torstai 24. toukokuuta 2012

Sossukelatyökkäri sucks!!!

Ahh, onpas ihana istahtaa sohvalle ja kertoa teille vähän kuulumisia :) Että heippa vaan kaikille!

Voi, miten ihanaa oikeesti, kun tuolla on melkein jo täys kesä! Mieletön tunne, kun saa poistua ovesta ILMAN kolmia pitkiä kalsareita, kahta paitaa, kaksia sukkia, toppatakkia, pipoa ja lapasia :D JEEE!  


Kävin kysymässä työharjoittelupaikkaakin yhdestä vaateliikkeestä, mutta eiköhän siellä just ollut joku muu harjoittelussa. Mä käyn huomenna kysymäs toisesta vaateliikkeestä ja jos sinne ei natsaa, niin sitten käyn kysäsemäs kemikalio ja kauneushoitolaan. Täällä tuppukylässä nää vaihtoehdot on pikkusen vähissä, rasittavaa :/ Jotenkin muutenkin alkanut tuntua, että tekis muuttaa pois koko kaupungista! Täällä on oikeesti maailman mulkuimmat viranomaiset. Niin sossussa, Kelassa kuin työkkärissäkin! Tulipahan sanottua julkisesti. Eikä haittaa yhtään. Saakeli, kun ne määräilee ja päättää mun elämässä kaiken. Työpaikkaakaan ei enää näköjään sais itte päättää...Pooooois täältä!


Kerroin mummulle kaiken, mitä mä nyt oon takunnut työkkärin ja Kelan kanssa, niin sekin huusi: " Nehän on ihan täysiä sadisteja siellä!" :D No, kyllä mulla syytäkin on täs vähän moittia heidän toimintaansa. Kauheeta lappusotaa 5kk ja mitä mä sain? En sentin senttiä koko 5 kuukauden aikana! Haistakkee paska!

No, onneksi mulla on iiiiihana mies, joka on lellinyt mua tullessaan kauppareissulta. Se on tuonu mulle tuliaisia :)



Meillä tuli muuten 22. päivä tasan vuosi täyteen virallista seurustelua ja yhdessä asumista ♥
Lapsiasiassa ollaan tehty kaikennäköstä ja saatiin aika hyvää apua, mutta mulla on tunne, että ne sossun akat (terve vaan) käy täällä kyyläämäs mun elämää, niin mä en viitti täällä oikein yksityiskohtaisesti puhua noista asioista. Lapsista puhun tottakai ja kuvaan meidän päivää, mutta noista "virallisista" asioista en täällä sitten edellämainitusta syystä viitti puhua!

Huomaatteko kenties jotain katkeruutta viranomaisia kohtaan?! :D Eiii kai nyt sentään :D

Käykääs ny höppänät osallistumassa 15 e lahjakortin arvontaan, joka löytyy edellisestä postauksesta :) 

6 kommenttia:

  1. No muuttakaa yhdessä jonnekin kivaan, isompaan kaupunkiin! Lähtee elämä ihan uudestaan käyntiin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä pikku hiljaa tekis ainakin mieli. Artulla vaan on niin hyvä työpaikka täällä, ettei kovin kauas vois muuttaa :/ Ja lapsukaiset pitäis ensin saada kotiin :) Mutta ei sitä koskaan tiiä ;)

      Poista
  2. On sulla nyt ihana mies pidä kiinni siitä! Oot sen ansainnu enemmän ku kukaan muu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Mä yritän pitää siitä kynsin ja hampain kiinni :D

      Poista
  3. JA TEHÄN ETTE MUUTA MINNEKKÄÄN!!!!! <3:lla Henna :------)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei me Henna ihan justiin ainakaan olla pois muuttamas :) <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)