tiistai 13. maaliskuuta 2012

Nyt toimii!

No niin, tiedoksi vaan lukijoille, jotka ei nähneet videota ja olisivat halunneet...Niin nyt sen pitäis näkyä :) Mä oon oikeesti maailman huonoin kaikkien teknisten laitteiden kanssa. Mä en tykkää niistä ja ne ei tykkää musta!

Pahoittelen, kun en oo postaillu mitään vähään aikaan. On ollu oikeesti kauheesti tekemistä ja siitä on sitten seurannu armoton väsy. Eilenkin menin seisemältä yöunille :D Jep! Mut tänään illalla tai viimestään huomenna tuun taas kertomaan kuulumisia :)

Mukavaa tiistaita!

Kuolatkaa mun kanssani!

7 kommenttia:

  1. Hyvä kuuluuhan siustakin:)
    Jee miekin sain yks päivä vihdoin lisättyä videon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, on täs ollu vähän yhtä sun toista asiaa ja kiirettä :)
      En oo kauheesti muidenkaan blogeja kerinny tiirailla, niin täytyypäs käydä kattomas sun video :)

      Poista
  2. Mulle ei näkyny vieläkään..:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ei oo todellista!Mitä hemmettiä mun pitää tehdä, et se näkyyy?? :D

      Poista
    2. Hei!Koitas antaa sen hetken ladata. Kyllä sen pitäis näkyä :)

      Poista
  3. Sit kun ostan oman asunnon, omistan kokonaisen seinän mun kengille. Ihan sama mitä tuleva mieheni siihen sanoo ;)

    p.s jos tykkäät DIY-projekteista ja muodista yleensä, käy kurkkaamassa mun muotiblogiin, SearchingforLBD.blogspot.com ja jos tykkäät, liity ihmeessä mukaan! :)

    xx Heidi Caterina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäis jotenki ympäri puhua toi mies...Tai sit yksinkertasemmin sit vaan ottaa uus ;) No hehheh. :D

      Minä käyn kurkistelemassa :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)