitäkin ottamaan sitten kuvia, kun se skeittaa :) Löyty hyvä tarjous ihan perus järkkäristä, kuukausimaksu oli 35 e, että eiköhän me siitä selvitä :)

Hobby Hall
Että sellaisia mukavia juttuja täällä nyt on ollut! :) On tässä tuntunutkin satavan vaan roppakaupalla kakkaa niskaan viime aikoina, mutta näin mun kärsivällisyys sitten palkittiin monella ihanalla asialla yhtä aikaa!
Nyt mä alan kattoa Artun kanssa leffaa neloselta.
Mukavaa illan jatkoa kaikille!
Huomiseen asti voit vielä kysyä multa mitä vaan haluat :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)