keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Uusimmat FB-kirppari löydöt


Mä oon saanu teiltä ihanuudet niin ihania kommentteja tänään, että tuli kauhee hinku postailla lisää :)
Eipä nyt mitään sen kummempaa, kunhan halusin jakaa teille mun uusimmat ostokseni himokohteestani; Facebookin kirpparilta :D

Baby Phat-toppi 10e



Perfect jeans. Gina Tricot. 5e
Tunnelmavalaisinfriikin unelma. 5e

Siinäpä ne. Mä oon noista farkkuleggareista niin onnellinen, sillä ne istuu TÄYDELLISESTI.
Mun aaaassss näyttää pirun hyvältä niissä ;) Toinen syy voi olla, että oon saanu muotojanikin takasin. Ahh, on ne vaan ihania! Lisää vanukasta!



6 kommenttia:

  1. Ooooh ihana toi lappu!!!!!!!!!!! mikä se fb kirppiksen sivu on? :D Saattaa olla, että haluisin käydä vähän kyyläilemässä niitä sivuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niinku sellanen alueellinen juttu! Katteleppas löytyykö teidän suunnalta omaa :) Luulis, et on aika levinnyt juttu, koska on niin kätevä:)

      Poista
    2. Okei pitää tutkia:)
      Hahah näköjään en osannu kirjottaa lamppuakaa oikein, kun menin ihan sekasin miten hieno on!:D

      Poista
    3. Nooo, ymmärsin kuitenkin :)
      Kannattaa tutkia!Mä oon ainakin ollu itte niin huono viemään kirpparille tavaraa, mutta tonne on vaan kätevä ottaa kuva ja laittaa myyntiin! Yli paljon olis nytkin kaikkia hienoja bilemekkoja, mutta pitäis yrittää pitää hiirikäsi kurissa :D

      Poista
  2. Sieltä löytyy kyllä ihania juttuja mut ku mä en uskalla ostaa sieltä mitää koskaa :D tai siis en uskalla lähtee hakee niitä tavaroita! Jos ne kotiovelle tois nii sit ehkä. Ihanaa heidi ku uskallat purkaa näitä asioita tänne! ihana lukea aitoa asiaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon laiskuuksissani pyytäny ihmisiä postittamaan esim. toppeja. Ei siihen tuu, ku 1,20e lisää hintaa ja säästyy vaiva!:)
      Iiiihanaa Lintunen jos tykkäät lukea tätä. Tää on aika terapeuttista hommaa :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)