maanantai 21. toukokuuta 2012

Kiharaaaa!

Päätin kaivaa pitkästä aikaa lämpörullat kaapin perukoilta ja väsätä ittelleni kuohkeat kiharat :) Mä en vaan oikein osaa tätä hommaa! Prkl, en oo koskaan tyytyväinen. Mä haluaisin ihan oikein kunnon kihartimen. Suoristusraudalla pelkään polttavani koko tukan :D Tein joskus clip-oneihin sillä kiharat, niin ne haisi sen jälkeen palaneelle, pesi ne vaikka millä, niin haju pysyi! Yäk!
Mutta tässä mun välineet kihartamiseen:


Nää on oikeestaan nyt paremman näköset, kun laittamisesta on about kaks tuntia ja oon viilettäny pihalla tuulessa. Nyt näissä on just sellanen kihara/laine mitä mä yleensä haen :)

Kävin työkkärissä tossa äsken ja nyt sitten pitäisi etsiä ittelle työharjoittelupaikka. Huomenna teen kyselyreissun paikkoihin mihin haluaisin mennä. Tää työharjoittelu on niin hyvä mahdollisuus saada jalka oven väliin. Katotaan nyt kuinka mun käy, huoliiko mua kukaan :D 

Ja sitten siivousta! Arttu on iltavuorossa, niin käväisen varmaan jossain kaffilla, etten kuole tylsyyteen :)

Hauskaa päivän jatkoa!

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllähän näistä ihan kivat tuli :)

      Poista
  2. Tosi kivat kiharat sait tehtyä! Pitkää tukkaa on niin hankala kihartaa ja se on niin työlästä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se vaikeeta :/ Ja miksen mä saa koskaan sellasia ihania kiharoita mitä haluuuuun!?Epistä.

      Poista
  3. Oon niin kade ku sulle käy hiukset miten ne vaan ikinä laittais! Oo onnellinen et on noin ihanat hiukset! :) Kelpais mullekki.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, et tiedäkkään kuinka paljon mä näiden kanssa joudun hermoilemaan! :D Ja muutenki naamani kanssa. Aarghhh!! :D

      Poista
  4. Aivan ihanat kiharat! Toimiikohan noi rullat myös paksumpaan tukkaan? Mulla on tosi paksu, eikä kiharat meinaa pysyä, ei millään :(

    P.S. Heidi ja Heidin lukijat: Mun blogissa on arvonta!! Käykää osallistumassa: http://lifestylenicetime.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niitä rullia aika paljon on, että saa varmasti paksumpaankin tukkaan kiharat :) Ja kun laittaa just vaikka tota HotCurlia, niin kiharat pysyy paremmin!Ja sitten vaan lakkaa niin pirusti :D

      Poista
  5. Oot niin sievä ♥ :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)