sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Home sweet home 2

Moikka kaikki!

Nyt mulla menee totaalisesti järki tohon kameraan! Aivan paska! Sillä ei saa mitään kuvia onnistumaan, varsinkin jos on jo hämärää. Kuvista tulee ihan suttusia ja blaah. Livenä nyt vaan tuntuu koti näyttävän paljon kivemmalta...Sama homma muuten oman pärstän kans, peilistä kun kattoo, niin näky on ihan jees, mutta kuvissa taas yllätys yllätys näyttää aivan joltain muulta. Oonpas mä ny kiukkunen akka :D No tässä nyt näitä "laadukkaita" kuvia:









Siinä nyt keittiöstä kuvia. Sitten olkkari, jossa näkyy myös mieheni maku. Kyllä miehellekkin pitää mun mielestä antaa mahdollisuus osallistua sisustukseen. Ihan yhtälailla se on senkin koti :) Mun mies tykkää ehkä vähän "afrikkalaisesta" tyylistä ja sitä on sitten jonkin verran (ehkä:D) meidän olohuoneessa:

















Nää olkkarin kuvat on todella syvältä, voin kertoa :)

No, siinä nyt jotain! Olis EHDOTTOMASTI pitäny saada kuvat otettua, kun oli vielä päivänvaloa, mutta kaveri pyysi pizzalle. Enhän mä nyt voinu kieltäytyä, koska se tarjos ;)

Tässä on vielä muutama kuva. Kylppäri on niin kesken, että sitä ette pahemmin nää! Laitan sitten kuvia, kun saan sen valmiiksi :)

Takapihan näkymää






Kaunista on joo :D

Nämä ihanuudet pitäisi vielä ripustaa makuu-, ja olohuoneeseen:



  No niin rakkahat (edes ne muutamat:) lukijani, eiköhän tässä ala olla tarpeeksi kuvia meidän huushollista! Niin ja saunakin täs asunnos muuten on, sen unohdin kuvata. Eipä siinä mitään erikoista oo. Perussauna :)
Mulla on jotenkin ihana sunnuntaifiilis. Jotenkin sunnuntait on vaan sellasia päiviä, kun huvittaa vaan köllötellä <3
Mites teidän sunnuntai meni? Kertokaa, tahtoo tietää! :D

Moikkamoi, mä meen köllöttelemään :)

6 kommenttia:

  1. Oi, että miten ihana koti!!! Sisustusvimma vaan kasvaa plääää:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄÄÄÄÄ!!Inhottavaa :) Ei sais kattella ikinä kenenkään asuntoja. Se vimma iskee aina!

      Poista
  2. Teidän kämppä näyttää tosi kivalta! Meillä(kin) on muuten samanlainen ruokapöytä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Onhan tää kiva kämppä, mä oon vaan niin hemmetin nopeesti kyllästyvää sorttia :D Taitaa toi samainen pöytä löytyä aika monesta kodista :)

      Poista
  3. Sä kyllä onnistut kuvassa, kun kuvassa <3

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)