tiistai 6. maaliskuuta 2012

Kouluun?!


No niin, nyt on haettu kouluun! Jippii! Nyt kaikki sormet ja varpaat pystyyn, että mä kans pääsisin sinne. Sisustusartesaani, kuulostaisi oikein kivalta ;)
 Mä oon siis aikoinaan käynyt Catering-alan koulutuksen ja se ei oo mun juttuni. Tai osittain on, kahvilassa työskentely oli mukavaa, mutta päivästä toiseen sitä samaa. Ja sama juttu kaikissa muissakin työpaikoissa, joissa oon ollut. TYLSÄÄ! Eipä se työ kauheesti enää kiinnosta, kun sä muistat jossain pikaruokaravintolassa jo ennen kuin asiakas tilaa, että mitä se kuitenkin ottaa.



VS.




Toiseksi vaihtoehdoksi laitoin hakemukseni Leipuri-kondiittorialalle. Se mua on jotenki kans aina kiehtonut. Mun leipomistaidot nyt eivät kummoiset ole, mutta kouluunhan sitä ollaankin menossa :) Oon netistä katsellua! kuola valuen kakkujen kuvia...Kyllä jotkut vaan osaa!




Kakuista tulikin mieleeni oma treenini :) 
Mulla on mennyt nyt "treenilukujärjestys" uusiksi ja se näyttää tältä:

Ma: ylävartalon lihakset
Ti: alavartalon lihakset
Ke: ylävartalon lihakset
To: alavartalon lihakset
Pe: stepperillä polkeminen
Ja lauantai ja sunnuntai olisi lepopäiviä.

En nyt sitten tiedä, onko toi hyvä vai huono systeemi. Katsotaan, katsotaan :)

En tiedä mikä muhun oikein iski. Joskus tossa kolmen maissa tuli yhtäkkiä kauhee päänsärky ja sitä seuras tosi huono olo. Oksetti ja pyörrytti...Mä nyt oon siitä asti vaan maannu sohvalla. Sain onneksi vähän syötyä ja se helpotti kummasti. Uupumus tosta vaan tuli, joten taidan nyt sulkea simmut hetkiseksi.

Moimoi!
  

Kuvien lähteet: www.blissfullydelicious.com, www.topdesignmag.com,
www.mtv3.fi, www.akworld.net, www. cruiseknowledge.com

9 kommenttia:

  1. Toivottavasti pääset kouluun :) !! Ja sulla näyttää hyvältä toi treeniohjelma, mulla ei tollasta kunnollista ohjelmaa oo mut pitäs tehdä kyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!:) Tee ihmees oma ohjelma. Kyllä se on ainakin mun treenaamistani "helpottanut" kummasti :)

      Poista
  2. On järkeä! Mun mielestä toi on hyvin suunniteltu. :) Kunhan vaan pitää huolen, että tosiaan ylävartalotreeniin tulee vaan sitä yläkroppaa ja alavartaloon alakroppaa. Saa sit varmasti lihakset päivän lepoa välissä. :) Ei muuta ku treenaamaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelinkin, että se olis ehkä parempi näin, kun että tekis joka toinen päivä kaikki sarjat! Siinä oli mun kunnolle ehkä liikaakin kerralla vedettäväksi, lopussa olin niin naatti ja päätä särki aina armottomasti :(

      Poista
    2. On varmasti.. :) Ootko kerenny testaa vielä tuota järjestelyä? Miksei muuten toi sun video toimi? :( En kerenny kattoo sitä aiemmin kokonaan ja nyt en nääkkään sitä..mun piti heti matkia sua ja tehdä munki blogiin videopostaus. :D

      Poista
    3. Joo, viikon ajan olen. Ja on se mun mielestä paljon parempi järjestely! :)
      Hemmetti, eikö se nyt sitte toimi?!Vaikka aluksi pelitti niin hyvin...En mäkään saanu sitä enää näkymään. Mikähän hitto siinä ny on?

      Poista
    4. Nonni, hyvä!! :)
      Kumma juttu, mullaki näky aiemmin se ihan ok.. :o

      Poista
  3. Mäki oon miettiny omaa alaani silleen, et en tosiaan haluu olla päiväkodissa töissä, koska kaikki päivät on samanlaisia eikä oo mitään haastetta.. Mut voi sitäkin vuoden pari tehdä :)

    Äääh mun pitäs kans saada aikaseks jonkinlainen treeni ohjelma mut kun se aina unohtuu! :D

    VastaaPoista
  4. Ei kannata haalia liikaa reeniä, heti alkuun... Hiljaa hyvä tuloo :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)