tiistai 29. toukokuuta 2012

Ihmisten ilkeys


Tässä kun oon lueskellut muiden blogeja, niin en voi muuta, kuin ihmetellä miten ilkeitä ihmiset voi toisilleen olla! Aivan järkyttäviä kommentteja ihmiset laittelee sellaiselle jota ei edes tunne. Aivan hermot tässä menee saatana. Mullakin tuli tänään tilanne, jossa ajattelin koko blogin poistamista. Syy tähän on, että aivan väärät ihmiset on löytäneet tämän. Mutta sitten mä ajattelin, että en varmasti poista (ainakaan toistaiseksi). Mä en oo mitään nimiä täällä maininnut tms. Kyllä mulla on täys oikeus puhua mun elämästäni ja mitä oon kokenut. Tän blogin tarkoitus nimenomaan on se, että kerron myös ne negatiiviset asiat, koska samalla tämä on päiväkirja mulle itselle oman masennuksen tarkkailuun. Mä oon antanut ihmisten kohdella mua niin huonosti, mutta enää mä en suostu siihen! Niin ja tämä mun blogini on kuulemma itsesäälissä vellomista. Aha! Ei mun mielestä. En mä itsesäälissä vello. Totuuksien kertominen on joidenkin mielestä ilmeisesti sitten sitä. Mutta nämä "väärät ihmiset" onkin niitä, jotka mun elämääni ei tuu heilauttamaan enää koskaan mihinkään suuntaan. Siinäpähän saavat taistella ihan yksistään.
 
 Mutta tosta ihmisten ilkeydestä ihan näin yleisesti...Mikä idea siinä on? Saako siitä muka itelleen paremman mielen, että haukkuu vähän toisen ulkonäköä, tekemisiä, tyyliä tai sanomisia? Ei mee mulle jakeluun! Samaan syssyyn menee sitten koulukiusaamiset ja selän takana paskan jauhaminen työpaikalla. 

Mäkin oon oikeesti (pakko myöntää) tosi ruma suustani, kun hermostun kunnolla ja sillon tulee sanottua ilkeesti. Mutta mä kyllä myös ymmärrän rauhoituttuani tyhmyyteni ja pyydän anteeksi. Mutta en oo ikinä eläissäni laittanut ventovieraalle ihmiselle jotain haukkumisviestiä. Enkä tuu sitä koskaan tekemäänkään, koska mä en typerämpää asiaa tiedäkkään. (Tai no tiedän, mutta you know :D)

Mulla on jotenkin aivan pasmat sekaisin tosta väärien ihmisten eksymisestä tänne ja en oikein nyt saa mistään ajatuksesta kiinni. Tääkin teksti on kyllä aivan typerää, mutta pakko oli ees vähän avautua :D Mä palailen huomenna, kun mun verenpaine ei huitele katossa! Ootte kaikki lukijani ihania! <3 Ette oo ainakaan mua tulleet tänne haukkumaan!:)

HUOMISEEN!

 
 

12 kommenttia:

  1. täällä yks joka ajattelee myös samoin kun sinä! mä ite pidän blogissa yhtenä aiheena kesänkuntoon pääsyä, ja mulla on kuvia siitä miten oon edistyny. Ja tunnetusti oon odottanu 2lasta ihan lähiaikoina, ja iho on kärsiny jonkun verran niin ihmiset sitten siitä kommentoi välillä tosi rumasti ja mikä naurettavinta niin nimettömänä. :D Mitä ihmettä ne tulee itkemään! Puhuis omalla nimellä yhtä rumasti kun mitä anonyyminä kehtaa laittaa. Ei kannata ottaa itteensä, ne jotka puhuu rumasti on vaan kateellisia! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo todellista! Siis niin naurettavaa :D On se kummallista, että jotkut oikein nauttii siitä, että pääsee jotakin ilkeilemään. Hyvä ettei saakeli suurennuslasin kanssa etitä edes pientä virhettä mistä pääsis sanomaan.

      Poista
    2. luin yhden naisen blogia ja se oli kirjottanu "Personal Trainer" isolla joka paikkaan, niin joku motkotti siitäkin.. " etkö oo tienny että personal trainer kirjotetaan pienellä..." ei v**** :D kaikesta ne ihmiset valittaa! Mun tekstejä kun lukee niin ne on välillä niiiiin huono selkosta kirjotelmaa, ettei tosikaan. Siitä tulee varmaan sanomista vielä. huoh

      Poista
    3. Hahhhah :D Ei voi muuta ku nauraa! Mä odotan oikeesti aivan järkyttyneenä ekoja ilkeitä kommentteja. Oon kuitenkin niin kauheen herkkä :/

      Poista
    4. noh mutta ne kannattaa laittaa toisesta ulos ja toisesta sisään!! :) Ne jotka kehtaa kommentoida ilkeesti (yleensä anonyymeinä) tekee sen vaan kiusatakseen kirjoittajaa!!

      Poista
    5. Ihan oikeessa oot :) Pitää yrittää kovettaa ittensä ilkeiden kommenttien suhteen!

      Poista
  2. Näin tänään sun lapses kotikuntani s-marketissa, kyllä olivat suloisia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitkö?! Voiiii, onpas hassua :) On ne kyllä suloisia, ei siitä mihinkään pääse :)

      Poista
  3. Heidi nimenomaan! En voi käsittää miten mun blogissa nousee jatkuvasti haloo millon mistäkin, mua ne ei juurikaan hetkauta mutta myönnän että se ärsyttää kyllä... Älä säkään koskaan anna tuntemattomien pellejen pilata sun päivääs :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä luin sen suhun liityvän viestiketjun ja siitä mä järkytyinkin taas. Aivan sairasta touhua! :/

      Poista
  4. On kyllä ihan uskomatonta, miten ihmiset systemaattisesti haukkuvat esimerkiksi bloggareita. Ja perusteena on se, että itsepähän ovat bloginsa aloittaaneet.. :D Hoh hoh. Mutta kai se on vain ihmisten kateutta/omaa huonoa oloa, jota täytyy purkaa tuntemattomiin ihmisiin, jotka mahdollisesti vaikuttavat itseä menestyneemmiltä. Outoa.

    Mut tsemppiä Heidi, ei sun blogia/sua voi kukaan haukkua! :) Ja muista että saat kirjoitella omasta elämästäsi ihan mitä haluttaa. Nimiä kun ei mainitse, ei siitä voi kukaan sanoa yhtään mitään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinua Vra, suloinen oot! :) Kiitos mukavasta kommentista <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)