tiistai 10. huhtikuuta 2012

Nopeaa ja mukavaa on asiointi...yeah right!


Mun piti ny vähän poseerailla:) Leikkasin farkuista, joissa oli liian lyhyet lahkeet, ittelleni shortsit. Nää nyt pitää vielä viimeistellä, varmaan ihan eripituset noi lahkeet ja kaikki vielä!

ÄÄÄÄÄÄÄ, että mulla on mennyt hermot niin Soneraan, kuin R-kioskiinkin. Meillä on ollut nyt väliaikasesti käytössä Soneran prepaid-nettitikku. Noh, sunnuntaina oli sitten kuukausi mennyt täyteen ja piti saada ladattua lisää käyttöaikaa. Yritettiin netissä Soneran sivuilla tehdä se, niin ei. Ei sitten millään onnistunut. Jumittui aina samaan kohtaan, ettei muka oltu hyväksytty/tallennettu jotain ehtoja, vaikka tehtiin se about 100 kertaa. Luovutettiin sitten ja päätettiin, et Arttu hakee aamulla Ärrältä sitä käyttöaikaa. Eipä onnistunut sitten sekään! Kuitissa luki, että 10 min. päästä pitäis latauksen näkyä ja nettiä pystyä käyttää, mutta paskanmarjat! Ei koko päivänä tapahtunu yhtään mitään ja ei tietenkään voinut mihinkään Soneran asiakaspalveluunkaan soittaa, kun oli pyhäpäivä! Helvetti, että mä oon manannut täällä. Oikeesti, tuntuu, että kaikki asiat hoitaa nykyään netin kautta. Monta kertaa eilenki: "Mä katon sen ja sen netistä" "Ei, ku ainiiiii..."

Tänään aamulla soitin sitten ensimmäisenä sinne asiakaspalveluun ja jonotin TUNNIN!!Ja sinne meni kaikenlisäksi vielä 5e puheaikaa. Törkeetä. Eikä siellä kuulemma edes näkynyt koko latausta, vaikka mulla oli kuitti kädessä, että meiltä oli kuitenkin velotettu se summa. Se asiakaspalvelun nainen oli kuitenkin ihana ja se laittoi meille sitä käyttöaikaa sitten. Että täällä taas ollaan pitkän taistelun jälkeen :D

Sunnuntaina mulla oli tosiaan ne Tupperware-kutsut ja ihan hyvä myynti tuli, vaikka porukkaa ei ees kauheesti ollu. Irtotilauksiakin sain jonkin verran ihmisiltä, jotka ei kutsuille päässeet. Mulla uupuu pikkusen vielä toisesta emännänlahjasta, joka olis joku kattilatsydeemi...Ens viikonloppuun asti mulla kuitenkin on aikaa vielä kerätä tilauksia, että toivotaan nyt, että saisin niitä sen verran. Kävin nakkaamassa jokaisen naapurin postilaatikkoonkin kuvaston:) Ja äiti kiikuttaa työpaikallensa kans yhden. Kaikkensa pitää yrittää!:) Sain muuten maailman söpöimmän pullon jonain extra-lahjana:



Eilen pidettiin ton mun armaani kanssa leffailta, lainattiin mun veljeltä ja sen tyttöystävältä kotimainen Harjunpää& pahan pappi. Oli aika jenkkityyliin tehty leffa, mutta ihan hyvä kuitenkin.
Mulla käy vaan aina niin, kun aletaan katsoa jotain, et mun silmät menee ihan väkisin kiinni! Vaikka sitä ennen ei olis edes väsyttäny mitenkään erikoisemmin. Me maattiin vierekkäin sohvalla, tai niin, että Arttu makas takana ja mä siinä sen edessä, niin eihän siihen voi olla nukahtamatta :D Varsinkin jos toinen hipsuttaa vielä selkää tai kylkeä! Mun oli siis noustava istumaan ja hypättävä oven suulla välillä haukkaamassa raitista ilmaa, että näkisin leffan loppuun. Istuessakin ne silmät kuitenkin lurpsahteli ja mä sanoin Artulle, et nyt mä luovutan! Se sitten sano, et herättää mut nukkumaan sänkyyn, ku elokuva loppuu :D Heti kuitenkin, kun mä annoin ittelleni luvan nukahtaa, niin mä jaksoinkin kattoa sen loppuun, vaikka välillä mä kyllä vaan kuuntelin ;)




Mutta nyt mä meen tekemään ruokaa, kun Arttu tulee kohta töistä kotiin. Oli aika turhanpäivänen ja hätäinen postaus, mutta piti nyt jotain tulla itestään ilmoittamaan, kun tuntui ikuisuudelta toi yks päivä ilman nettiä :D

6 kommenttia:

  1. Mä en yleensä ole kovin innokas kommentoimaan blogeihin, vaikka seuraankin monia todella aktiivisesti. Tänä aamuna kuitenkin löysin sun blogin ja en vaan ole voinut lopettaa lukemista. Tässä epätoivoisesti kärsin kamalasta vessähädästäkin kun en vaan malta siirtä konetta pois päältäni ja lopettaa lukemista hetkeksi. :DD
    Blogisi on kuitenkin todella koskettava ja on hienoa kuinka voit kirjoittaa noin avoimesti sinulle tapahtuneista asioista. Toivotan näin lopuksi vielä ihanaa kevään jatkoa ja tsemppiä tulevaan! Olet todella vahva ja kaunis nainen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä <3 Sait mut kyllä todella onnelliseksi niin mukavalla kommentillasi:) Ja nauramaan vessahädästä :D Mä tiedän tunteen, kun ei malta lopettaa :)
      Kiitos TOSI paljon ja oikein ihanaa kevään jatkoa sullekin <3

      Poista
  2. Ihanat kengät ja noista sortseista tuli makeet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks a lot!:) Mä oon ihan lovena noihin kenkiin <3 ja mukava saada käyttämättömät housut käyttöön uudella tavalla:)

      Poista
  3. Voi että miten kaunokainen oot ! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Voiiii...Onneks nää kuvat on otettu niin kaukaa, ettei mun nyrkin kokonen finni poskessa näy :D Taas on se kausi päällä, kun naama kukkii...Ihanata!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)