perjantai 2. maaliskuuta 2012

Tylsää?

Moiiiii höpönassut!



Mulla ei oo oikeestaan mitään asiaa, eikä mun päässäkään oikein pyöri mitään :D Mutta kunhan ajattelin jotain väsätä, kun meinaan kuolla tylsyyteen! Huomenna tulee onneksi kaveri käymään ja askarrellaan hääkutsukortteja :) Ai, mä rakastan kaikkea askartelua. Ihania kyniä, kartonkia, helyjä ja kimalteita. Looooove is in the air!
Mulla oli muuten tosi kiva aamuherätys. Sain suukon poskelle ja kahvia sänkyyn <3

Isomummulta on tullut postissa lapasia lapsukaisille, pitää antaa ne niille, kun seuraavan kerran tulevat kotiin. Se on aina niin ihana päivä ettette uskokaan :) Ja edellisessä postauksessa, kun kerroin, että mun on tosi vaikee mennä pihalle, niin lasten kanssa se taas on aivan IHANAA! Niiden seurasta nauttii niin uskomattomalla tavalla <3 Ja ne niiden jutut:D Ei niinku huumorintajusempia lapsia voi ollakkaan. Ne letkauttelee sellasiakin lausahduksia, että on naurussa pitelemistä! Nyt niillä on molemmilla kauhee kyselyikä päällä. Kysymyksiä tulee kahdesta suusta sellasellakin vauhdilla, ettei toivoakaan, että me pysyttäis mukana :) Ai ai, sydäntä lämmittää ajatella niitä hetkiä.


Kattokaa, ny kuinka ihanan mekon isomummu neuloi esikoiselle kauan sitten :)


Kyllä ne lapset vaan tuo sen sisällön omaan elämään. Nyt, kun ne ei ole tässä, tää oma elämä tuntuu aika turhalta. Mutta on todellakin se päämäärä mihin pyrkiä: Saada se sisältö takaisin elämään. Ehkä mä toisaalta tarvitsenkin tämän ajan, että saan parannettua itseni ensin. Kyllä se lapsen hyvinvointi vaatii myös sen, että äiti voi hyvin. 

Liityin muuten sellaiseen Nallekerhoon. Sieltä tulee yhteensä kaksitoista pakettia ja jokaisessa paketissa on nallekerholaisen tehtävävihko, askartelu-tai peliliite ja vihjevihko vanhemmille. Nallekerholainen saa kerhopakettien yhteydessä myös värikkään kerhojulisteen, musiikkikasetin, satukasetin, satukirjoja, tietokirjoja sekä erilaisia tutkimusvihkoja.
Tämä on siis tarkoitettu 4-7 vuotiaille lapsille. Ajattelinkin kerätä ensin koko sarjan ja saavat sitten lapset yhtäaikaa äitin kanssa näitä harjoitella :) Se on tässä vaiheessa hyvä, että lapsilla on vain 11kk ikäeroa.



Eilen tuli tosiaan vähän mässättyä...Voi perse! Miks vanukkaatkin maistuu nyt paljon paremmalta, kuin koskaan ennen? Tää on vääryyttä! Onneks mulla on tänään energinen olo, niin tosiaan teen ton mun treenini tänään oikein huolella ja poljen stepperillä puoli tuntia. Sitten saa hyvällä omalla tunnolla mennä tutilullaa nukkumaan. Kyllä siitä vaan saa itelleen tosi hyvän mielen, kun saa oikein kunnolla potkittua itteään perseelle :D

MITÄ?! Kenen noi on...oli?
 Hei! Kertookapas mulle äidit, missä asiassa olet äitinä mielestäsi erityisen hyvä? Mistä sulle tulee oikein äidillinen olo?
Mä ite tykkään siitä, että mielestäni osaan kannustaa lasta tosi hyvin. Se on tärkeetä, että lasta jaksaa kannustaa ja innostaa. Se on niin tärkeä pohja sille terveelle itsetunnolle.


Mutta nyt mä toivottelen kaikille oikein ihanaa perjantaita!





2 kommenttia:

  1. Hmm kyllä tulee äidillinen olo kans siitä, että kannustan Jasperia :) Se opettelee nyt kävelee ilman tukea ja opetan sitä koko ajan siihen kannustamalla, vaikka välillä mennään mukkelismakkelis :D Ja se, kun Jasper on itkuinen ja surullinen, niin lohdutan sitä sylissä ja sanon kaikkea kivaa ja laulan :) Äitiys on ihanaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me kans lauleskellaan paljon:) Tuiki, tuiki tähtönen on ihan ykkönen :D Viimeksi lapset hurahti ihan täysin Fröpelin palikoihin, mä en edes muistanu sen olemassaoloa :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)