perjantai 6. huhtikuuta 2012

Kukkuluuruu, kuulumisia, kutsuja ja kukkia!

Heippa ihanaiset! :)

Mä oon ollu tänään sitten niin laiskalla päällä, että voi voi. Nukuttiin sellaset pienet päiväunet, puoli viidestä yheksään. Herätessä olis ollut ihan uskomaton Rollsin hampurilaisten himo, mutta tottakai se oli sitten menny yheksältä kiinni. Byyh. Pian kyllä hipsin takasin sänkyyn, jäi väsymys päälle :)
Eilen tosiaan oltiin siellä tuttavapariskunnan luona viettämässä iltaa ja siihenhän se sitten päätyi, että jäätiin sinne yöksi. Arttukin oikein innostui ottamaan muutaman bissen. Oli oikein hauska ilta ja heti tulin juttuun molempien kanssa. Se on kyllä jännä juttu, miten joidenkin kanssa kemiat synkkaa heti ja tuntuu, niin kuin olisi tuntenut jo kauan ja joidenkin kanssa ei meinaa juttua tulla, vaikka olisi nähnyt jo monta kertaa!



 Mä en oo vissiin aiemmin maininnutkaan, että mulla on lauantaina täällä Tupperware-kutsut. Halusin jeesata kaveria ja ottaa sen kutsuilta jatkot itselle, että saisi paremmat edut. Mä en oo ikinä eläissäni omistanut ainuttakaan kyseisen firman kippoa, mutta nytpä taitaa meikäläisenkin kaappiin sellasia ensimmäisen kerran ilmestyä:) Nyt on emännänlahjana tällaiset 4 ja 5,5 litran Kvartetti-astiat: 
ja vaikka mä aluksi ajattelin, että en ite tilaa mitään, mutta kyllä tämä mua kieltämättä houkuttelis:

Smooth Chopper
 On niin pirtsakan värinen ja tarvisinkin kyllä jonkinnäköstä tehosekoitinta. Tässä on terä-ja vatkausosat erikseen. Varmasti kyllä kätevä värkki ja näillä tuotteillahan on vielä elinikäinen takuu. 
Mä  joku aika sitten löysin yli hienon tehosekoittimen kirpparilta, mutta sain sen savuamaan jo ekoja pirtelöitä tehdessä :D En mä tiedä ylikuumeniko se, vai oliko siinä jo valmiiksi jotain vikaa, mutta en mä sitä oo uskaltanut enää sen jälkeen käyttää. Skitsottaa tollaset puolikuntoset sähkölaitteet. Mun hiustenkuivaaja on kans ruvennu tekemään tota ylikuumenemista ja se sammuu sitten itsestään. Joku kaunis päivä sieltä mun säkällä tulee lieskat ja bye bye rakas tukkani!:D Läppärikin tekee muuten samaa, on tehnyt  jo jonkin aikaa. Se joskus aiemminkin teki sitä, että kuumeni ja sitten sammui. Varsinkin jos yritti jotain ohjelmaa kattoa sillä, niin n. 10 minuuttia ja naps, näyttö pimeänä. Mutta se korjaantui yksinkertasesti ylimäärästen ohjelmien poistamisella ja varovaisella imuroinnilla tuolta välistä. Sinnehän nyt kerääntyy kamala määrä pölyä ajan kanssa! Eli sama homma taas ja eiköhän tän pitäs sitten toimia kunnolla. Tänään tämä on vaan ruvennut tekemään vielä sitä, ettei tämä ota kaikkia kirjaimia. Välillä saa painaa lujaakin, ennen kuin jonkun tietyn kirjaimen saa ruutuun. R-a-i-v-o-s-t-u-t-t-a-v-a-a! Eli älkää ihmetelkö, jos tämä teksti on entistä enemmän täynnä kirjotusvirheitä, se on vaan ja ainoastaan tän romun syy ;)


Hei muuten! Mä joku aika sitten postailin niistä kukista, mitä ajattelin tilata tonne takapihalle...Niin nyt sillä sivustolla, eli www.viherpeukalot.fi 
on kaksi ihan huippu hyvää tarjousta! Onneks en kerinny aiemmin vielä tilata mitään, enkä ole aiemminkaan sieltä tilannut, koska tarjous koskee vain uusia asiakkaita:)  Eli: 

Tilatessasi Viherpeukalot.fi:stä vähintään 75 eurolla tuotteita saat automaattisesti toimituksesi yhteydessä Viking Linen bonuskortin, joka oikeuttaa 2-4 hengen Helsinki-Tukholma-Helsinki-risteilyyn B-luokan hytissä (lisämaksusta A/BL-hytti 60 €, norm. 210 €). Tarjouksen voimassaoloaika selviää bonuskortista. Jos tilauksesi ylittää 100 euroa, saat lisäksi n. 10 euron arvoisen tilaajalahjan! Bonuskortin arvo on 110-170 €, riippuen lähtöpäivästä.
Ikäraja on 21 vuotta ja matkustajamaksu yli 12 vuotiailta 7e/hlö.
 Eli siinä olisi hyvä keino napata kaks kärpästä yhdellä iskulla: kukat ja risteily:)

 Ja kaikenlisäksi heti sivulle mennessä voit osallistua kilpailuun ja voittaa 5000e arvoisen 4 hengen puutarhamatkan Azoreille! Kilpailuun osallistumisesta saat 12e lahjakortin, jolla saat tyyliisi sopivan puutarhakasvin. Tämä edellyttää vähintään yhden tuotteen ostamista. Tämä tarjous on voimassa 19.4 asti.

Että jos haluaa ja meinaa kukkia tilata pihalle, sisälle tai vaikka partsille, niin nyt jos koskaan se kyllä kannattaa!:) Harvoin oon kyllä törmännyt samassa paikassa kahteen näin hyvään tarjoukseen.

Huhhuh, kun sormet naputtaa kauheeta tahtia, kun yks on niin innoissaan :D Tässä on vielä muutama tarjous sivulta:

Eksoottiset pikkupuut 2 kpl/pkt. 
Hinta: 29.95 e (norm. 37.90 e)
Matalakasvuinen, maukas tomaatti 6 kpl/pkt.
Hinta: 18.95 e (norm. 23.90 e)
Pitkä kukinta, suuret kukat 3 kpl/pkt.
Hinta: 22.95 e (norm. 29.85 e)

No jopas sitä tekstiä tulikin tosta aiheesta, toivottavasti jollekin nyt edes olisi hyötyä tästä tiedosta:)
Mutta kyllä mä nyt kuulkaa painun pehkuihin, johan toi kellokin näyttää jo vaikka ja mitä. 
Huomenna mä ajattelin kuvata teille vähän videota! Elikkäs siihen ja huomiseen siis, God natt!  ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)