perjantai 4. toukokuuta 2012

Meikkiävaatettasotkua!

Moikkamoi!

En oo nyt jaksanu kirjotella joka päivä. On ollut aika kova väsymys pienien univaikeuksien takia. Toivottavasti toi on vaan ohimenevä vaihe ja saan taas nauttien pujahtaa sänkyyn :) Nyt mulla on vähän viha-rakkaussuhde sitä kohtaan!

Ens viikko (toivottavasti) on meikäläisellä yhtä juhlaaaa! Mulle tulee ISO läjä uusia vaatteita kolmesta eri paikasta: Gina tricotH&M ja Nelly. JIPPII! En siis voinut todellakaan vastustaa Nellyn alennusmyyntiä ;) Enkä näköjään muitakaan myyntejä! Mutta onpahan kesäksi vaatetta. Ja saanpa lohdutusta, jos ei me päästäkkään ulkomaan matkalle :( BYHYY! Artulla kun ei oikein meinaa olla mahdollisuutta ottaa viikon lomaa töistä, kun siellä on niin kauhee kiire. Mutta katsotaan nyt kuinka käy. Mutta kyllä uudet vaatteet piristää mieltä lähes yhtä paljon, ku matkustaminen :) Ginasta vaatteiden piti tulla jo tällä viikolla, mutta muutin sitä, niin siinä kestää sitten sen takia kauemmin. Onko teillä muuten kokemuksia Ginan housuista? Onko ne tosi niukkaa mallia? Kun otin kokoa 25, niin vähän jänskättää meneekö nappi kiinni :D Ja onko niissä normaaleissa farkuissa kuinka korkea se vyötärö? Se on sitte veemäistä, jos se on just siinä kohtaa, että löllömaha menee ruttuun, sitä on vähän vaikeempi peitellä :DD Näitä ihania raskauden jälkeisiä ongelmia!

Tällaisissa bikineissä viiletetään ensi kesä :)
  
Se olis sitten soveltuvuuskokeet maanantaina. Apuva! Oikeesti jännittää ihan kauheesti. Huomenna pitääkin mennä vesiväri ja lehtiö-ostoksille, niitä kun siellä tarvitaan! Saas nähdä, mitä siellä pitää tehdä. Mä en ainakaan osaa piirtää yhtään, että taitaa kaatua siihen koko homma! No, pitää vaan yrittää valloittaa ne siinä haastatteluosiossa ;)


 Sitten vähän meikkiasiaa, mun on ihan pakko hehkuttaa mun uutta ihanuutta...tai ei ne enää uusia oo, mutta en oo vielä hehkuttanut :D Eli ensiksi...Aivan huippua kuorintavoidetta se, mitä sain Avonilta. Aikaisemmin oon käyttänyt Oriflamelta tilaamaani kuorintavoidetta, mutta kyllä tämä Avonin oma vie voiton. Aivan ihanan tuoksuinen ja selvästi näkee mihin sitä on jo levittänyt. Ja mä sain ainakin sillä tosi hyvin vanhat itseruskettavat iholta pois! Suosittelen lämpimästi :)


Avonin tuotteita saa Piritan kautta, osoitteesta: pirita@pouhula.com

Toinen hehkutuksen aihe on mun ripsari! Paras löytö pitkään aikaan! Pidentää ja tuuheuttaa täydellisesti ja ILMAN paakkuja :) Ootteko kukaan kokeillut tätä:

Paras ripsari ikinä: MaxFactor MasterpieceMAX

Nyt on aivan pakko vähän siivota (TAAS, kuka täällä sotkee?!), mä en voi sietää sotkua. Huomaa kyllä, että mä oon ollu pari päivää väsyksis, kun vaatteita lojuu joka puolella ja tiskit on altaassa, vaikka meillä on astianpesukone. Huoh! 

No, mutta joka tapauksessa kaikille oikein ihanaa viikonloppua! Toivottavasti aurinko paistaisi lämpimästi :)

Nuutunut Haidi

4 kommenttia:

  1. Joo tuo ripsiväri on tosi hyvä, itelläkin ollu käytössä pienen ikuisuuden :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä vasta NYT oon ton ihanuuden löytänyt! No, parempi myöhään, kuin ei milloinkaan :)

      Poista
  2. Samoin, oon ehtiny jo monta vuotta sitten lopettaakin kyseisen ripsarin käytön kun oon jo ehtiny löytää uusia parhaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä miten ei oo aikasemmin tullu kokeiltua tota...Ei oo vaan vissiin tarpeeks houkutteleva ulkokuori :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)