perjantai 20. huhtikuuta 2012

Pari kuvaa lapsuudesta

Eräs lukija pyysi mua laittamaan omia lapsuudenkuvia, koska Ida on kuulemma niin mun näköinen :) Mulla ei täällä itellä juurikaan valokuvia ole, suurin varasto niitä löytyy mummun luota Helsingistä. Oonkin pyytänyt lähettämään muutaman. Mutta muutaman kuvan mä kuitenkin löysin teille:

Minä ja mummu <3
Hahhah! Mun veli sano, et näytän tässä aivan PINGVIINILTÄ :D On kyllä kunnon pulloposket!
Vasemmassa reunassa laulamassa joulujuhlassa :)
Iskä ja äiti ja häät :)

Eipä nyt kauheen hääppösiä kuvia löytynyt, mutta laitan sitten parempia, kunhan se mummu niitä vaan lähettää:)

Jeeee! Tuli kutsu soveltuvuuskokeisiin sinne sisustusalalle:) Mukaan sinne pitää ottaa lyijykynä, pyyhekumi, lehtiö ja vesivärit. Vesivärit?! Mä oon tehny niillä jotain viimeksi varmaan ala-asteella herranjestas...Onneksi ne kokeet on 7.5, että mulla on tässä onneks vielä pieni hetki harjoitella muksujen vesiväreillä:)

Nyt mä meen levittämään itseruskettavat bodyyni ja tällään itteni. Arttu ehdotti, että mentäis mun veljen ja sen tyttöystävän luokse viettämään iltaa. Ja mullehan passaa :)

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille! <3 

PS. Tänään on viimeinen päivä osallistua arvontaan. Jos et siis ole vielä tehnyt sitä, niin käyppä osallistumassa täällä.

9 kommenttia:

  1. Okei, eli sä oot hakenu Ilmajoelle sisustajaksi? :D Tätä mä silloin ennemmin yritin kysellä, kun kysyin haitko käsi- ja taideteolliseen. :D Eli samaan kouluun, hoho! (Y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitähän mä sulle oon sitten oikein vastaillu? En oo tainnu ymmärtää kysymystä :D
      Ollaanko siis hakemassa samaan kouluun? Hienoa :)

      Poista
    2. Eiku totesit vain että amikseen oot menossa. :D Esitin kysymyksen hitusen hölmösti. Mä oon jo ollu pari vuotta tuolla, jouluna mun pitäis valmistua! :)

      Poista
    3. Just just :) Ootko viihtynyt siellä?

      Poista
    4. Heh... :D No _kun_ pääset sinne niin voit todeta monta karua juttua. :D Varsinkin tuo sisustuspuoli on toosi kehuttu. Ei kai muuten, mut niillä on vähä hakusessa se opintosuunnitelma siinä, kun niin tuore linja. Mutta ite oon ollut yhden sisustaja-opiskelijan kanssa teatterilla työharjoittelussa ja kuullut, että eivät ole yhtäkään kohdetta käyneet tekemässä, ommelleet sohvatyynyjä ja suunnitelleet paperille harjoituksia toisen perään.. Kun tää kaveri alotti teatterilla ja alotti eka lavastukses niin ei ollut ikinä tapetoinut taikka maalannut, jonka luulis olevan aika selkee osa-alue. :D Mutta voi olla, että ne kehittää sitä nyt tässä joten älä masennu! Koulussa saa ainakin luovuuttaan purkaa, mielenkiintoisia kursseja tarjolla. Mutta Opoa on turha saada koskaan kiinni.

      Poista
  2. Näytät kyllä ihan iteltäs tossa tokassa kuvassa :D Söpö<3

    VastaaPoista
  3. Hei onnea soveltuvuuskokeisiin pääsystä <3 Mut taas kutsuttiin teuvalle valintahaastatteluun :) Eli kummallakin menee juttu eteenpäin :) Mut mun valintahaastattelu on jo ens viikolla ja nyt jännittää hulluna,varmaan tulossa unettomia öitä :/. Mutta sulla hieman erilainen ja vaativampi juttu eessä kuin mulla ja onneksi saat aikaa siihen "valmistautua":) tsemppiä!! <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja oikein paljon tsemppiä sullekin :) Ilmottelehan sitten kuinka kävi?! :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)