torstai 12. huhtikuuta 2012

Goodbye Fiskars-etuhiukset!

Mä tein jo tänne postauksen aiemmin mun parturi-kampaaja käynnistäni, mutta poistin sen sitten, koska hyi ja yäk, oli niin karseet kuvat, etten kestäny kattoa niitä :D Ja vika ei ollut hiuksissa vaan mun naamavärkissäni!
Mulla on NIIIIN kuiva iho naamassa tällä hetkellä, että aivan kiristää ja tuntuu, että koko naama on ihan järkyn näkönen. Tää on niitä päiviä, kun ei kannattais kattoa peiliin. Vaikka siellä olis minkälainen näky tahansa, niin se ei miellyttäisi! Me naiset!
Mutta joo, kävin siis tänään leikkauttamassa hiuksiani. Pidennykset, kun laitettiin, niin niille ei tehty sen kummemmin mitään, muuta kuin lätkästy päähän :D Nyt kävin hakemassa niihin jonkin sortin mallia ja mun upeat Fiskarseilla leikatut etuhiuksetkin pelastettiin:) 
Ja kaiken ihanan lisäksi, mun iho huutaa kuorintaa ja uutta itseruskettavakerrosta. Aivan järkyttävä läikkäkroppa. Hermot tässä menee. Siks on kaikki kuvatkin pilalla. ÄrrMurr. Suihkuun------>





Voi huoh. Ehkäpä parempia kuvia tiedossa, kunhan saan läikkäihoni kuntoon :)

Mukavaa illanjatkoa silti kaikille! :)

3 kommenttia:

  1. Niimpä... naiset. :) Ei sun iho kuvissa ainakaan pahalta näytä? :) Ja ihana tukka! Tahtois itekki blondit, mut ku oma tukka on niin tumma niin se juurikasvu on ikuinen ongelma. :(

    VastaaPoista
  2. Etin itelleni otsis mallia ja satuin päätymään sivuillesi..Tosi kiva tuo sun otsis..ehkäpä voisin ottaa siitä vähä mallia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mä en edes muistanut, että mulla on ollut tälläsetkin :) Näistä mä kyllä tykkäsin paljon, että kokeile ihmeessä itelleskin :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)