tiistai 12. kesäkuuta 2012

Herrrrrrrmot menee!!!

Video siirtyy huomiselle, nimittäin täällä on nyt niin kiukkuinen akka, että parempi pysytellä kameran ulkopuolella. Meillä on TAAS auto rikki perkele!!! Just laitettiin tonni siihen ja pari viikkoa kerittiin nauttia ehjästä autosta, kun se kusipää teki meille taas tenät. Kyllä voi ottaa päähän. Ensinnäkin tulee järkyttävä määrä lisästressiä, kun joudutaan miettiä millä Arttu pääsee töihin ja toiseksi tässä olis paljon muitakin asioita mihin sitä rahaa tarvittaisiin, niin ei oikein huvittais kaikkea tohon kotteroon syytää. Vittu!


Mä tykkään asua maaseudulla ja mun mielipiteeni on, että täällä on turvallisempi kasvattaa lapset, mutta mä vihaan sitä, että täällä on PAKKO olla auto, kun ei julkinen liikenne nyt vaan oo todellakaan samanlaista, kuin isoissa kaupungeissa. Mua on aina ärsyttänyt työkkärissäkin, kun työpaikasta kieltäytymisen syyksi ei riitä, että työmatka on pitkä ja sulla ei oo autoa. Silloin pitää löytää kuulemma kimppakyyti. Voi kiesus! Mitäs vittua jos sitä ei löydy? No sitten pamahtaa karenssi jos et oo valmis polkemaan pyörällä 70 km päivässä vielä työpäivän päälle. Sairasta paskaa. Järjestäkööt ne kyydin jos on pakko tukkia ihmisiä johonkin hevonvitunloukkoon töihin! MUUUUUURRRRR!!!

Työkkärille, ei teille :)

Voi, ku sais joskus elää vaikka edes pari kuukautta ilman murheita. Minkälaistahan se on?! Ei oo kokemusta. Mä sanoinkin (tai no, rähisin) Artulle, että mä en varmaan edes osais elää helppoa elämää, sen verran tuntuu elämä potkivan päähän.
Mä oon kyllä nyt ku perseeseen ammuttu karhu. Kaikenlisäks mulla on pää kipee ja vaatekaapin sisältö on makkarin lattialla lajittelematta. Oujee!
Mä meen nyt purkaa tän kiukkuni niihin vaatteisiin, ettei huomenna menis koko päivää siihen touhuun. Mä lupaan, että huomenna tulee se video sitten. Ja lupaan olla positiivisempi :) 

Jos tulee mieleen jotain mitä haluaisit kysyä multa, niin sen voit tehdä TÄÄLLÄ!

3 kommenttia:

  1. Tiedän ton tunteen ku kaikki menee päin persettä. Ja koko ajan ajattelee et ei helvetti, eikö yhtään hyvin sujuvaa päivää oo? Yritä vaan rentoutua ja ajattele iloisia asioita! Tsemppii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustavasta viestistä :) Kyllä tää kiukku tästä jo onneksi alkaa helpottamaan :D On vaan niiiiin stressaavaa, kun se auto on niin tärkee kapistus!

      Poista
  2. Äh tuttua! Ja toi on hanurista että esim. meilläki on pakko olla auto et Jere pääsee töihin ja päästään ylipäätään kauppaan niin sillon ku oltii viel sossun piiris nii ne ei huomioi mitään auton kuluja kuten laskuja jne. ja sillon ku laskut tuli nii oli kiva olla syömättä pari viikkoo -_- Sossusta sanotaan vaan että vaihtakaa auto pyörään tai kulkekaa julkisilla, millähän vitun julkisilla kun busseja kulkee 2 päivässä ja ihan väärään aikaan! Tuntuu et ihmiset ei virastossa tajua että 2000 luvulla on pakko olla auto, etenkin lapsiperheillä ja niillä jotka asuu just maalla -_-

    Mut tsemppii nyt kaikkeen vaan, kyllä se aurinko paistaa tänne risukasaankin (joskus ehkä?) :D <3

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)