tiistai 20. maaliskuuta 2012

Julisteita ja kirpparikuteita

Meidän eteinen on ollut nyt näin kevään tullen mun makuuni liian väritön. Mulla on muutenkin tällä hetkellä kauhee värisitäväritätä-fiilis! Väriä elämäääään! Mietin eilen jo, että jos vetäsiskin hiukset vaan viininpunasiksi...Mutta ei vielä:) Mutta se on kyllä seuraava väri. Mä taas intoilen liikaa, jos nyt vaikka yritettäis eka saada edes ne uudet blondit pidennykset päähän:D
Siis tosiaan...Meidän eteisessä ei oikeestaan oo juurikaan seinätilaa, mihinkä mitään sais, niin mä päädyin ostamaan makuuhuoneen ja kylppärin oveen julisteet. En oikein meinannut löytää pienellä budjetilla mitään Ahh, toi on pakko saada-juttuja, mutta päädyin sitten tällaisiin:




Ja koska mä olen fiksupää, en tilatessa sitten tajunnut, että toi alempi juliste on sitten vaakasuorassa saman kokoinen, kun toi ylempi. Eli ei se tosiaankaan mahtunut oveen. Artun kanssa sitten tartuttiin saksiin ja napsastiin osa pois. Yli jäänyt osa laitettiin sitten "Artun nurkkaan" :D Se on siis paikka, missä Artun pitää viettää töistä tullessaan kaikki vapaa-aika. Hehheh. No ei vaan, tossa nurkassa nyt sattuu olemaan Artun kone (jota se ei juurikaan kuitenkaan käytä) ja sinne on läiskitty kaikki tavarat, mitkä ei muualle sovi :D


Huomatkaa ihana johtohelvetti!

Arttu oli muuten päättänyt sitten naulata noi kaiuttimet kiinni seinään. Kiva! Mutta olkoot :D Se mulle yks päivä sano, että sillekin on tarttunut vähän mun sisustusvimmaa.

Keittiön pöytäkin sai pientä uudistusta. kaivoin vanhat pullot esiin kaapista ja laitoin ne pöydän päätyyn. Ihan kivannäköset, kun aurinko ottaa niihin :)



Ja tietenkin mä oon taas selaillut FB:n kirpparia ja löytänytkin sieltä taas pari uutta vaatekappaletta. Onneksi oon saanut edes muutaman omankin rytkyn myytyä siellä pois. Mutta aina vaan mun kaapissa on niitä "Kyllä mä vielä joskus tätä käytän"-kuteita. Koskahan sitä malttais niistä luopua?:) No sitten, kun mä saan 10 000 e käteen ja saan uusittua koko vaatevarastoni. Sitten lentää kaikki vaatteet kummankin kaapista komeessa kaaressa kirpparille!

Neule 4 e



Toppi 3 e
Toppi/mekko 10e

Sellasia tällä kertaa. Nyt mä toteutan eilisen lupaukseni ja painun siivoamaan keittiön kaappeja. Kröhöm, alkaa olla kyllä todellakin sen tarpeessa...

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille! :) 

4 kommenttia:

  1. Oiii aivan ihana tuo mekko!

    Mikä ihme toi FB kirppari on? Siis facessa juu mut siis täh? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Faces on siis tällänen sivusto, jossa on eri kansioita luokiteltu...on topeille, housuille, kauneudenhoitotuotteille, koriste-esineille, kengille yms. omansa. Sinne sitten vaan pistetään kuvat ja hinnat ja that´s it :)

      Poista
  2. Hei miltä fb-kirppareilta noi on? MÄKI HALUAN :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on niinku sellanen alueellinen juttu! Katteleppas löytyykö teidän suunnalta omaa :) Luulis, et on aika levinnyt juttu, koska on niin kätevä:)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)