lauantai 2. kesäkuuta 2012

Mä oon taas vanha!

Tänään se taas iski: IKÄKRIISI!!! Nyt, kun monet on valmistunut, niin aloin miettiä sitä, kun itse valmistui ammattin. Ja, kröhöm, siitä on 9 vuotta! YHDEKSÄN. Y-H-D-E-K-S-Ä-N. Mulla on jo toinen jalka haudassa. Hip hei!
Mä valmistuin siis yhdeksän (vittu) vuotta sitten Lapualla Catering-alalta. Eikä oo mun juttuni ollut, ei sitten ollenkaan. Onhan sitä tullut kokeiltua yhtä sun toista työtä: kahvila, keittiö, pikaruokapaikka. Noista kahvilassa työskentely oli kyllä ehdottomasti kaikista mukavinta hommaa. Mutta ei siltikään sitä mitä haluan. Nyt mä oon entistä varmempi, että toi sisustusala on sitä, mitä mä haluan tehdä! Ehdottomasti. Floristin ala olisi toinen, mutta tässä lähellä ei ole kuin yksi paikka missä sitä opiskella. Noh, se tuli kokeiltua ja takaisin mua ei sinne saa. 
Mä oon miettinyt paljon tota sisustusalaa ja jännitän kyllä kovasti pääsenkö sinne opiskelemaan. Olisko pikkusen kuulkaa hienoa osata itte laatoittaa ja tapetoida ja muutenkin oppia sisustuksen salat? Tosta ammatista olisi kyllä niin paljon hyötyä ihan tässä omassa siviilielämässäkin :) 

Asiasta toiseen, vähänkö House on hyvä sarja <3 Aivan  huippu! Mä en oo ainuttakaan jaksoa kattonut, sillon kun se telkkarista tuli. En tiiä mitä hitsin ennakkoluuloja mulla taas vaihteeksi on ollut. Nyt kun lainattiin se eka tuotantokausi veljen tyttöystävältä, niin mä oon ihan lovena! Mä tuun aina kaikessa vähän jälkijunassa :D


Meillä on taas mukava mökötyspäivä täällä meneillään. Eilen tosiaan taas yritettiin vähän ottaa alkomahoolia. No, suunnitelmat meni persiilleen ja molempien fiilikset siinä samalla. Mä oon taas sitten laukonut Artulle hermostuksissani vähän ilkeesti. Hohhoijjaa. Mutta teki sekin ärsyttävän tempun mulle...Nyt ei sitten olla koko päivänä puhuttu mitään, mutta alkaa olla jo sellaset fiilikset, että eiköhän me kohta jo sovita :) Muutenkin, kun me ollaan niin paljon yhessä, niin välillä vaan se toisen naama alkaa ärsyttää, ei voi mitään :D Sitten me tinttaillaan ja mökötetään hetken. Aika pian molemmilla tulee kuitenkin toista ikävä, nii sitte pitää sopia ja aijai, kun on taas hellää! Ollaanko me vähän outoja? :D


Jees, mie lopettelen nyt, teen varmaan jotain kollaaseja vielä tänään, huvittaa taas keräillä yhteen kaikkea mikä silmää miellyttää :) 

Loppuun vielä (ikäloppua) pärstää: 



10 kommenttia:

  1. Et sä vielä mikää vanha oo. Jos ikäkriisi painaa niin kato peiliin, oot tosi kaunis! Ja menisti helposti nuoremmasta mitä oikeesti oot. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä <3 Se on vaan niin perseestä, kun itte tietää, että 28 lähestyy uhkaavasti, eikä oo saanut elämässään mitään aikaiseksi! :O Kauheeta! KÄÄÄÄK! No, mut mä oon ajatellut, että koska tähän mennessä elämä on ollut aika lailla rankkaa, niin ehkäpä mun loppuelämä sitten sujuu leppoisasti :) Pitäis yrittää aina ajatella positiivisesti, niin kaikki olis paljon helpompaa :)

      Poista
    2. Oothan sä saanu vaikka mitä aikaseksi; sulla on kaks sulosta lasta joille oot varmasti maailman paras äiti. :) Ja toivotaan että sun loppuelämä on lepposaa, sä jos kuka oot sen ansainnu! :)

      Poista
    3. Sitä ei vaan kai osaa omaa äitiyttään sillä lailla arvostaa, kun lapset ei kotona oo...Toivotaan tosiaan, että loppuelämä menis vähän paremmissa merkeissä:)

      Poista
  2. Voi jestas miten kaunis olet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kun te piristätte mua näin mahtavilla kommenteilla <3 Itellä ,kun ei tosiaankaan oo hetkeen ollut mikään kaunis olo...Mitenköhän sekin on niin kiinni mielialasta?!

      Poista
  3. Ei sulla todellakaan oo huolta mistään ikäkriisistä! Oot niin nätti! On kuule moni nainen kateellinen!

    VastaaPoista
  4. Toi sisustus-ala kyllä niin vaikuttaa sun jutulta ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kiitos <3 Ainakin oon ihan täpinöissäni siitä :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)