tiistai 13. maaliskuuta 2012

Keväinen vaatehimo

Mulla on iiihan järkyttävä vaateinto päällä. Mä haluan 100 000e nyt tähän käteen. Vilahtais vaan vaalee hiuspehko oven suusta, kun meikäläinen juoksisi kaupoille. Ähh, ei nyt vähään aikaan auta, kun haaveilla. Ainahan sitä voi yhden kaks vaatekappaletta kerralla ostaa, mutta, kun mä haluan ostaa PIKKUSEN enemmän! :D Naisella ei voi olla liikaa vaatteita eikä kenkiä. Se nyt vaan on fakta. Sanoo ne äijät mitä sanoo! Mä keräsin teille vähän vaatteita, mitä oon ihastellu. Olkaapa hyvät: 











Ja olishan näitä kuvia laittaa vaikka sata. Voi voi.

Nii joo, jos vaikka sitten kuulumisiakin vähän.
Lupasin tosiaan tehdä postauksen sunnnuntaista, kun lapset ovat kotona, mutta mä älykääpiö unohdin aamulla ottaa kameran mukaan. Ja mä haluan, että otan kuvia ihan lähtöhetkestä loppuun saakka. No nyt lauantaina, kun lapset tulee, niin mä MUISTAN ottaa sen kameran ja sitten teen siitä postauksen :)
Tässä on ollu aikamoisia rahahuolia, kun mä jäin sairaslomalle töistä ja miehellä ollut pakkolomaa. Kelassakin sitten laskettiin hienosti, että mulle tuli 23 päivältä sairaslomarahaa hurjat 75e!WAU! 3 euroa päivä, kukas helvetti sillä elää?
No tänään sieltä tuli soitto, kun tein valituksen ja siitä pitäisi nyt sitten tulla uusi päätös. Eli enemmän rahaa. Huhhuh! Ja miehen pakkolomat loppuu onneksi tän viikon jälkeen, niin päästään taas normaaliin arkeen. Rahahuolet on kyllä syvältä, niin stressaavia asioita, ettei tosikaan.
Tämän päiväinen treenikin on vielä tekemättä. Tein tossa hetki sitten perunoita ja makkarakastiketta ja söin vielä päälle jogurtin, niin pakko antaa vähän ruuan ensin laskea. Enhän mä muuten saa itteeni edes istuma-asentoon tuolta lattialta :D

Hei, tuli tässä mieleen, että onko kellään tehnyt pesukone niin, että se toimii muuten moitteettomasti, mutta ei linkoa ollenkaan?! Toi meidän pesukone on taas ruvennu tekemään sitä. Yhes välissä se linkos kauan aikaa niin kuin pitikin, mutta nyt taas on pyykit litimärkiä, kun ohjelma on valmis. Eikä auta, vaikka linkoais uudestaan. Huoh. Hienoa tuolla vääntää lavuaariin ylimääräiset vedet erikseen joka hiivatin vaatekappaleesta. Venyvätkin vielä muodottomiksi tätä menoa. Kai se on uuden pesukoneen(kin) osto sitten edessä. PRKL!



Mutta nyt mun täytyy kiltisti tarttua imurinvarteen ja sitten tehdä se treeni :) Palailen taas huomenna uusin tekstein!

Moikka kaikille tasapuolisesti!







11 kommenttia:

  1. Mulla on nyt myös kauhee vaatehimo päällä.. :D hirvee tunne, kun yrittää kiertää kaikki kaupat vaan mahdollisimman kaukaa, ettei tartu mitään mukaan.
    Mut tosta videosta vielä, että sulla on tosi kaunis ääni eli mätsää ulkonäköön hyvin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan perseestä! Kaikki värit hyppii vaan silmille...Mulla on kauhee himo saada kaikkea neon-väristä, uusia kenkiä...mä sekoon!Mulla on KOLMENKYMPINKRIISI!!!
      Awwww...Kiitos ihanasta kehusta ;)

      Poista
    2. Joo , tässä sun Täti Katriina =) Toi Linkoominen on tuttu juttu mun pesukoneessa , koska oon niin paska pyykinpesijä kuin olla ja voi ;) Oon pessyt myös puhelimia ;) Todennäköisesti sulla on se lattian rajassa oleva tai mikä nyt liekään niin tukossa , eli avaat sen , se sijaitsee siinä alhaalla monestikin pesukoneen oikealla puolella siinä etuosassa , sitä ei tartte kuin kiertää auki , jos ei onnistu niin kenkäse vähän päälle ;) Sieltä on mulla ainakin löytynyt nappeja , kolikoita , mummun villasukista jämiä ;) jne... poista ne ja koita uudelleen =) Tässä mun ohje pesukone pulmaan =)

      Poista
    3. Mä oon tonkin keinon jo käyttäny :( Ekalla kerralla se oli aivan täynnä ties mitä paskaa, mutta nyt kun varmaan viikko sitten avasin, ei siellä juuri ollut mitään! Kai noi pesukoneet vaan tehdään kestämään sen takuuajan ja sitte ne sanoo sopimuksensa irti! Vai oiskohan jossain poistoletkussa vika? Niinku muka tajuaisin :D

      Poista
  2. Mullakin on kauhee vaatehimo päällä mut ei tässä auta nyt kovin paljoa shoppailla jos meinaa sen koiran ottaa nyt keväällä!! :D huhhuh :D
    Ja ps. oot niin järjettömän nätti, kuinkahan monta kertaa oon tänki sanonu hehee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan siinä onneks hyvä syy säästää :) Mutta hei! Mä joudun nyt säästellä jonkun pesukoneen ja auton takia. Ei kiva! :D

      Ja tuhannet kiitokset, itse olet kuule :) <3

      Poista
  3. tuo siun hymy on niiiiin ihana! plääää miks oot noin kaunis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hymyä toi mun ukkonikin eniten kehuu :) Suuri syy voi tietenkin olla siinä, että sillon ku hymyilen, niin oon myös hyvällä päällä :D

      Ja höpsistä sulle! Itte oot kaunis! <3

      Poista
  4. Mistä toi kolmas nudemekko mahtaa löytyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, mä en tiiä ollenkaan. Lainasin näitä kuvia Weheartit-sivulta, eikä siellä ole sen kummempaa tietoa, mistä mikäkin tuote löytyy:( Toi mekko on kyllä aivan super upea!!! :)

      Poista
  5. Voi harmi. Mun pitäisi löytää juhliin mekko ja toi näytti juuri siltä, mitä olen etsinyt.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)