tiistai 22. toukokuuta 2012

Pettäminen

Mä ajattelin nyt kirjoittaa mielipidepostauksen pitkästä aikaa ja otsikon mukaisesti aihe on pettäminen.
Mä en oo koskaan pettänyt kumppaniani ja (tietääkseni ainakaan) mua ei oo suhteissa petetty. Se on kyllä sellanen asia, mitä en koskaan voisi antaa anteeksi. Tai ehkä antaisin anteeksi, mutta en unohtaisi, enkä ainakaan pystyisi suhdetta jatkamaan. En oikeestaan tiedä pahempaa asiaa, mitä toiselle voi tehdä. Varsinkin kun mulla on niin hemmetin huono itsetunto, niin se olis mulle aivan kamalaa. Mikä mussa on vialla? Miksi mä en riittänyt?


Mä nostan hattua ihmisille, jotka pystyy asian antaa anteeksi ja jatkaa vielä suhteessa. Kuinka se onnistuu? Mä en ainakaan voisi kattoa enää kumppaniani silmiin. Sängyssäkin pyöris varmaan vaan se asia mielessä. Ja joka ikisessä riidassa se asia tulis esiin. Ei, ei, ei. En ikinä pystyis siihen.
Minkä mä sitten luokittelen pettämiseksi. Mä oon aika tarkka ton asian suhteen ja kyllä pussaaminen toisen kanssa on mun mielestä todellakin jo pettämistä. Tai jo sellanen flirttaileva jutteleminen toisen kanssa, on mun mielestä väärin. Luojan kiitos, että Artulla on aivan samanlainen kanta tähän asiaan. Se saattaa olla ehkä vieläkin "herkempi" tässä asiassa. 


 Mä en voi sietää, että miehet yrittää puolustella tekojaan, sillä, että niillä on vaan lisääntymisvietti. So what? Sen vietin voi kyllä käyttää siihen omaan kumppaniin! Kyllähän sitä se intohimo hiipuu vuosien myötä, mutta jos suhde on muuten hyvä ja oikeasti rakastaa toista, niin ei sillon kyllä pitäis edes pystyä tehdä rakastamalleen ihmiselle sellasta.
Pettäminen kuitenkin on todella yleistä ja tässä on listattuna kymmenen yleisintä syytä pettämiseen: 

1. Seksuaaliset tarpeet eivät tyydyty kotona.

2. Tarve tuntea itsensä edelleen halutuksi.

3. Vakituinen kumppani ei ole enää fyysisesti puoleensavetävä.

4. Seksi kotona on tylsää.

5. Tilaisuus tekee varkaan.

6. Vakituinen kumppani käy hermoille.

7. Parisuhdeongelmat.

8. Saalistusvietti on liian kova.

9. Petän, koska voin.

10. Samalla mitalla takaisin antaminen.
(lähde: www.uskottomuus.com)


No voi jessus! Jos suhde on huono, niin ennemmin sitten häippäsee, kun pettää. Joo justiin, sillähän ne ongelmat ratkeaakin. Huoh!
Tää nykymaailma on täynnä seksiä. Joka saakelin tuutista tuppaa seksiä. Pääasiassa puolialastomia naisia telkkarissa, lehdissä...Meillä on ollut tosta asiasta Artun kans puhetta ja se sano, että ymmärtää kyllä, että naisilla on vaikeeta ja ettei mikään ihmekkään, että yhä nuoremmat tytöt alkaa stressata ulkonäköään. Just eilen, kun oltiin kaupassa, niin Arttu mulle siinä kassan edessä: " Katto ny taas tota lehtitelinettä!" ja mitäpäs siellä oli, joka ikisen lehden kannessa puolialaston nainen :D Kuinkas ollakkaan!
Tulee oikein sellanen fiilis, että v***u, että miehet on tyhmiä! Eikö tohon jo luulis kyllästyvän? Kun sitä joka paikassa tuputetaan. 


Tässä kun selailin netistä pettämiseen liittyviä juttuja niin rävähti melkein koko ruudun kokonen mainos, missä taas yllättäen joku supermegabeibe poseerasi ja sitten oli teksti: " Oletko parisuhteessa, mutta kaipaat silti intohimoa? - Hanki salasuhde." ja sitten siinä oli joku sivuston osoite. What?!  Mä näytin Artulle sen ja se heti kysy et millä helvetin sivuilla mä oikein oon :D Onko se automaattisesti muka niin, että intohimo katoaa heti parisuhteessa? No ei todellakaan, jos toista rakastaa. Tuntuu, että nykyaika kovettaa ihmisen.

Tässä nyt siis mun mielipiteeni pettämisestä. Ei varmaan jäänyt epäselväksi mitä mieltä mä siitä oon? :D Mitäs mieltä te ootte asiasta? Ja mikä teidän mielestä on pettämistä?

Nyt loppuun pieni kevennys: 


Sokoksen kauneuden verkkokaupassa normaalihintaiset meikit nyt 15% alennuksella 21-31.5.2012 välisenä aikana.
Etu tulee voimaan koodilla VALMISTUJAISET.

Dodiih, nyt mä rupeen töllöttää töllöä. 
Oikein mukavaa illan jatkoa kaikille :)

4 kommenttia:

  1. Totta että intohimo hiipuu suhteessa ajan myötä, tottakai, mutta sen kipinän saa takasin jos vaan haluaa yrittää. Mä olen sitä mieltä että jos mies pettää vaimoaan, ei pitäs syyttää siitä vaimoa että "kun se ei anna" vaan yrittää puhua sen kanssa. Mä en kans pettämistä hyväksy, mielummin käykööt huorissa kun baarissa iskemässä yhen illan juttuja... Vaikka en kyllä hyväksy mitään mikä toisesta voi pahalta tuntua, esim. nettiseksi yms. jos ei oo valmis olemaan yhden naisen kanssa, niin painukoot muualle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja kyllä rakkauden pitäis voittaa hetkellinen himo!

      Poista
  2. Mua on petetty ja nykyinenki mies on kerran pettäny. (Ainaki yhen on tunnustanu... :D) Ja sain tietää siitä pul vuotta myöhemmin ku se oli tapahtunu. Koko kylä tiesi ennen mua. Se ei hirveen hienolta tuntunu... Olin raskaana ku sain tietää pettämisestä. Ja lapsi oliki ainoo asia miks annoin sen anteeks. Jos en ois ollu raskaana eikä mulla ois lasta niin en ois ikinä antanu anteeks ja oisin lähteny kävelee jo aikoja sitte! :D Ja tottahan se on et sillon sitä asiaa mietti sängyssä ja joka paikassa mut nykyään oon jo ihmeen hyvin päässy siitä asiasta yli. Oon kai liian hyvä sydäminen! :O Ja miehenki syy siihen miks se teki nii nii halus tietää onko haluttava. Eli noi pitää kyl aika hyvin paikkansa noi kymmenen syytä. Mitä oon muidenki kavereiden suhteita seurannu joissa mies on pettäny niin on ihan totta noista kohdista joku pätee niihinki....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Ikävä, että oot joutunut tällästä kokemaan! On varmasti ollut paljon sulattelemista asiassa. Mäkin oon liian hyväsydäminen, oonhan "antanut anteeksi" hakkaamiset ynm. mutta tässä mulla menee kiltteyden raja. En mä tiedä miks tää on mulle niin iso asia. Toisille taas toi hakkaaminen olis paljon pahempi. Meitä, kun on moneen junaan :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)