sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Aikas ihana päivä, kamerasta huolimatta :)

Ensimmäiseksi...Voi *************  suoraan sanottuna! Mun kamera on RIKKI! En tiedä mikä hemmetti siihen on yön aikana menny, kun kummasti vielä eilen toimi kunnolla. Se ei vaan yksinkertasesti mee enää päälle! Oon yrittäny kaikki keinot, ottanu akun pois ja laittanu uudestaan päälle, mutta ei. Toi shithole pysyy kiinni. Mun on kai pakko se kiikuttaa huomenna johonki korjattavaksi, koska en hitto vie osaa elää enää ilman. Vaikka toi onki ihan vanha romu, mutta on se nyt kuitenkin jotenkuten asiansa ajanu. Vaikka oon kyllä yrittäny vihjailla Artulle järkkäristä, mutta se oli vaan hiljaa, kun otin asian puheeksi. Eli ei siis toivoa, ainakaan hetkeen!:D No, toivotaan et jossain osattais tolle jotain tehdä. Onneksi nyt Arttukin tajuaa sen, että tää blogi on mulle tosi tärkee juttu ja tässä nyt on ihan hyvä olla se kamera olemassa, ettei se nyt ilman mua kyllä jätä :)


 Kamerasta huolimatta meillä oli aivan IHANA päivä lasten kanssa. LOVE. Saatiin kyllä nauraa niiden jutuille monta kertaa aivan vedet silmissä :D Voi hyvänen aika niitä letkautuksia mitä ne välillä päästelee! Ei edes tehty mitään erikoista, ne perusjutut mitä oikeestaan aina. Ihan sitä sellasta perusarki-meininkiä. Ei sitä tarvita mitään erikoisuuksia, koska se yhdessäolo siinä on pääasia. Nyt meni aika jotenkin tosi nopeesti ja myöhästyttiinkin vientiajasta viistoista minuuttia, koska Aleksi ilmotti pitkän ja vastahakoisen ulkovaatteiden pukemisoperaation jälkeen, että: " Nyt tuli kakka!" Kuinkas ollakkaan :D 
Päivän ykkösaihe oli ehdottomasti Aleksin pikkarit. Ihan ensimmäiset sellaiset ja voi kuinka se oli niistä ylpeä! Ensimmäinen asia mitä mä kuulin, kun lapset näin: "Äiti, mulla on pikkarit." Heti se näytti niitä meille, kun otettiin ulkovaatteet pois, se puhu niistä koko ajan ja mun olis pitäny ottaa niistä valokuvakin :D Onneksi sentään mun puhelimella sai jonkinlaisen kuvan räpsästyä, ettei sillä tullut paha mieli. Hassu poika se on. Niin ja sitten oli hauska, kun mä oon selittänyt niille, että Ida on kastettu kotona ja Aleksi kirkossa, niin Aleksille se on ollut jotenkin kauheen iso juttu. Se nyt sitten tuumas, kun autolla ajettiin kirkon ohi: "Kirkossa vaan lauletaan, ei siellä kasteta!" se raasu nyt luulee, että se kastellaan seuraavan kerran, kun se menee kirkkoon :) Mä selitin sille sitten, että vauvat kastetaan, ei isoja poikia enää, niin se sai huokasta helpotuksesta, koska se on jo TOSI iso poika!
Aikasemmin, oon kertonu siitä, kuinka Ida sanoo, että mä oon "näkönen" ja miettiny, että mitähän se sillä tarkottaa. Tänään sitten, kun mun blogi oli tässä koneella auki olkkarin pöydällä, niin Ida sano tosta bannerin vasemmasta kuvasta: " Tossa äiti ei oo näkönen" Mutta sitten taas seuraavassa kuvassa olin kuulemma! On kyllä hauska, kun se on sille joku ihan oma juttu, enkä mä oo vieläkään kunnolla päässyt jyvälle, mitä se sillä meinaa...Kai se vielä joku kaunis päivä selviää:)
Mutta oli siis aivan superihana päivä meillä! Näitä lisää kiitos, joka päivälle!


Mulla meinas sydän muljahtaa paikoiltaan, kun Arttu tossa tokas yhtäkkiä, että kun se ens viikolla käy ottamassa lainaa, (ihan pikkusumma, et saadaan noita rästiin jääneitä juttuja maksettua pois, joita kerty Artun pakkolomien takia.)niin voitais lähteä johonkin lämpimään paikkaan! HÄRREGUUUUD, nytkö se tapahtuu? Pääsenkö mä tosiaan oikeesti palmujen alle ja oikein lentokoneella?!:D En oo siis koskaan ollut Ruotsia pidemmällä. Tuli niin yhtäkkiä toi ihana tokaisu, niin mullahan meni täällä aivan pasmat sekaisin. Kääk, mä en pysty keskittymään enää mihinkään. Äkkiä kattomaan matkojaaaaaa...hihihii, ihanata! Ja mä voin kertoa ja Arttukin sano, että me tosiaan tarvitaan nyt lomaa näistä kaikista murheista täällä ja sinne reissuun lähdetään "hoitamaan" meidän parisuhdetta. Meillä on ollut tässä omat kriisimme kaikkien erinäisten tapahtumien takia, pakkolomat sun muut, mitkä on saanut molempien pinnan kireelle. Onhan se nyt aivan mahtava ajatus lähteä sen oman rakkaan kanssa viettämään laatuaikaa ja päästä hetkeksi pois näistä samoista nurkista! Saanko mä ruveta jo pakkaamaan,hä? :)


Jostain kumman syystä mä unohdin jo sen kamerankin ;)

2 kommenttia:

  1. Voi toivottavasti pääsette jonnekki kunnon lomalle !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! :) Tuntuu, että nyt jos koskaan olis aika <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)