keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Pikku ostoksia ja kuulumisia


Nyt on sitte niin upee päivän asu, etten voi olla jakamatta sitä teidän kanssa. Nousin sängystä ja laitoin vaatteet päälle. Edes tukkaani en oo harjannu tänään :D Näillä mennään!

Am I sexy or what?! ;)
Tänään on siis päivä, kun en todellakaan poistu ovesta, enkä todellakaan tee pärställeni tai hiuksilleni mitään. Oleilupäivä:) Arttu on iltavuorossa ja tulee vasta kymmeneltä kotiin ja mä saan vallata sohvan ihan itselleni vaan ja viettää vaikka koko päivän netin syövereissä. Siivoamisenkin hoidin eilen, että nyt mä saan hyvällä omalla tunnolla vaan olla ja relata. Whippii! :)
Eilen mä olin vähän enemmän ihmisen näkönen ja kävin kaupassa. Mukaan tarttu sitten jotain pientä mukavaa:


Väriaine, joka ei vielä koskaan ole tullut näin tarpeeseen :D Tässä on siis mukana kaksi Anti-Yellow-hiusnaamiota, joka siis ehkäisee hiusten kellertävyyttä. Ahh! Niin ja perjantaina tosiaan laitetaan ne mun hiukset vihdoinkin. Saatiin järjestettyä aika, joka molemmille sopi. Onpas mukava saada justiin viikonlopuksi ihanat uudet hiukset :)


Ohhoh, mä käytän oikein deodoranttia!? Eiku mun oli pakko laittaa tää siksi, että tää oli niin hyväntuoksuinen, kantsii kokeilla. Tuoksu on siis pomegranate-lemon. Yleensä en tykkää yhtään sitruunan tuoksusta, mutta ei se mun mielestä tässä edes tuoksu.


Pitihän sitä jotain Artullekin ostaa. Tää on niin seksikkään hajusta, että tekis mieli syödä se mies aina, kun se on tätä laittanut ;D


Nyt ylistys halppismerkille. Mä ostin tätä ihan kokeilumielessä, koska pakkaus oli aika houkuttelevan näköinen. Hinta oli vain muistaakseni 6.90e. Ja oikeesti, tää oli TODELLA hyvää meikkivoidetta! Päihittää monet kalliit merkkituotteet mennen tullen ja vielä palatessakin. Olin kyllä niin positiivisesti yllättynyt, että noin edullisella hinnalla voi saada HYVÄN meikkivoiteen. Mulle meikkivoide on kuitenkin se kaikkein tärkein asia meikkauksessa. Jes, iso plussa tälle merkille!


Aurinkolasit. Näillä hintaa hurjat 5e!! Nämä löysin Tokmannilta. Siellä myydään siis myös tota Eveline Cosmetics-meikkisarjaa.



Evelinen huulipuna. Tällä oli hintaa muistaakseni 3e. Eipä ole hinnalla pilattu tätä merkkiä. Eikä myöskään muuten ole mikään paska merkki, ainakaan näiden mun ostamien tuotteiden perusteella. Pitääpä ostaa aina muutama tuote testattavaksi. Ei ainakaan vararikkoa tuu, vaikka käyttämättä sitten jäisikin :D Ja Lumenen huultenrajauskynä alekorista 3e. Sävynä onpi Karpalo.

Sellasia tarttu mukaan eilen. Ja mitäs muuta tässä nyt olis sitten tapahtunut...hmm...Tämä mun elämäni, kun ei kauheen tapahtumarikasta oo:) Siitä saan kyllä syyttää itteeni, tai no masennustani! Lapset tulee taas sunnuntaina, sitä tässä odotellaan innolla!! Ei olla sen kummemmin mietitty, että mitä tehdään. Varmasti taas niitä perusjuttuja mitä aina muulloinkin:) Jonkun kivan paikan me voitais kyllä keksiä, missä käydään sitten kävelemässä, koska se on aina se kohokohta! Mulla on kyllä sitten kamera messissä ja teen teille taas postausta mulle tärkeimmästä päivästä <3
Arttu ehdotti tänään, että käydään ravintolassa syömässä, kun sillä on tilipäivä. me ei kyllä kauheen montaa kertaa ollakkaan käyty...Yleensä nämä ulkona syömiset painottuu roskaruokapaikkoihin:D Roskaruoasta puheen ollen, tätä te ette välttämättä haluais nähdä, mutta näytänpä silti:) Mun superterveellinen iltapala eilen, kun odottelin Arttua kotiin:


Kröhöm! :D
Ja treenaamisessakin lipsuin viime viikolla niin pahasti, että vituttaa suoraan sanottuna. Jospa mä nyt asettaisin tämän ja jonkun huippuvartalon kuvan vierekkäin ja tuijotan puolisen tuntia niitä, niin eiköhän sitä motivaatiota pitäisi alkaa löytyä!? Hyi, ku mä oon sika :D Röhröh! Jospa mä nyt lopettelen, etin huippuvartalokuvan ja alan motivoimaan itteeni, niin saisin tänään treenattua oikein kunnolla:)

Mukavaa päivän jatkoa ihanaisille :)

4 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanu tota meikkivoidetta? :o Ei oo itellä tullu vastaan : Mulla on saippuana tota dovea, rakkaus<3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tokmannilta sitä ostin. Mun käsittääkseni se on ainut yritys Suomessa missä tota meikkisarjaa myydään...Voin olla väärässäkin:)

      Poista
  2. apua!ei uskois että sulla on kaks lasta!oot niiin kadehdittavassa kunnossa :)ja joo evelineä myydään tokmanni/tarjoustalo/vapaavalinta jne paikoissa ainoastaan :)

    t.tarjoustalon täti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, onneksi ne merkit raskauksista jää vaatteiden alle piiloon :D Jaa, että sitä Evelineä myydään siis noissakin paikoissa, ok!Kiitos korjauksesta:)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)