torstai 29. maaliskuuta 2012

Turhuutta vaan...

Kyllä lyö pää tyhjää nyt. Jotenkin ollut koko päivä muutenkin perseestä. Artunkin kanssa saatiin niin typerästä aiheesta riita pystyyn, että hohhoijjaa. Mä sanoin sille, että pitää ostaa hopeashampoota, että saa hiuksista ihan vaaleet, ilman keltasuutta. No Arttu sitten siihen, että eikö ne nyt oo ihan hyvän väriset noinkin. Ja mä sitten opastin, että ei, kun ne pitää olla ihan platinanvaaleat. Sitten tämä: "No mun mielestä ne on ainakin paremman väriset tollasina!" "Ai kusenkeltasina?" mä tiuskasin. "Mistä sä tiedät minkälaisista hiuksista miehet tykkää?" se kysyi.. Sitten mä hermostuin ja sanoin, että enköhän mä just paremmin saatana tiedä! Ja Arttu: " Luuleksä tietäväs kauneudesta kaiken?" Sen jälkeen mä painuin tupakalle ja pidin mykkäkoulua siihen asti, ku se lähti töihin.
Oli meilläkin taas aihe riidellä :D Ehkäpä molemmat nous hieman väärällä jalalla tänään sängystä. Artulta tuli viesti muutaman tunnin päästä, kun oli töihin mennyt: Anteeksi rakas, kun pahoitin sun mieles!:(
Ja mä pillitin sitten täällä, kun toinen oli niin suloinen! Mä annan sille ison halin, kun tulee kotiin:)



Ootteko muuten kattonu sitä Super-Marjo ja tytöt-sarjaa, mikä tulee Liv:iltä? Mä katoin eilen vähän sivusilmällä ja voi tsissus, että oli raivostava ohjelma. Kaikista eniten mua ärsytti siinä se Lamourettes-tanssija Henna vai mikä lie. Kunnon tyhjäpääbimbo! "Ei mua haittaa, vaikka mut esineellistetään!" No sehän on hyvä juttu se. Ja mun henkilökohtanen mielipide on, että kroppa sillä kyllä on kunnossa, mutta naamasta näyttää ihan mieheltä. Ei kaunis tippaakaan. Ja sitten niin kehu itteensä kuitenkin jatkuvasti. Muutenkin aika usein nämä Suomen "seksipommit" on todella mitäänsanomattomia naamavärkeistään. Kropat on kunnossa, sitä en sano. Mutta kyllä mun mielestä se naama ihmisessä kuitenkin aika tärkeä osa on.
Huomaa, kyllä taas, että mulla on huono päivä :D

Henna ja Super-Marjo

Asiasta toiseen, mulla on tullu hinku käydä laitattamas taas Madonna-koru, sellanen ihan pikkuriikkinen musta pallo vaan. Mulla oli pari vuotta se, mutta viime keväänä se jouduttiin leikata, kyllä LEIKATA pois. Mulla oli ollut ihan liian lyhyt se tappi ja se taustalevy (vai mikä se nyt onkaan :D) oli painunut mun huulen sisään ja iho kasvanut siihen päälle. Ei se ollu kipee aluksi edes yhtään, mutta sitten se alkoi paisua kauheesti ja rupesin tutkimaan kunnolla suutani, niin huomasin sen katastrofaalisen tilanteen. Ne ei täällä Kauhavan terveyskeskuksessa osannu tehdä sille mitään ja mut lähetettiin Seinäjoelle leikeltäväksi.
 Mä voin kertoa, että se kipu oli jotain aivan hirveää, kun ne saksilla ja veitsellä sen huulen aukasi ja repi sitä korua sieltä irti! Tuntu, että siinä meni tosi kauan ja vaikka huuli oli puudutettu, niin silti se kipu oli aivan järkyttävää. Vesi vaan valu silmistä ja sairaanhoitajakin siinä vieressä kauhisteli, että nyt kyllä ei varmaan oo kauheen mukavat oltavat. Kyllä siitä vertakin tuli ihan kiitettävästi ja kun nousin niin meinasin pyörtyä. Mulla oli äiti siellä mukana, koska oli kuskaamassa mua ja kun mä näin sen siellä odotushuoneessa niin aloin heti itkemään. Sen verran järkyttävä kokemus oli :D Sitten, kun se siitä parani, niin siihen kasvoi sellanen ihmeellinen näppy, joka sitten "hirtettiin" tk:ssa pois. Että tälläsiä kokemuksia liian lyhyestä tapista. Never again. Ennemmin sitten vaikka liian pitkä, mutta kertaakaan en enää halua, että mun huulesta kaivetaan yhtään mitään pois!

Siinä se surullisen kuuluisa koru!

Jes! Mä vaan odottelen niin fiiliksissä huomista ja hiusten laittoa. Nyt meen tekemään esivalmistelut jo, eli leikkaamaan hiusnauhat parin sentin levyisiksi ja laittamaan teipit niihin jo kiinni:) 

Oisko teillä jotain aiheita, mistä haluaisitte postausta? Jos on, niin kertokaahan ihmeessä, niin minä teen:)

Mukavaa loppuiltaa teille rakkaille lukijoille!

8 kommenttia:

  1. Moi! Oon lueskellut sun blogia ja piti tulla ihan sanomaan, että vaikka oma elämän tilanne on ihan erinlainen, niin voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu. Oot kokenut rankkoja asioita, voimia elämään ♥
    Toivoisin postauksia esimerkiksi ruoka aiheista :) Mitä oikein syöt kun olet noin pikkuinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marica kovasti ♥ !! Piristää mieltä kummasti tälläset ihanat, tsemppaavat viestit:) Voin tehdä ilman muuta jotain ruoka-postausta :)

      Poista
  2. Jollain sairaalla tavalla se super Marjo ja tytöt on hyvä ohjelma :D Onhan ne aika tyhjäpäitä, mutta joku siinä kolahtaa.. Hui kauhee toi koru-juttu! Mulla ei onneks huulikorun kans menny noin pahaks :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis nämä tyhjäpäitä täynnä olevat ohjelmat on huippuviihdettä :D Mitä raivostuttavampi, sen parempi! Siks mä luen kaikki Johanna Tukiaisen ja Saana Parviaisenkin jutut aina :D

      Poista
  3. Mulla taas on liian pitkä tappi tässä huulessa mut toisaalta se on vaan ihan hyvä juttu, ei se mua mitenkään häiritse vaikka onhan se aika hassun näköstä mut mieluummin liian pitkä ku liian lyhyt :D !!
    Ja mustaki toi Henna on vähän ärsyttävä, sellanen "kaikki pitää mua seksikkäänä ja oon suomen seksikkäin aahh" jne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omasta kokemuksesta TODELLAKIN ennemmin liian pitkä tappi :D

      Poista
  4. Mullakin on joskus ollut madonna, mut mä haaveilen vähän meduusasta ja niskaläväristä :D Mul on joskus ollu meduusakin mut otin sen pois kun koru hukku...

    Mä en oo kattonu tota ohjelmaa, mut mua alko eilen melkee itkettää ko näin sen Viidakon tähtöset-mainoksen :D En voi sietää sitä yhtää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans nähny vaan mainoksen tosta viidakon tähtösistä...:) Oli hauska uutinen muute joku aika lehdessä, kun jonkun ulkomaalaisen version tähdellä tissi hajosi kuvauksissa! :D Oli vaan jotenkin koomisen näkönen otsikko :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)