keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Ed Hardy-kengät

Mä en oo niinkään ollut innoissani kyseisen merkin vaatteista. Jotenkin ne on liian räikeitä (tai jotain?) mun makuuni. Mutta nyt tuli sähköpostiin mainos Brandosilta, jossa oli näitä Ed Hardyn kenkiä...Ja oivoivoiii, mä löysin muutamat niin ihanat, että sydän jätti muutaman lyönnin väliin! Kattokaa ny näitä ihanuuksia:




Siis nämä kyllä ISKEE muhun ja lujaa. Aivan syötävän näköisiä kenkiä :) Voi kesä! Ja pihalla on taas satanut lunta...Onko sitä nyt vieläkin tultava, kun haluais jo hypätä korkokenkiin?
Jos tykästyit näihin kenkiin, niin täältä niitä löytyypi lisää.

10 kommenttia:

  1. Upeita! Pakko mennä ihastelee :D
    Täällä sato tänään lunta, sitten paisto aurinko ja aattelin jo et vois lähtee ulos, mut sit alko sataa rakeita ja taas paistaa arska! En tiiä uskaltaako pihalle mennä ettei taas ala sataa... Vois jo loppua toi lumen tulo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ookki? :D
      Nämä välikaudet on kyllä sitten niin rasittavia! Ei oikein tiedä edes, että mitä tonne pukee päälle...Toppatakki tuntuu jo liiottelulta ja muissa vaatteissa jäätyy. Parempi pysyä sisällä siihen asti, että tarkenee topilla :D

      Poista
  2. Voi mitä kenkiä!!! Sulla on mielenkiintoinen blogi ja olet kaunis kyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! Ihastuin näihin kyllä aivan totaalisesti :) Ja kiitos oikein, oikein paljon sulle :)

      Poista
  3. Ed hardy on kyllä totaalisen nounou mulle. En keksi mitään hyvää sanottavaa, paitsi nyt noito tokat ja vikat kengät. Yllättävän kivat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei oo kyllä iskeny meikäläisellekkään ruusut, pääkallot ynm. Nämä kengät oli kyllä positiivinen yllätys :)

      Poista
  4. Kaveri tilas just noi alimmat ja voin sanoa että luonnossa ne on niin täydelliset!Tilaa ihmeessä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En epäile kuule yhtään! :D En mä osaa ees päättää, mitkä mä noista tilaisin! Kai ne noi alimmat kaikista hienoimmat olis...Tai sitten tokat...Tai ylimmät. Aaargh! :D

      Poista
    2. Alimmat on kaikista ihanimmat, mä haluuuunnn!! :D

      Poista
    3. Kyllä mäkin alan kallistua niihin päin :) On ne niin upeet!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)