keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Haaste


1. Kiitä haasteen antajaa
2. Anna haaste viidelle bloggaajalle
3. Ilmoita näille viidelle haasteesta
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

Kiitos Heltsu!



1. Mä oon superkoukussa KAHVIIN! Meillä on melkein koko ajan kahvinkeitin päällä! :) Mulle tulee pää kipeeksi, jos oon kauan juomatta sitä. Ennen join kahvini pelkän maidon kanssa, mutta Arttu käyttää sokeria ja kun maistoin aina välillä sitä, niin aloin itsekin käyttää sokeria, oli se niin paljon parempaa :) Kaikki aina vitsailee, että mun puolitäysiä kahvikuppeja löytyy joka pöydältä :D Pystyn juoda kahvin ihan kylmänäkin. No problem!


2. Mä VIHAAN ötököitä! Hyiiiii...Ne on niiiiin rumia, karvasia ja ällöjä! Mutta ikinä en tapa mitään ötökkää, en tapa edes kärpäsiä :D Aina jos joku ällötys on eksynyt meidän kotiin, niin mä otan jonkun ISON paperin (ettei se vaan koske muhun)ja yritän pyydystää sen siihen ja kuljettaa äkkiä pihalle!Hyiiiiiiii...


3. Ensimmäisellä kerralla, kun poltin kunnolla tupakkaa, sain kauheen nikotiinimyrkytyksen. Oksennus lensi kunnolla ja pää oli niin julmetun kipee!! Oltiin vielä Helsingissä steissillä koviksina mukamas :D Hahhah! Sieltä piti sitten äkkiä juosta kaverin kotiin sänkyyn makaamaan!


4. Mulla ja mun veljillä on todella läheiset välit. Varsinkin vanhemman pikkuveljen (koska meillä on vähemmän ikäeroa) kanssa ollaan oltu aina tiiviisti tekemisissä. Ollaan pussikaljoiteltu nuorempina aina yhessä ja meillä on ollut ja on nytkin paljon yhteisiä kavereita. Mä suojelen, kuin leijonaemo mun veljiä. Jos joku tekee niille pahaa, niin sitte saa tuntea mun raivon. Ja se ei oo kivaa katteltavaa/kuunneltavaa :D


5. Mä rakastan Michael Jacksonin musiikkia :) Tämä on luultavasti saanut alkunsa siitä, että mun vanhemmat on aina kuunnellut sitä. Sillä on vaan se oma tyylinsä ja uskomattomia biisejä. Kun kuulin, että Jackson on kuollut, niin itkuhan siitä tuli :( Rest in peace.


6. Mä olin teininä aivan lovena aina kaikkiin julkkismiehiin. Pahin hullaantuminen tuli ehkä Leonardo DiCaprioon. Voi herranjumala sitä vouhotusta siitä :D Mä olin tapetoinut seinät sen kuvilla ja joululahjaksi en varmaan saanut mitään muuta, kuin Leonardo aiheisia juttuja:) Sitten oli ihan hirveetä lukea lehdistä sen uusista tyttöystävistä yms. Nuoren teinitytön sydän särkyi monta kertaa. Yhyy!


7. Mä inhoan huonoja kuskeja liikenteessä. Ja varsinkin hitaita sellaisia! Kauhee rähinä aina jos mä oon liikenteessä :D No ei tätä tapahdu kuin kiireessä. Arttu on sanonut, että oon paras naiskuski mitä se tietää ja ylipäätään tosi hyvä ajamaan. Se ei kuulemma lainais kellekkään muulle yhtä luottavaisin mielin autoaan :) Mulla on ollut ajokortti nyt seitsemän vuotta.


8. Mä haluan ehdottomasti vielä yhden lapsen. Haluan saada kasvattaa lapseni ihan alusta loppuun itse ja nähdä tarkemmin kaikki kehitysvaiheet ja opettaa ne itse lapselle. Näiden olemassaolevien lapsien kohdalla en sitä saanut tehdä :( Siksi haluaisin sen vielä kokea.

Haastan seuraavat bloggaajat:

Vra 
MM 

10 kommenttia:

  1. Kylmää kahvia?! Whot, oot ihan hassu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä oonki!:D Mut heiii, etkö oo kuullu sanontaa, että kylmä kahvi kaunistaa? :)

      Poista
    2. No sitten susta kyllä huomaa, että oot sitä nautiskellut! ;)

      Poista
    3. Hihi..Mähän aivan punastun täällä:)

      Poista
  2. huuu kai mun on pakko tehä tää ku aiemminki saanu haasteen XD koitan mahd nopee saada tehtyy, oon kyl laiskapylly! sullon kyl ihan superit jalat, ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo...laiskapylly tekee sitten haasteen, ku jaksaa :D Ja kiitos kehuista :)

      Poista
  3. Mahtava kroppa sulla!

    - Masha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höpsis!Mutta kiitos paljon!:)

      Poista
    2. Niiin samaa mieltä! Pitkät jalat ja hoikka vartalo. :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)