lauantai 14. huhtikuuta 2012

Toivekoti&Puutarha ja RäpsRäps!

Nää lauantait on aina mulla tällaisia postauspäiviä, ettei oikein meinaa saada mistään ajatuksesta kiinni, eikä tänne blogiin mitään muutakaan aikaseksi, vaikka koko ajan se on mielessä. Ja syy tähän on tietenkin se, että ajatukset on jo niin huomisessa ja lapsissa :) Voi, että kun on ihanaa saada ne pirpanat taas syleilyyn! Mä yritän huomenna tosiaan saada vähän jotain videotakin lapsista kuvattua. Vaikka se on oikeesti aika vaikee tehtävä, kun Ida the tekniikkalapsi haluaa aina mun kameran tai kännykän käsiinsä :D Se on ollu jo ihan pienestä pitäen hulluna kännyköihin! Eikä sitä saa huijattua millään rikkinäisellä puhelimella, siinä täytyy toimia näppäimet ja näyttö, muuten ei kelpaa:)

Mä oon näköjään tilannut Toivekoti&Puutarha-lehden. Oikeesti, mä en muista tilanneeni tollasta, kai mä sen oon jossain Viestikunkun sivuilla sitten vahingossa laittanut tilaukseen. No, eipä tuo haittaa, sillä oikein hyvältä lehdeltä vaikutti ja oonkin sitä tässä päivän mittaan selaillu useaan otteeseen. Ihanan värikkäitä ja inspiroivia kuvia, joista otin teillekin vähän maistiaisia, olkaapa hyvät:

Tossa lehdessä oli mukavasti kaikille jotain. Paras sisustuslehti mihin oon tähän mennes törmänny! Mä en ainakaan jaksa oikein kunnolla edes selata sellasia lehtiä, missä on vaan älyttömän kalliita design-tuotteita, koska ei mulla nyt yksinkertasesti varmaan koskaan tuu olemaan varaa sellaseen elämäntyyliin! Ellen nyt sitten voita lotossa. Ja koska mä en koskaan lottoa, vaikka sitä voittoa odotankin, niin se siitä sitten :D

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti! Mun silmät ei oo tottunu näihin etuhiuksiin vielä yhtään ja mä en saa itteni mielestä onnistunutta kuvaa ollenkaan näistä hiuksista...Muutenki näyttää joltain väsähtäneeltä kurpalta...Yäk! Onneks sentään huomenna on ihana päivä tiedossa. Something positive on my mind :)

Käykäähän osallistumassa arvontaan, jos ette oo vielä sitä tehneet ja laittakaa ihmeessä tilausta menemään Piritalle, ennen 2.5, että saatte kunnon alennukset:)

Hauskaa lauantai-iltaa kaikille! :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)