perjantai 16. maaliskuuta 2012

Prinsessakirja äitin Prinsessalle :)


Liityin netissä joku aika sitten Prinsessakerhoon:) Mun neitokainen alkaa olla siinä iässä, että kauniit ja ihanat prinsessat alkavat olla niitä suuria idoleita. Äidin lisäksi tietenkin ;D Tämä kerho toimii samalla periaatteella, kuin kaikki muutkin kirjakerhot, eli sieltä tulee kerholehti, kerhopaketti ja lisäksi kerhotuotteita, joita voi tilata valintansa mukaan.
Tänään tuli ensimmäinen paketti ja mä olin ihan innoissani :) Oli niin ihanan pinkkiä ja ensimmäinen kirja oli tosi kiva; opettavaisia tarinoita ja kaikki tutut Disneyn prinsessat. Todella suuret kuvat ja teksti suurta ja sitä oli juuri sopivasti. Eipä nelivuotias vielä jaksa kauheen pitkiä tarinoita kuunnella, enemmän vielä keskitytään niihin kuviin :)






Nyt pitäisi löytää oma kerho myös mun pojankoltiaiselleni! Eli siis autoja, traktoreita, kaivinkoneita...Kaikkea mistä mä en ymmärrä mitään :D No saavat noi mun kaks maailman rakkainta miestä sitten yhdessä tutustua niihin. Mun mies on muutenkin todella tärkee mun pojalle. Eihän se meinaa äitiä enää huomatakkaan:)

Mä postailen tänään vielä jotain muutakin, kunhan keksin aiheen. Halusin vaan tulla kertomaan tästä kerhosta, jos joku muukin äiti innostuis :) Meinasin tosiaan, että kirjottaisin raskauksista ja synnytyksistä, mut joudun nyt siirtämään sitä varmaan sunnuntaille, kun neuvolakortit ynm. on siellä sijaisperheessä ja niissä on tietoja mitä tarviin. En nimittäin kuollaksenikaan muista kummankaan syntymäaikaa tarkalleen. Haluan kuitenkin ihan tarkan kellonajan:)

Mutta joo, tähän postaukseen ei sitten tämän kummempaa, tässä vielä linkki, mistä voi liittyä Prinsessakerhoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi ilahduttaa :)