tiistai 15. toukokuuta 2012

Hiustenhoitoa ja itseruskettavia

Huomenna luultavasti pääsen kampaajalle värjäämään juurikasvun ja kiinnitetään teipit uudestaan. Nyt aion todellakin hoitaa kunnolla nämä pidennykset ja käytän AINOASTAAN pidennyksille tarkoitettuja tuotteita. Mä oon pähkäillyt, että mitkä tuotteet olisi parhaita ja sainkin hyvän vinkin, mutta en viitsi alkaa ulkomailta tilaamaan :/
Päädyin siis samaan paikkaan, mistä hiuksetkin on tilattu eli Rapunzel Of Swedeniin. Sieltä tilasin siis seuraavat tuotteet: 

Miracle Spray, shampoo ja hoitoaine

Mä kyllä sitten raportoin miten tuotteet toimii :) Hopeashampoon ostan sitten kampaajalta. Haluan nyt kokeilla jotain muuta, kuin mitä tähän asti oon käyttänyt. Vaihtelu virkistää :)


Heiii, muuten kaikki itseruskettavien ystävät! Mulle tuli sähköpostia ja tarjouksena nyt saisivat St. Moriz itseruskettavien vaahtojen ja voiteiden ostajat levityskintaan kaupan päälle.


Vaahtoja löytyy mediumina ja darkina ja sitten on voidemainen itseruskettava. Kaikki on kooltaan 200ml ja vaahtojen hinta on 9.90 e ja voide 12.90 e. Ja tämä tarjous siis löytyy sivulta www.thebos.fi.

Mun sairaslomani loppu sitten tähän. Kävin ilmoittamassa itseni työnhakijaksi tänään. Saikkua olisi ollut vielä kuun loppuun, mutta Kelalta tuli päätös etten saa sairaspäivärahaa sentin senttiä. Hei kiitos ihan v*****i. Mä en jaksa enää yhtään takuta työkkärin ja Kelan kans. Täällä päin virkailijat (joka virastossa) tuntuu olevan kusipäitä.
Ja ens kuun puolessa välissä saan tietää pääsenkö sinne kouluun. Voi toivottavasti mä pääsen. Oikeesti! 
Jospa sitä menis johonkin mukavaan paikkaan työelämävalmennukseen. Se olis ihan jees. Mitään kaksvuorotyötä en todellakaan oo valmis vielä aloittamaan. Enkä muutenkaan ton oman alan hommia. Ahdistaa jo ajatuskin, kun viime työpaikassa alkoi olla niin paha olo ja ahdistus viimeisinä aikoina.
Pitää luottaa nyt siihen, että asioilla on tapana järjestyä. Eiköhän tämä munkin elämä taas jonkinlaisen suunnan saa :) Ihanaa illan jatkoa teille!

Loppuun vielä arvontaa:

Osallistumaan pääset tästä!

2 kommenttia:

  1. Onko sulla noissa kuvissa siis vaan oma tukka? :) Jos on niin oon vähän kade, ihanan pituset jo ainakin :)
    Ja kun sulla on teippi pidennykset niin kuinka usein ne pitää laittaa uudestaan ja paljonko se maksaa?

    Ps. Millon se arvonta palkinto oli tulossakaan postiin? Hukkasin sen viestin sähkärissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, kyllä mulla pidennykset noissa kuvissa on :) Niitä on vaan leikattu vähän lyhyemmiksi, kun mitä ne aluksi oli. Pirita laitto viestiä muistaakseni toissapäivänä, et se paketti on lähetetty sulle :) Että kyllä varmaan tän viikon aikana tulee!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)