lauantai 7. huhtikuuta 2012

Kamera on vaarassa lentää ikkunasta pihalle!

Ja tollahan romulla ei päivänvalon jälkeen tee sitten enää yhtään mitään! Mä olisin kuvannut teille sen mun Thebosilta tilaamani paketin sisällön jo tänään, kun postit olikin auki. Samoin olisin kuvannut sen videon, mutta molemmissa jälki on suoraan sanottuna täyttä paskaa! Enkä viitti sellasia tänne edes laittaa, niin yritetääs sitten huomenna päivänvalossa uudestaan. Ottaa päähän perkules!

Nää pyhät on sekottanu kyllä ihan totaalisesti mun pään. Aikasemmassa postauksessa kirjotin, että ne Tupperware kutsut olis muka tänään. No joopa joo! :D Huomennahan ne vasta on hyvänen aika. Mä elin torstaina NIIIN perjantaissa.

Tänään mä kävin siellä akuuttipsykiatrian lääkärillä ja mun masennuslääke vaihdettiin toiseen merkkiin ja se kirjoitti mulle vielä sairaslomaa. Mä tiedän etten oo kykeneväinen vielä palaamaan normaaliin rutiiniin! Tammikuussa jäin töistä pois, eikä mun vointi nyt niin kummoisesti kuitenkaan siitä oo muuttunut. Välillä alkaa oikein ahdistaa, kun ajattelee, että nyt pitäis olla voimia käydä viitenä päivänä viikossa, kahdeksan tuntia töissä. En vaan nyt kykene. Mä haluan saada vointini kuntoon, ettei taas tuu sitä kauheeta romahdusta ja lähe taas vaivalla keräämäni pari kiloa painoa pois. Kyllä ne kuitenkin työkkärissäkin sanoivat, että pääasia on, että nyt hoidan itseni kuntoon. On tässä nyt ollut kuitenkin aika rankka elämä takana ja siitä, kun ei koskaan tiedä, koska se pahin vaihe oman mielialansa kanssa on. Tarkoitan siis, että usein lapsuuden traumatkin alkaa näkyä vasta aikuisiällä. Ja sitä väkivaltaista suhdettakaan en oo tosiaankaan kunnolla käsitellyt ja tajunnut, mitä se mun itsetunnolle yms. teki.


Asiasta taas ihan toiseen, ootteko te viettäny pääsiäistä jotenkin? Me ei kyllä sitten mitenkään! Ainut pääsiäiseen edes viittaava asia on narsissiruukku keittiön pöydällä :D En mä nyt tiedä, miten tätä nyt sen erikoisemmin juhlis, vaikka Jumalaan uskonkin. Kyllä mä osaan ihan oman pääni sisällä juhlia sitä iloasiaa, minkä takia pääsiäistä yleensäkin vietetään:) Monethan tätä nyt vaan pitää kunnon ryyppyjuhla-putkena, ainakin sen täällä meillä päin huomaa! Facebookin etusivullakaan ei juuri muuta oo, kun missä kukakin ryyppää ja kuinka paljon ja kuinka mones päivä on menos ja kuinka kauan vielä bileet jatkuu. Voi sitä oloa maanantaina, hehehe, ei käy kateeksi :D


Nyt pitää lopetella, pakko vähän vielä siivota huomista varten, ettei kaikki hommat jää sitten sille päivälle. 

Mukavat illanjatkot! :)

4 kommenttia:

  1. Eikö sielläpäin käynyt trulleja ollenkaan? :) Ei meilläkään kyllä käynyt, mutta asutaankin kerrostalossa ja tänne ei eksynyt ketään:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei meillä käyny ainuttakaan!En tiiä kiertääkö ne sitten enemmän noilla omakotitaloalueilla. Me Artun kans mietittiin, että käykö nämä nykyajan lapset edes enää niinkään trullittelemassa,toisin ku sillon, ku ite oli lapsi, niin sehän oli yks vuoden kohokohdista:)

      Poista
  2. Hyvä että sulla on tollanen asenne, et hoidat ensin itses kuntoon ennen kuin palaat töihin! :) Missä sä olit sitten töissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on ollu pakko oppia ottaa toi asenne, koska oon nyt viis vuotta ollut siinä aika pahassakin masennuksessa ja silti aina yrittänyt käydä töissä. Sen jälkeen, kun lapset vietiin, niin en ainakaan oo jaksanut, kun korkeintaan 5kk ja sitten on tullut romahdus. Viimeksi olin töissä suomalaisessa kebab-pizzeriassa. Eikä se nyt muutenkaan ollut mun juttuni. Mutta sitten se lopullinen romahdus tuli, just ku ei syöny mitään ja työ oli tosi rankkaa fyysisesti ja henkisesti. Sitä ennen olin 5 vuotta samassa kahvilassa töissä. Työnantaja mua kyllä aikalailla painosti sanomaan itteni irti tosta viime työpaikasta missä olin sen 5kk, koska "masennuksen takia tulee sitten koko ajan poissaoloja". Just. Ja mähän oon nyt hakenut kouluun, että haluan nyt siihen syksyyn asti tehdä kaikkeni oman hyvinvointini eteen, en mä muuten lapsiani saa takaisin!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)