perjantai 30. maaliskuuta 2012

Ihanuuksia!

Enpä olis muuten uskonut, että ylipolvensaappaita vois löytää alle kolmellakympillä...Mutta tänäänpä löysin. Oikeestaan oon aiemmin lurkkinu tuolta Thebos:ilta vaan meikkejä, kun niiden halpoja hintoja on mainostettu näkyvästi. Ja mähän rakastan halpoja hintoja. No, kukapa ei?! Mä tossa aiemmin, kun väri vaikutti päässäni, katselin noita sivuja tarkemmin ja löysin kaikkea ihanaa. Tein niistä kollaasin ja otinpa hinnatkin ylös, että saan esitellä teille ihania, halpoja löytöjä. Ja nyt joku vetää siellä herneen nenään ja luulee, että kärkyn ilmaista tavaraa. Just joo. Mä aion kyllä ostaa kyseisiä tuotteita, kunhan mun rahatilanne sen sallii. Ja sitten voin vaikka tulla teille kertomaan, että mitäpä minä tykkäsin tuotteesta. Suomessakin on ehkä "muutama" muu blogi, jossa on "muutama" lukija enemmän, kun mun omassani, niin eiköhän ne ilmaset tavarat (tuskin joka firma niitä edes jakelee) mene niille :D Mutta tämän enempää mä en enää tosta asiasta kirjottele tästä edespäin. Huomaatte varmaan, että mua voi vähäsen jäädä kaivelemaan, jos joku ajattelee musta jotain mikä ei pidä paikkaansa. Kai sitä on vaan jo liian tottunut olemaan jatkuvasti puolustuskannalla. Blaablaablaa, asiaan:

 * Avokkaat-Vartiter-Kulta 44,90e
* Vyömekko-Valkoinen 29,90e
* Rannekello-Sport-Pinkki 9,90e (49,90e)
* Shortsihaalari-Bustier Overall 29,90e
* Aurinkolasit-DG-Eyewear 14,90e
* Rannekoru-Vindi 9,90e
* Ylipolvensaappaat-Amethyst 29,90e
* Burberry-Brit Sheer-EDT-spray 39,90e

IHANIA!


Mä en oo oikein koko päivänä tajunnu, että on perjantai. No eipä ton niin väliäkään, eipä tämä nyt mulla eroa mitenkään muista päivistä. Toista se oli vielä vaikkapa kuus vuotta takaperin. Sitähän suurinpiirtein eli vaan viikonloppujen takia :D Muistan sen fiiliksen perjantaina töissä, kun tiesi, että illalla pääsee taas bilettämään. Kuinka helkkaris sitä on jaksanut? Vanhuus ei tuu yksin. Vaikka se ei vielä naamassa kauheesti näy, mutta elämäntyylissä sitäkin enemmän ilmeisesti :)
Ja sunnuntaina tulee lapset <3 Ihanaaihanaaihanaa! Mä hukutan ne suukkoihin ja haleihin. Ihan tajuton ikävä. Sitä mä oon tässä miettinytkin paljon ja pitänyt tännekin se jo aiemmin kirjoittaa, että tämä blogi ja kaikki mikä siihen liittyy, on senkin takia mulle niin tärkee, että se saa mun ajatukset muualle. Saa vaan keskittyä siihen. Mä tulisin hulluksi, jos ajattelisin tätä tilannetta koko ajan. Pakko yrittää keksiä jotain kivaa elämään, että jaksaa!
Mutta nyt mä siirryn lueskelemaan muiden kirjoituksia. Möyhin tyynyn kuohkeaksi, otan leppoisan vaaka-asennon, läppärin syliin ja kahvikupin käteen ja relax. Arttu the raskaantyönraataja nukkuu jo, kai mäkin tästä kohta pian maltan kömpiä sen kainaloon:)

Hyvää yötä tai hauskaa iltaa tai mitä ikinä sitten teettekään, mutta hyvää/kivaa sitä silti <3

5 kommenttia:

  1. I-H-A-N-A-T avokkaat! :) ja toi shortsipuku kans. Toivottavasti noi huoltajuus jutut menis järjestykseen, en osaa edes kuvitella miltä susta tuntuu :/ Onneks kohta on sunnuntai! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihanat kengät kyllä, että oksat pois!:) Toi shortsipuku oli myös pinkki-valkosena, SEN mä haluan! :D
      Toivotaan parasta, ei tässä oikein muutakaan osaa tehdä <3 Ja onneks tosiaan kohta on taas maailman paras päivä:)

      Poista
    2. Jos mä oikein kauniisti räpsyttäisin ripsiäni, niin ostaiskohan Arttu mulle noi kengät tilipäivänä?!Hmm... Saisin sitten teillekin ihan livenä niistä kuvaa!:)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Juu, oon kuullu, et se on vissiin aikas ihanaa :) En oo ite vielä kokeillu!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)