perjantai 13. huhtikuuta 2012

Avon ja arvonta!!

Mulla on ollut oikein mukava aamupäivä! :) Kysyin Facebookin kautta kaverilta, joka toimii Avonin konsulttina, että olisko sillä suositella mulle jotain ryppyvoidetta, hoitoainetta superkuiville hiuksille ja poskipunaa. No, tässä lopputulos: 


Eipähän oo ollut missään vielä näin hyvää ja nopeaa palvelua :) Ja kiitokseksi ihanalle Piritalle, mä halusin tehdä erillisen postauksen näistä tuotteista ja samalla vähän mainostaa Avonia ja Piritaa ;)
Sitten tästä meidän yhteistyöstä saatiin vielä idea pitää teille arvonta, jossa palkintona Colordisiac-huulipuna ja SpeedDry-kynsilakka. Molemmissa ihanat pinkit sävyt, mihin mä jo hullaannuin!
Mä en tiedä mitä mun päässäni on tapahtunut, koska aiemmin en käyttäny IKINÄ mitään värillisiä huulipunia, korkeintaan jotain tosi hennon vaaleaa, mutta nykyään oon aivan rakastunut pinkkeihin ja kirkkaanpunaisiin huuliin! Kai se johtuu siitä, että ylipäätään nykyään värejä käytetään enemmän, niin vaatteissa, kuin meikeissäkin:)
Mutta nyt mä esittelen mun ihanan (oon täpissy sen kimpussa ihan onnessani) laatikkoni sisällön tarkemmin. Vitsi, että tälläset asiat vaan piristää mieltä kummasti:)

Anew Uudistava yö-ja päivävoide. Tutkimusten mukaan vain 3 päivässä vähentää juonteiden ja ryppyjen näkyvyyttä, silottaa ihoa, parantaa ihohuokosia ja ihonsävyä. Vain 2 viikossa 79% naisista huomasi ihonsa näyttävän nuoremmalta. 22.90 e/kpl.
 Mä oon jostain kuullut/lukenut, että 25 vuotiaana "pitäisi" aloittaa ryppyvoiteiden (oikein karskisti sanottuna,heh) käyttö. Kääk, mä oon kaks vuotta myöhäs ja mulla kyllä noita juonteita riittää vaikka muille jaettavaksi. Odotan kyllä innolla tuloksia!:) Mulla on ollut pari päivää ihan älyttömän kuiva iho naamassa, se punoittaa ja on arka. Mä oon täällä panikoinut, että nyt se rupsahtaminen tapahtuu sitten kertaheitolla. Siks mä halusinki äkkiä jotain voiteita ja sain onneks muutaman tunnin sisällä. Rypyt väistyköön!

Kiiltosuihke ja keskivahva hiussuihke kaikille hiustyypeille. Hiussuihke antaa kestävää pitoa jopa 18 tunniksi jättäen hiukset pehmeän ja kosketeltavan tuntuisiksi. 5.50 e/kpl
Korjausaine kaksihaaraisille. 5.50 e.
Kuorintavoide vartalolle. 4.50 e
Persikkaa ja mantelia sisältävä kasvovoide. 6.50 e
Little black dress-eau de parfum. 18.00 e.
Avonilla on tosi hyvän tuoksusia hajuvesiä. Mä oon siis itekkin joskus toiminut Avonin konsulttina, mutta kun se mun elämäntilanne oli mikä oli, niin se sitten jäi:( Ja kuvastossa on suurta plussaa se, että siinä on hajuvesien kohdalla sellanen juttu, jota hieroessa saa tuoksun esiin. Eipähän tarvii ostaa sikaa säkissä :D Avonillahan on näitä tiettyjä julkkiksia, joilla on oma tuoksunsa. Nyt kuvastossa on Salma Hayekin oma sarja Today-Tomorrow-Forever. Reese Witherspoonilla ja Fergiellä on myös omat sarjansa.

Luomivärikvartetti Purple Haze 10.50 e.
Aurinkopuuterihelmet 17.00 e. Nyt on tarjouksena kuvastossa, että jos ostaa 20 eurolla tuotteita, niin nämä saa hintaan 6.50 e.
Hiuksiin jätettävä hoitoaine. Tätä siis löytyy ihan purkissa, mä sain näitä näytteitä kokeiltavaksi:)
SpeedDry-kynsilakka 10.00 e, SuperShock-ripsari 14.50e, Colordisiac-huulipuna 9.00e (nyt tarjouksena 6.50e)
Mä en oo pitkään aikaan Avonilta tilannut mitään, unohtu jotenkin samalla, kun lopetti konsulttihommat, mutta täytyy sanoa, että nyt kyllä innostuin taas! Edulliset hinnat houkuttelee todellakin ja kun tietää, että nämä tuotteet on oikeestikin hyviä!
Mulla ainakin lähtee lisätilaus menemään. Tarviin just jotain hiustenhoitotuotteita ja jos lämpösuojaa ynm. saa 5.50e:lla, niin meikäläinen on myytyä naista. Mä oon täs monta päivää meinannut tilata jotain hoitoaineita, mutta hitto, että ei malttais maksaa 17e yhestä purkista! Välillä malttaa ja välillä ei. Nyt ei.

Jos teillä iski samanlainen innostus, kun mulla, niin ottakaa yhteyttä Piritaan sähköpostilla pirita@pouhula.com, sieltä teille vastaa yli-ihana, pirtsakka tapaus, jonka kanssa on ilo asioida! Saatte sitä kautta kuvastoja ja tehtyä tilauksia. Ja aina, jos tilaa yli 80 eurolla, niin saa 25% alennusta:) Ja jos konsulttiasiat kiinnostaa, niin siitäkin Pirita antaa mielellään lisätietoa! Ja nyt kun tekee ensimmäisen tilauksensa ennen 2.5 mennessä ja tilaa vähintään 80 eurolla, niin saa peräti 30% alennusta koko tilauksestaan!! Aika kova tarjous:)
Avoniltahan siis löytyy tuotteita laidasta laitaan: meikkejä, hajuvesiä, koruja, laukkuja, hiusvärejä yms. Ja myös lapset ja miehet on huomioitu :)

Älkää välittäkö, mun takkupäästä, oon vielä aamulookilla, mutta huulipuna piti saada kuvattua :D

 Huulipuna pääsi heti testaukseen. Ihanaa! :)

Ja sitten se arvonta tosiaan! Mä laitan nyt samanlaiset säännöt, kuin esim. MaryJanen arvonnassa on, eli:

- Yhden arvan saat jättämällä kommentin. (muista laittaa sähköpostiosoitteesi ja nimesi/nimimerkkisi).
- Toisen arvan saat jos olet lukija tai liityt sellaiseksi.
- Kolmannen saat, jos kerrot arvonnasta blogissasi.

Ja muistathan kertoa, monellako arvalla olet mukana! :)

Arvonta-aika on: 13.4-20.4 ja voittaja julkistetaan 21.4.

Ja palkintona siis:


Colordisiac-huulipuna, sävy Flirty Fuchsia
SpeedDry-kynsilakka, sävy Strawberry

Mun huippukamerani vähän vääristää väriä. Todellisuudessa ovat pinkimmät sävyt :)


23 kommenttia:

  1. Arvonnassa yhdellä arvalla mukana. :)

    aaveennet@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Kaksi arpaa :)

    heltsuh@luukku.com

    VastaaPoista
  3. Minä olisin arvonnassa sitten kahdella arvalla :3 achduheiligebimbam@hotmail.com :D

    VastaaPoista
  4. Kiva arvonta! :) Osallistun kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  5. Ihana arvonta ! :) Osallistun kolmella arvalla :)

    kaoru@netti.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhi, välitetään ihanuudet Piritalle :) Kiitos! <3

      Poista
  6. Mukana arvonnassa kahdella arvalla :) Laitan blogiin mainoksen :)
    (melkein kolmella kun oon lukija, mutten bloggerin kautta. Joka päivä täällä käyn vaklaamassa :D)
    Ihania tuotteita!
    s-posti on aytha@suomi24.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jess!:) Oikein mukava kuulla ja käy ihmeessä jatkossakin vaklaamassa :D
      Ja on todellakin ihania tuotteita! Toi mun kuvasto on jo ihan rypyssä, ku oon sitä selaillu niin ahkerasti :D

      Poista
  7. Osallistun kahdella arvalla! :) anniina_11@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Olen yhdellä mahdollisuudella mukana. Avonin tuotteet on tosiaan luottotuotteita; koskaan en ole vielä ollut laatuun pettynyt.
    teijapistelentoatelisanetpistefi

    VastaaPoista
  9. Osallistun lukijana kahdella arvalla! :) innehall@luukku.com

    VastaaPoista
  10. kolmella arvalla osallistun :) datariina@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Tulen mukaan yhdellä arvalla. En ole Avonin tuotteita kauheasti käyttänyt, mutta näyttivät kyllä hinnaltaan tosi mukavilta.
    ennidotahlforsatelisanetdotfi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On hinnoiltaan kyllä todella mukavia:) Ja ite oon kovasti tykännyt tuotteista!

      Poista
  12. Voimia sinulle Heidi!
    Oli ihana lukea blogiasi ja erityisesti juttu AVONista. =)
    Olen Vaasa, Kokkola, Seinäjoki alueen aluemyyntipäällikkö joten en tarvitse arpaa. =)
    Toivon että joku muu voittaa sen, innostuu AVONista ja ottaa tunnukset Piritalta. =)
    Oikein mukavaa kevättä kaikille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti ja oikein kiva kuulla, että tykkäsit :)
      Toivotaan, että tätä kautta löytyisi asiakkaita, jotka eivät vielä ole Avoniin tutustuneet :)
      Hyvää kevättä myös sulle! :)

      Poista
  13. Löysin sun blogin blogilistalta:)
    Tosi kivan oloinen ja teet ihania postauksia:)
    Liityin lukijaks eli kahdella arvalla mennään:)
    nelli97@dnainternet.net

    VastaaPoista
  14. Moi! en ole edes tajunnut että täällä on arvonta käynnissä :D osallistun myös arvontaan :) osallistun kolmella arvalla :) ja timanttinenkin@hotmail.com kahvinen@blogspot.com

    VastaaPoista
  15. Arvonnassa 3 arvalla :)) Kivaa vloppua!

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)