torstai 22. maaliskuuta 2012

Tööööööt nukkumaan mars!


Mä lupasin kirjottaa vielä tänään ja aloitinkin hetki sitten, mutta siitä ei tullu suoraan sanottuna lasta ei paskaa! Tässä muutama syy
a) mulla menee järki, kun mikään ei onnistu
b) mä en osaa kirjoittaa
c) sänky on liian houkutteleva
d) Arttu marajaa, kun oon koko ajan koneella
e) mä nukahdan pystyyn

Että ehkä nyt on parempi, että siirretään koko touhu huomiseksi.
Huomenna saattekin sitten vastaukset kysymyksiinne:)
Lisäksi ajattelin kirjoittaa itselle erittäin tutusta aiheesta, eli huonosta itsetunnosta.
Ja jotain asukokonaisuuksia meinaan keräillä, mä oon nyt jotenkin ihan tohinassa vaatteista ja kaikesta naisellisesta. Se on taas kevät tulossa huomaan :) Ja varmasti tolla masennuksen pienellä laantumisellakin on osuutta asiaan. Yks iso asia kans muuten siihen on tämä blogin kirjoittaminen ja muiden blogien lukeminen. Eihän sitä nyt voi olla sekoomatta, kun jatkuvasti kaikilla on omilla sivuillaan kaikkea ihanaa :D

Mutta nyt näiden ihanien kuvien saattelemana hipsin hampaiden pesulle ja toivotan teille söpöläisille oikein leppoisaa illan jatkoa ja yötä. Vi ses i morgon! :)

KROOOOHPYYYYH






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)