maanantai 7. toukokuuta 2012

Shoppiiiing!

Soveltuvuuskokeissa oltu ja mun mielestä meni ihan hyvin! Tai ainakin parhaani yritin :) Haastatteluosio ainakaan ei mun mielestä olis voinut paremmin mennä ja suuri syy siihen oli ihanan rennot haastattelijat!
Kotiin päästyä imuroin ja odottelin vanhaa lapsuudenystävää kylään. Se oli lukenut mun ajatukseni, koska toi mulle orvokkiamppelin :) Mun kun on pitänyt ostaa tohon oven eteen amppeli roikkumaan, kun siinä on koukkukin valmiina, mutta nytpä ei tarvii!
Lähettiin sitten samantien käymään Seppälässä ja mukaan tarttui nämä: 

Aivan ihana takki kesäksi, joka ei kuvassa pääse kyllä yhtään oikeuksiinsa. Ja hintaa hurjat 2 e!!
Mä oon yöpaitahullu :D
Oikeanpuoleinen toppi oikeasti mintunvihreä, kamera vääristää.

Ja jatketaan vaatelinjalla, kun kerran alkuun päästiin. Gina Tricotin paketti nimittäin tuli ja sieltä tilasin:


Sitten on vielä mustat rintsikat ja valkoinen toppi LA-tekstillä, mutta se on likasena pyykkikorissa! Mutta tällaisia on nyt eksynyt mun vaatekaappiin :)

Käytiin muuten lauantaina hohtokeilaamassa mun nuoremman pikkuveljen ja sen tyttöystävän kanssa. Ei ollu mun päiväni ei, hävisin ihan totaalisesti Artulle, vaikka viime kerralla oltiin niin tasaväkisiä. Pyh! Mutta hauskaa se silti taas oli:)
Sunnuntaina sitten oltiinkin vanhemman pikkuveljen ja sen tyttöystävän luona kattomas MM-peliä ja pelaamassa Pleikkari 3:lla Fifaa! Mä oon ihan koukussa siihen jalkapallopeliin :D Oon mä ollu kyllä aina kova pelaamaan kaikkia urheilupelejä...Niin konsoleilla, kuin livenäkin :) On se vaan niin mukavaa ajanvietettä!

Mutta huomenna lisää, nyt on käperryttävä sohvalle telkkarin ääreen. Kohta mä jo varmaan tuhisen siinä :)

Hyvät illanjatkot!

4 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita noi kaikki mitä oot ostanut. :p

    VastaaPoista
  2. IHANIA VAATTEITA! :) nyt otat kuvia ku ne on sun päällä ja laitat tänne! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin?:) Toi mun ukkoni on nii hemmetin vastahakonen ton kuvaamisen suhteen, mutta kyllä tuutte näkemään noita vaatteita mun päällä, vielä monet kerrat :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)