torstai 19. huhtikuuta 2012

Gina Tricot tilaus

Mä oon aikasemmin jo maininnutkin, että mulla on huutava pula HOUSUISTA! No siihen ei auta, kuin yksi asia. Ostaa, tai oikeastaan tilata niitä lisää. Päätin nyt kokeilla Gina Tricotin housuja, koska ne on aika suosittuja olleet ja kirppikseltä löytämäni Ginan housut istui mulle ainakin tosi hyvin.
Nyt laitoin kooksi 25, et saas nähä kuinka käy. Nyt ne on kuitenkin sitten liian pienet. Mutta en tee sitä saakelin samaa virhettä, kuin aina, että tilaan liian isot! Tottakai, kun jollekin tollaselle sivulle päätyy, sinne ostoskoriin väkisinkin tulee jotain muutakin :) On vähän suttuset kuvat sitten, että yrittäkää tihrustella parhaanne mukaan! Nämä mä laitoin tilaukseen:

Nyt sitä väriä!!!
Sophie Jeans
Kristen Zip Jeans
Jeanny Tank
Lusan Tank
Vanja Top
Lizen Micro Palcony Bra

Kuinkas, haluaisitteko te nähdä näitä vaatteita päällä kuvattuna? Ite tykkään, saa siitä vaatteesta aina paremman kuvan, kun se on oikeen ihmisen päällä :) Mä säästän teidät kuitenkin rintsikkakuvalta, nou hätä!

13 kommenttia:

  1. Tosi kivannäkösiä nuo farkut! Tosin harmi kun ginassa ei myydä ihan lantiomallisia farkkuja, sillä en osaa käyttää muita :D
    Jos sulla on jo kirppikseltä ostetut ginan ousut niin katoitko siitä sen koon? :)
    Ja ehdottomasti asukuvaa sitte! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne, toivottavasti näyttää yhtä kivalta vielä omissa jaloissakin :)
      Noissa kirpparilta ostetuissa on kokomerkintä XS, että eiköhän ne suurinpiirtein vastaa sitten tota 25.
      Minäpä laitan sitten kuvia, kun vaatteet tulee:) Saa Arttu räpsiä ne, ettei tarvii taas peilin kautta yrittää, tulee niin epäselviä kuvia!

      Poista
  2. tosi kivoja vaatteita oot tilannu :)! etenkin noi pinkit farkut on aivan ihanat <3! ja tosi kiva blogi sulla muutenki :))!

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Kiva, että tykkäät!:)
      Ja noi pinkit on kyllä iiiihanat!! <3

      Poista
  3. Hei, niin oliko sulla kokemuksia tuolta thebossista tilailemisesta? Tuleeko tuotteet ajallaan ja onko ihan luotettava paikka? Hinnat tuntuu vähän liian hyvältä ollakseen totta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä oon tilannut kahdet kengät ja meikkejä sieltä. Paketti tuli tosi nopeesti ja asiakaspalvelu toimii hyvin. Saa nopeasti vastauksen, jos on jotain kysyttävää. Kannattaa ihmeessä tilata, suosittelen kyllä :) Ja kenkiin oon ollut tosi tyytyväinen. Korkkareita ei nyt oo vielä voinu pahemmin käyttää, mutta saappaat on ollu kovassa käytössä!

      Poista
    2. mullakin tuli ihan ajallaan ja hinnat oli juuri ne mitä sielläkin luki vaik aluks ei ois oikeen uskonu ku niin halvat oli! ;D niin ja tuotteissa ei ollu mitään vikaa, kaikki oli niitä mitä pitikin:)

      Poista
  4. Hei voit sä kyllä rintsikat päälläkin! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne ihan varmasti päällä on ;D

      Poista
  5. Ehdottomasti silleen et ne on sun päällä! :) munki täytyis ottaa niistä jotka sillon vasta tilasin kans gt:stä mut oon aivan unohtanu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otappas ny kuule ne kuvat :) Kyllähän siitä vaatteesta saa tosiaan paljon paremman kuvan sillon:)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)