perjantai 25. toukokuuta 2012

H&M:n paketti saapui

Tänään sitten hain Artun mukaan tälle kesää viimesen pakettini :D Tästä asiasta tietenkin voidaan olla monta eri mieltä! No ei vaan, kyllä mulla alkaa nyt ihan kivasti kesäksi olla vaatteita. Ahneellahan on tunnetusti paskanen loppu, niin ei pidä liiotella :) Mutta tässä olis nämä tilaukset huippu kuvanlaadulla (prkl): 

roosa mekko 19.90 e
mekko 9.95 e
toppi 4. 95 e
WCT-takki 19.95 e
hame 9.95 e
mekko 14.95 e
ballerinat 9.95 e / kpl
laukku 29.95 e
29.95 e
muunneltavat rintaliivit 12. 95 e (ostin myös pinkkinä)
hotpantsit 5.95 e / kpl
5 stringit 9.95 e, neonkeltaiset 4.95 e, sukat 4.95 e
rannekoru 7. 95 e, rannerenkaat 3.95 e, korvikset 1.95 e
Yöasu 9.95 e pääsi heti päälle, mutta piti silti saada kuvattua se teille :)

Herranjumala, että tänään on ollut kuuma!! Mä oon hikoillu, kuin pieni sika...NAAMASTA! Mä en oikeesti hikoa mistään muualta, kun justiin naamasta. Miksei hemmetti jostain muualta? Hienoa olla jatkuvasti pyyhkimäs hikiviiksiänsä pois :D Voi jeejee! Mutta on se silti ihanaa, että on lämmin, sitä en moiti kyllä ollenkaan :)
Mä nukuin hetki sitten kolmen tunnin päikkärit! Hupsista keikkaa. Aina vaan kyllä väsyttää, että enköhän mä kuitenkin pääse ihmisten aikoihin sänkyynkin. Haen Artun kymmeneltä töistä. Vein sen sinne, että mulle jäis auto, mutta enpä mä sitä tarvinnutkaan, kun nukuin noin kauan.
Eipä tänään oo oikein mitään sen ihmeempiä tapahtunut. Sunnuntaita taas kovasti odotellaan. On taas niin järkyttävän kova ikävä lapsia. Mun on vaan pakko yrittää olla ajattelematta koko asiaa mahdollisimman paljon. Ei tätä muuten pää, eikä sydän kestäis. 
Nyt mä taidan syödä vähän iltapalaa ja uppoutua Poliisien maailmaan :)

Ihanaa viikonlopun alkua! :)

6 kommenttia:

  1. Mä haluun tollasen vihreen vetoketjuhameen! Paljon se makso? :)

    Mulla on kans ongelmaa hikoilun kanssa, tänään + 27 astetta ja naama kiiltää kun mikä :S Pitäs varmaan ostaa joku puuteri kesäks (en koskaan käytä puuteria) kun se on varmaan parempi kun meikkivoide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mekko makso 14,90 euroa :) Eli ei paha ollenkaan! Mä en tiedä mitä mä keksin tän naamani kans, tähän kun ei varmasti puuterikaan auta! Hiki, kun valuu oikein kunnolla...Yhyy! :/

      Poista
  2. Vitsit miten ihania ostoksia oot tehny :p :)

    VastaaPoista
  3. saanko kysyy miten sulla on vara ostella melkein joka vko/kk parilla tai kolmellasadalla eurolla vaatteita?? :D oispa itelläki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä oo ennen tätä ostanu moniiiin vuosiin näin paljon vaatteita kerralla! Aiemmassa postauksessa kerroin Artun lainasta ja me jätettiin se ulkomaanmatka väliin, niin siksi on ollu nyt "varaa" ostaa vähän enemmän. Mulla, kun aikalailla vaatekaappi ammotti tyhjyyttään tai oikeastaan liian isoja vaatteita :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)