tiistai 17. huhtikuuta 2012

Clothes

Onkohan mut oikeesti luotu tähän maailmaan "Älä tee näin"-esimerkiksi? Joskus tuntuu pahasti siltä. Seuraat vaan mun elämää ja teet kaiken toisin, niin hyvin menee! :) Eipä siinä mitään, mä osaan ottaa jo melko huumorilla nämä kaikki ei niin tärkeät asiat. Eikä tässäkään ollut kyse mistään sen kummemmasta, kuin hiuksista. Aika pieni murhe kuitenkin, eikös vaan? :) Vaikka kyllä se silti stressaa...Ei voi mitääääään!!!

No juu...Oon muuten vieläkin vähän heikossa kunnossa, en tiiä mikä pöpö muhun on iskeny! Nyt ei oo pää kipee, mutta mahassa on outo tunne ja välillä oksettaa:( Oon kuitenkin päässyt sängystä ylös ja peräti siivonnut ja pessyt pyykitkin.

Nyt mä laitan niitä vaatteita sun muuta, kun oon niitä tässä aina välillä ohimennen keräillyt:










Mä oon ihan hulluna urheiluvaatteisiin! En tiedä mikä niissä kiehtoo...Sporttinen tyyli on vaan kivan näkönen ja sopii mun mielestä ihan normaali vapaa-aikaankin, ei sitä välttämättä tarvii aina, kun ne on päällä, juosta hiki hatussa pitkin pururataa :) Onko teitä muita, joita sporttinen tyyli kiehtoo?

5 kommenttia:

  1. Tuo ylimmän kuvan mustabeige mekko on aivan ihana! Kävin kurkkaamassa Thebosin sivuilta mekkoa ja hintakin on halpa kuin mikä=) En ole ennen tuota nettikauppaa tiennyt. Oletko joskus tilannut tuolta mekkoja? Nimittäin mekon tiedoissa lukee, että yksi koko. (Vastaa 34, 36, 38?) Voikohan tuollainen koko toimia käytännössä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin! Ihastuin kans aivan totaalisesti tohon mekkoon. Mä en oo tilannu vaatteita vielä Thebosilta koskaan, etten tohon koko asiaan osaa sanoa kyllä mitään :( Aika jännä kokomerkintä kyllä...Koska on 34 ja 38 kokojen ero aika suuri kuitenkin?!Onkohan tossa joku kiristyssysteemi? :D

      Poista
    2. Mä laitoin viestiä Thebosin asiakaspalveluun ja kysyin asiasta, niin vastasivat, että vyötäröllä on joustava kuminauhasysteemi ja muutenhan mekko on aika väljä, että sopii monen kokoiselle :)

      Poista
    3. Kiitos tiedosta!=) Sä olit näpsäkkä!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)