perjantai 18. toukokuuta 2012

Alennuskoodeja ja kuulumiset

Hepsheijaa!

Eilen tosiaan fiksattiin mun hiukseni. Olis menny muuten aika ens viikon tiistaille, mutta ihana vakkariparturini pelasti mut ja teki operaation mulle kotonaan vapaapäivänään :) Mulla siis värjättiin tyvi ja laitettiin pidennykset kiinni. Ja mulle kokeiltiin aivan loistotuotetta keltaisuutta vastaan: Keunen hopeamuotovaahtoa. Ainahan, kun pidennykset tilaa, ne on aavistuksen kellertävät, vaikka tilaisikin sen platinablondin, mutta tolla muotovaahdolla sai sen keltasuuden kyllä ihan loistavasti pois. Suosittelen lämpimästi!

Keune Silver Stylingmousse. Hinta 11 e.
Hiukset yhden kerran käsittelyn jälkeen.

Odottelen tässä Arttua kotiin, että päästään kauppaan. Mä vedän sieltä tonnin ruokaa mukaan. Hirvee nälkä! Huomaa, että on menkat alkamassa, kun ihan uskomaton ruokahalu. No on kyllä ollut muutenkin...Oikein pelottaa suoraan sanottuna :D Kun olin sen vuoden niukalla ruokavaliolla, niin nyt tuntuu, että vois syödä sen vuoden edestä! Varsinkin jäätelöön ja suklaaseen kauhee himo. Nöööyyy! Ja kyllä se muuten jo näkyykin. Lisäkiloja on tullut pötsistä päätellen. Kyllähän mä halusinkin sen painoni siihen 55 kg nostaa ja nyt mä sitten kuitenkin marmatan täällä :D No, mutta miks kaikki mun kilot kertyy aina keskivartaloon?! Raivostuttavaa. Tisseihin, kun tulis kaikki, niin pääsis niidenkin ongelmasta eroon ;)
Mutta onneksi tähän painoasiaan alkaa ensikuussa helpotus. Ostetaan veljen tyttöystävän kanssa kuukausikortit salille ja käydään 2x viikossa tekemässä salitreeni ja kerran viikossa sitten joku ryhmätunti, esim. spinning. Tolla kuukausikortilla hoituu molemmat. Suoraan sanottuna mun treenaamisesta kotona ei tuu lasta ei paskaa! Ei mulle oo suotu niin hyvää itsekuria. Pitää olla joku potkimas persiille ja muutenkin pitää kuntoilla jossain muualla, kuin kotona. Ja tottahan toki mä raportoin teille kaiken sitten tarkasti ihan ekasta päivästä lähtien :) Nyt hemmetti vieköön, se kroppa kuntoon!


Onkos teitä muita innokkaita lätkäfaneja? Ootteko seurannut jääkiekon MM-kisoja? :) Mä oon ja voi aiai, että eilen oli hieno matsi! Katottiin se porukalla veljen luona. Sen jälkeen tultiin kotiin ja painuttiin pehkuihin saman tien. Molemmat oli niin naatteja. Mitähän se kello olis ollu sillon...Varmaan jotain kymmenen. Ja tänään herättiin 12.15. Että sellaset pienet unoset :D

Ihanaa! 14.6, kun on seuraava palaveri lapsista, niin mun mummu tulee Helsingistä meille :) Viime kesänä ollaan viimeksi nähty. Se lupasi tulla, kun kuuli kuinka paha mieli meille jäi tosta kotikäynnistä. Halusi tulla meidän henkiseksi tueksi tänne. Meillä on muutenkin aikomus nyt puuttua vähän asioihin. Mua/meitä ei oo kohdeltu oikein ja tästä yhteistyöstä lastensuojelun kanssa, on kyllä tsemppaus kaukana. Oonkohan mä kertaakaan kuullu mitään positiivista? Tuskinpa. Alkaa pikku hiljaa palaa käämit. Tuntuu niin väärältä!

Loppuun mulla olis teille alennuskoodeja :) --> Spartoo on laadukas kenkäkauppa netissä. Valikoimissa on yli 400 merkkiä ja 15 000 mallia. Kenkien lisäksi Spartoo myy myös laukkuja ja asusteita. Toimitus ja palautus ovat ilmaisia, joten ostaminen on helppoa, nopeaa ja edullista. Spartoo panostaa laadukkaisiin merkkeihin. Valikoimista löytyvät kaikki tunnetut merkit ja useita Suomessa ei vielä niin yleisiä merkkejä niille, jotka haluavat erottua.

SHMARCH5: -5% ostoksista, jotka ylittävät 60 e.
SHMARCH10: -10% ostoksista, jotka ylittävät 80 e.
SHMARCH15: -15% ostoksista, jotka ylittävät 100 e.
SHMARCH20: -20% ostoksista, jotka ylittävät 150 e.

Koodit ovat voimassa 31.5.2012 asti ja voit käyttää niitä osoitteessa http://www.spartoo.fi/.
Keräsin teille muutamat jutskat sivuilta: 

 Ihanaa (ja toivottavasti aurinkoista) viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Tiiätkö itekki eilen mietin että tän viikonlopun jälkeen alkaa kunnon kuntoilu!! Loppuu tää löhöily ja mässäily. :D spinning on kyllä ehkä kauheinta ikinä! Niin kamalaa rääkkiä, mutta tehokastahan se on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä saa tää mässäily nyt loppua :D Tai no, kokonaan en siitä luovu, mutta pakko edes liikkua vastapainoksi! Onhan toi spinning kyllä tosi rankkaa, kerran varmaan kokeillut. Saas ny nähä tohtiiko tohon edes mennä, oli siellä onneks muitakin lajeja, jos toi tuntuu sitten liian raskaalta :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)