perjantai 6. huhtikuuta 2012

Sekaisin keväästä!

Kyllä me naiset vissiin tullaan ihan hulluiksi shoppailun suhteen näin kevään kynnyksellä :D Tässä oon käyttänyt muutaman tunnin muiden blogien lukemiseen ja huomasin onnekseni, etten oo ainut, jolla on kauhea hinku nyt vaatteisiin ja kenkiin!
Mua odottaa paketti postissa, kunhan nämä pyhät on ohi. Olihan mun aivan pakko tilata ne aikaisemmin mainitsemani ylipolvensaappaat (siis ne, jotka sai alle kolmellakympillä) ja sitten nämä ihanuudet:  

Vanessa-avokkaat 39.90e
Mun oli tarkoitus, esittää nää vasta sitten livenä, kun oon hakenut paketin, koska tilasin muutakin. Mutta, koska tunnetusti mä oon hätähousu, enkä malta odottaa koskaan mitään, niin tässä tulos:)
Mun oli tarkotus tilata aluksi ne kultaiset avokkaat, jotka aikasemmin oon esitellyt, mutta niistä ei ollut enää mun kokoja jäljellä. Byhyy.

Meidän naisten onneksi (ja mahdollisten miesten päänmenoksi) kaikkialla on nyt jonkinsortin ALE päällä. Se on ihan hyvä, koska tuntuu, että vaatekaappi on talven aikana niellyt kaikki kesävaatteet. Missä ne kaikki on? Justiin, kun sen vaatekaapin siivosin, niin oikein järkytyin, koska luulin, että mulla on toppeja edes riittävästi. Mutta pyh ja pah. Kulahtaneita ja liian suuria suurin osa. Housuista sitten puhumattakaan. Viimeksi talvella, kun tilasin suuremman määrän vaatteita kerralla, niin tottakai kaikki housut oli väärän kokoisia ja sitten mä onneton pässi siinä kaiken kiireen keskellä, unohdin vielä palauttaa/vaihtaa ne kahden viikon sisällä! Tyhmäkö? Ööö...No kyllä.


Kerrankin meillä on käynyt jossain asiassa hyvä tuuri ja saatiin sen verran ylimääräistä (yeah right, koska sitä muka ylimääräistä olis?) rahaa, että pystyy nyt kesäksi hankkia uusia vaatteita. Erilaiset topit, kengät, farkut, laukut ja shortsit on nyt kovan silmän alla.
Onko teistä joku muuten samanlainen, ku mä, että saa tuhottua kenkänsä alta aikayksikön? Mä en ymmärrä miten mä onnistun siinä. Puoli vuotta, niin kärjet ja korot on ihan paskana. Eikä se oo edes kiinni kenkien hinnasta, ihan sama juttu käy, oli sitten halvat tai vähän kalliimmatkin kengät. Varsinkin just noi kärjet menee heti mulla pilalle. Harmittaa ihan vietävästi, kun kengissä ei olisi mitään muuta vikaa, mutta menee ihan käyttökelvottomiksi ton takia. Eipä ne suutarillakaan saa oikein sille kulumalle tehtyä mitään. Sekin on kokeiltu.


Shoppaileminen on kuitenkin vaikeeta. Koko ajan mä tässä samalla surffailen eri sivuilla ja etsin tarvitsemiani ihanuuksia, mutta kun se budjetti tosiaan on kuitenkin rajallinen, niin siinä tulee se vaikeus. Päättämisen vaikeus. Otanko tän vai ton? Ja nyt, kun on muodissa oikein kirkkaat värit, niin pitäis vielä osata päättää, minkä värisenä sä sen tuotteen haluat. Liikaa kaikkea yhdelle päälle...Aaaapuva!


Hieno homma, että asiat joita mun piti siinä videolla puhua, onkin nyt sitten tässä tekstinä. Höh. No, enköhän mä jotakin höpötettävää vielä keksi :) Saattaa olla kuitenkin, että se video siirtyy huomiselle päivälle, kun tässä on tänään jo ollut meikäläinen tarpeeksi "äänessä". Ja vauvaa odottavalta lukijalta tuli toive, että kertoisin omista raskauksista ja synnytyksistä, joten niistäkin on postausta vihdoinkin luvassa pääsiäisen aikana:)


HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. On ne!:)Vaikka vähä jänskättää onko ne liian barbimaiset :D Mutta uskon oikeestaan, et ne livenä näyttää vielä paremmalta!

      Poista
  2. Mulla on ihan sama ongelma kenkien kans, hajoo samantien. :/ Ja muuten tosi kivat nuo kengät jotka tilasit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä ymmärrä miten ne saa niin tuhottua! Varsinkin ne kärjet...Niinku kävelis suurinpiirtein varpaillaan koko ajan :D

      Poista
  3. Sä oot kivannäköinen tyttö!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitoksia sulle:) Varsinkin toi "tyttö" sana on tässä iässä jo kohteliaisuus:)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)