torstai 22. maaliskuuta 2012

Meikitön nassu


Mä en olisi ikinä uskonut, että mä joskus tuun laittamaan meikittömiä kuvia julkiseen levitykseen...Mutta eikös se niin mene, että kaikkea pitää kokeilla kerran? ;)
Oon kyllä sitten niiiiin väsyneen näkönen, että huhhuh. Pakko sen verran puolustaa itteäni, et oon ihan oikeesti superväsyny. Menin nukkumaan yhden mais ja heräsin neljältä (!!!), enkä sen jälkeen vaan oo saanu nukuttua sekuntiakaan. Mikähän mua nyt vaivaa? Yleensä ei ton unen kanssa oo mitään ongelmia, sitä on aina riittäny. Ehkäpä mä sit otan päikkärit jossain vaiheessa, että jaksan postata tänään vielä jotain "järkevääkin".

Älkää säikähtäkö :D 






Siis joo hyi helv...Tänne kuitenkin on helpompi laittaa tälläsiä kuvia, kun johonkin Facebookiin. Sitä päivää ei tuu, että sinne ilmaantuis näitä harmaavarpuskuvia :D

Pakko mennä hermosavuille :D 


Ja hei muruset! Käykäähän nyt vielä ne, jotka ei oo udellut multa mitään
Täällä kysymässä jotain. Aikaa on vielä huomiseen klo 12 asti :)

15 kommenttia:

  1. Eihän noissa kuvissa oo mitään hävettävää! Näyttäispä itekki noin kauniille ilman meikkiä. Hyvä ku ite kehtaa peiliin kattoa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä on niin itsekriittinen. Kamalaa! Meinasin jo poistaa koko postauksen, mut olkoon nyt :D

      Poista
    2. No niimpä. Aina on jotain parannettavaa omasta mielestä. :D Mutta älä ihmeessä poista tätä. :)

      Poista
    3. Ehkä mä sinnittelen ja pidän ne täällä :D

      Poista
  2. sähän oot superkaunis ilman meikkiä! turhaan pelkäät lisäillä näitä kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omat silmät ei oo kyllä ihan samaa mieltä:D Mutta kiitos sulle :)

      Poista
  3. VAU! sä olet todellakin luonnonkaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kiitos ihan kauheesti:) Mä oon oikeesti aivan ällikällä lyöty, koska en todellakaan oo pitäny itteäni yhtään luonnonkauniina:D

      Poista
  4. Sullahan on tosi hyvä iho ja oot kyllä luonnonkaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paitsi välillä tulee kausia, kun leuka on täynnä näppyjä!!!
      Kiitos:)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, vaikka ite en kyllä itteeni nää ilman meikkiä nättinä!:D No, kai se kauneus taas on katsojan silmässä:)

      Poista
  6. Jos olisin noin kaunis ilman meikkiä niin en edes meikkais! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä se näissä kuvissa vaan näyttää paremmalta ;)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)