lauantai 30. kesäkuuta 2012

Kouluun vaatteita

Doddih, nyt mä saan aikaseksi tulla tänne taas kertomaan kuulumisia:) Eilen innostuttiin veljen kanssa viihteilemään, oli mukava ilta, paria asiaa lukuunottamatta. Mutta ei niistä sen enempää, en jaksa vaivata päätäni niillä, kun ei ole mun ongelmiani :) Niin ja sen verran sanon, että te exän kaverit: ihan turha laitella tänne aivan PERÄTTÖMIÄ paskapuheita, mä en todellakaan julkaise ainuttakaan viestiä, joka on selvästi sen kaverilta/äidiltä. Ihan sen takia, että tää on mun blogi ja mä en tänne halua teitä millään lailla. Luuserit. Noista perättömistä valheista vois tehdä poliisijutun, tiedättekös sen? Ja kun mulla sattuu vielä olemaan todisteita, että ne väitteet on paskaa :D Ette te pysty kaatamaan mun niskaan mitään. Sori. Ja kyllä näyttää kyyliä kiinnostavan mun elämä, luulis olevan parempaakin tekemistä :D

Nyt luuserikersat unholaan ja keskitytään johonkin aivan muuhun!


Joku aika tilasin sieltä Nellyltä vaatteita, mutta palautin osan. Muutama päivä sitten olin tilaamassa sieltä tilalle uusia, mutta ei ollut oikein mitään! Hakusessa oli nyt enemmänkin vaatteita syksyksi. Sitäpaitsi eihän tuolla nytkään tarkene pelkässä topissa kulkea..hyrr. Kattelin sit muita sivuja ja päädyin tällä kertaa tilaamaan ekaa kertaa


Voin sanoa, että ei oo mistään paikasta tullu vaatteet noin nopeesti. Kaks päivää ja paketti oli postissa. VAU! Ja tällaisia sieltä sitten tilasin, ihan perusvaatteita:

näyttää kunnon teltalta :D
samanlainen myös violettina (ja hius päässyt mukaan)
miks nää paidat näyttää oikeesti ihan jäätävän suurilta :D

Voi auta armias tämän DNA:n nettitikun kanssa. Mä oon oikeesti valehtelematta kolme tuntia tehny tätä postausta, perhanan kuvien lataamisessa menee ikuisuus...Mutten aio luovuttaa, vielä yks :D H&M:ltä tilasin jo joku aika sitte takin, mutten oo teille sitä vielä esitelly:


Erittäin hyvä ostos, ku tää kesä ny on tällänen...blaah! Arttu oli hullu ja lähti puol kymmenen maissa Ärrälle polkemaan kauheessa vesisateessa. Tais olla pieni Coca-cola himo :D Mä oon lötkötelly peiton alla. Vuokrattiin tosi mielenkiintosen olonen leffa, eli nyt kattomaan sitä. Mukavat viikonlopun jatkot. Pitäkäähän huoli itestänne ja toisistanne :)

Pakko vielä sanoa sen verran, et miks ihmeessä noi exän kaverit tulee tänne mua haukkumaan? JA MIKSI? Mitäs helvettiä mä niille oon tehnyt? Mä oon kertonut OSAN väkivallasta, mutta myös PALJON muuta elämästäni. Mulla on aivan tarpeeksi rankkaa taistella lapsista ja selvitä siitä ikävästä mikä mulla on. Mun mielestä on aivan sairasta, että ihmiset, jotka ei tiedä asioista mitään tulee laittamaan aivan törkeitä kommentteja. Mä teen niistä poliisijutun, jos niitä alkaa tulla vielä. Vittu hyökätkää sen kaverinne kimppuun, sillähän on oman lapsensakin pahoinpitely. Milläs sen selitätte? Onko sekin mun vika vai? Ja oon omin silmin nähny kuinka se on heitelly omaa äitiäänkin. HALOO SAATANA! Mitä hittoa te mua kiusaatte? En tietääkseni yhdellekkään oo tehnyt mitään pahaa. Eläkää omaa elämäänne ja antakaa mun elää mun.
Tosi kiva tulla kattomaan kommentteja, kun saa sydän kylmänä odottaa, mitä kauheuksia sieltä taas tulee. Koittakaa nyt jo pässit tajuta, että on ihan tarpeeksi rankkaa ilmankin!
Kun kirjoitin alunperin tosta väkivallasta, jätin todella, todella paljon kertomatta ihan vain "suojellakseni" jotenkin tätä exää. Mitäs mä sain? Täyttä paskaa niskaan. Anteeksi vaan, mä kerron täällä omasta elämästäni ja toi väkivalta on ollut aika iso juttu siinä. Mulla on OIKEUS puhua elämästäni, koska nimiä en ole maininnut ja kaikki mitä kerron on totta! Nämä kavereiden väitteet on taas aivan tuulesta temmattuja ja sairaita! Ja mä voisin aina vaan tehdä rikosilmoituksen mun murtuneesta kädestä. Sitäkään en tehnyt, kun "säälin" tätä yhtä. Ja tässä kiitos. Mä en olis halunnu että tämä menee tälläseksi ja kerron lisää asioita, mutta ei voi mitään, kun kerran likasta peliä halutaan. Mä säästän kaikki viestit ja otan yhteyttä poliisiin. Katotaan sitten, kuka viimeseksi nauraa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)