lauantai 19. toukokuuta 2012

Erätaukoposeeraamista!

Hemmetin Venäjä! Niinhän siinä nyt sitten kävi, että Suomi hävis :( Ja vielä murskavoitto Venäjälle. No, taitavia olivat, pakko se on myöntää.
Me oltiin taas samassa paikassa, eli veljen ja sen tyttöystävän luona. Mäkin oikein innostuin tälläytymään, koska pihalla oli niin kesäinen sää! :) Ai, että siitä vaan tulee hyvä mieli!

Maailman parhaita!
Erätauolla Arttu ja Artun Fifa.
Erätauolla meikäläinen näköjään poseerasi.
Ja lisääkin näköjään!
Mukana menossa juustosnackshirmu Nelli
Uusi hame ja kengät

Me ollaan vaan laiskoteltu koko viikonloppu...Mutta ihan hyvää ajanvietettä sekin on ;) Maanantaina olis sitten tarkoitus hipsiä vaatekauppaan kysymään työharjoittelupaikkaa. Hyvähän siitä työstä olis kerätä kokemusta ja siihen noi harjoittelut on hyviä.

Arttu tossa kattoo jalkapalloa ja aiheuttaa mulle ylimääräsiä sydämen tykytyksiä HUUTAMALLA, ku palosireeni, kun tuolla kentällä jotain tapahtuu. Tsissus! Mä yritän ettiä meille toista sohvaa. Oon vähän suunnitellu pientä muutosta tänne olkkariin. Ja ennen kaikkea ollaan huomattu, että meillä on aivan liian vähän istumatilaa!

Laittakaa rakkahat mulle jotain toivepostauksia, jooko? Mä oon niin jännityksis tulevista muutoksista, (työ yms.)että mun pää lyö tyhjäääää!

4 kommenttia:

  1. toivepostaus sun ja sun miehen päivästä mitä yleensä teette? :) ja kuvina.

    VastaaPoista
  2. Tee postaus sulle läheisimmistä ihmisistä :-)kerro niistä jotain lyhyesti, miten ootte tavannu, miten pidätte yhteyttä yms....

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)