lauantai 12. toukokuuta 2012

Lisää shoppailuja!

Oikein hyvää iltaa!:)

On se kumma homma, että kun vähän on päässyt erakoitumisesta eroon, niin nyt on muka koko ajan kiire :D Vaikka mun menot ei lähellekkään kaikki millään lailla olis pakollisia, niin silti ne on, kun mä haluan niin :) Ei vaan yksinkertasesti huvita nököttää kotona, varsinkaan jos on hieno ilma! Nyt varsinkin on ollut oikein mukava olla liikenteessä, kun on ollut vähän rahaakin käyttää. Jes! Pitkästä aikaa muutakin, kuin ikkunaostoksia :)


Olin keskiviikkona veljen ja sen tyttöystävän kuskina, kun veljen kipsi piti käydä vaihdattamassa. Oli kyllä hauska reissu ja niin kevätfiilistä, että aijai! Ihanaa, kun sai olla vaan t-paita päällä ja arskat päässä ja hakea pehmistä! Namiii:) Mä oon innoissani, ku pikkulapsi, mutta en mä edes muista, koska olisin jaksanut iloita keväästä näin paljon! Ja ylipäätään se elämänhalu, mikä on tullut takaisin...Tuntuu mahtavalta :) Nyt odotan niin innolla lastensuojelun tutustumiskäyntiä, että saan kertoa miten hyvään suuntaan asiat on oman mielen kanssa edennyt. Hui, ku mua jotenkin jännittää, kun Arttukin näkee, ja ennenkaikkea saa jutella niiden virkailijoiden kanssa ekaa kertaa. Hyvinhän se menee, sitä en epäile, mutta silti se on jännä paikka:)
Käytiin sitten Seinäjoella Seppälässä, kun metsästän sieltä yhtä pinkkiä laukkua, joka sopii mun tulevien vaaleanpunaisten Conversien kanssa ;) No eipä sitä ollu sielläkään, mutta kyllä mulle jotain mukaan tarttu kuitenkin:

Mun pitäs jo rauhottua näiden neonvärien kanssa :)
Oli pakko ostaa: lastenosastolta 12 e :D
2 e kengät ei voi jäädä hyllyyn!
Piti käydä Tokmannilla tonkimas alekynsilakkakoria :) Isommat 1,95 e/kpl ja pienemmät 1,30 e/kpl
Mä suunnittelin tekeväni vähän pitemmänkin postauksen tänään, mutta kyllä nyt on jo sen verran väsynyt ja tööt, että pitää jatkaa huomenna ja kömpiä nyt suosiolla unten maille :) GOD NATT!

4 kommenttia:

  1. ihana toi keltainen toppi! sulla on hyvä vaatemaku ja tyyli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän liikaakin jo varmaan neonvärejä :D Mutta en voi mitään, kun ne vaan osuu ekana silmiin :)

      Poista
  2. tää blogi ja sun jutu on kivoja ja tykkään lukee niit, mutta tää blogin ulkoasu on oikeesti aika huono ja sen takii käyn täällä paljon paljon harvemmin ku muissa lukemissani blogeissa, voisitko tehä tolle fontille edes jotain, pliis? :) muuten ei oo mitään valitettavaa ja toikin oli vaan sellanen vinkki, koska toi ulkoasu on niin helppo laittaa kuntoon! :P hyvää viikonloppuu, toivottavasti sielläkin on aurinkoista!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No justiin tätä muutin, onko tää uus siis nyt kans huono? Mä tykkään ainakin tästä uudesta ulkoasusta:) Hyvää viikonloppua sinne kans! :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)