perjantai 30. maaliskuuta 2012

Hermoromahdus ja viime kesää!

Ihan ekaksi mä haluan sanoa, että mä en todellakaan halua, että mua aletaan arvostelemaan ja epäilemään jo kykyäni elättää lapseni, kun ostelen kaikkea(???). Mä oon ihan tarpeeksi saanut paskaa niskaani tässä elämässä, en sitä enää kaipaa ventovierailta ihmisiltä, jotka ei tunne mua yhtään! Syy, miksi mä tän blogin perustin, oli tasan tarkkaan se, että saisin jakaa elämääni muiden kanssa, koska masennuksen takia oon erakoitunut aika pahasti ja tottakai ihminen haluaa kontakteja muihinkin ihmisiin. Mä en perustanut tätä TODELLAKAAN ilmaisen tavaran toivossa hyvänen aika. Jos olisin, niin enköhän mä olis jättänyt kaiken ikävän kertomatta ja teeskennellyt, että ahh, Guessin laukku odottaa postissa ja sen jälkeen juoksen salaattilounaan jälkeen manikyyriin, josta sitten lähden ystäväni kanssa teatteriin, josta sitten menen ripsihuoltoon ja sen jälkeen illalliselle. No mun elämäni ei oo sellasta. Mulla on neljän sentin juurikasvu päässä, kynsien laitto (jotka saan laitettua tosi edulliseen hintaan tutulla ja ihan ekaa kertaa) siirty juurikin rahapulan takia (asiat, kun menee tärkeysjärjestyksessä)ja mun ostokset on jotain halppismerkkejä ja kirpparivaatteita ja me syödään kotona jotain supertavallisia kotiruokia. Oih, kun mä oon pinnallinen paska! Ups, anteeks, tilasinhan mä Ellokselta 15e kengät. HUOM! Tilasin, en saanut. Sori, mä oon suorapuheinen.
AHH, KYLLÄPÄ HELPOTTI :D 

Sitten mukavampiin asioihin tai kuviin oikeestaan. Mä oon tässä jo jonkin aikaa yrittänyt saada kuvat jotenkin järjestykseen koneelle ja eilen mä sitten törmäsin kuviin, joita oon viime kesänä räpsinyt. Pakko laittaa niitä nyt. Fiilistellään yhessä kesää, ei siihen oo ees enää kauaa. Menikö teidän muiden mielestä talvi nopeesti? 







7 kommenttia:

  1. HEI! Miks pihalla sataa LUNTA?! Ei sitä enää saa tulla, tällästen kuvien jälkeen varsinkaan!

    VastaaPoista
  2. Höh no aika tyhmää, kun heti vaan jotain tollasta epäilemässä :D Plaah elä välitä. :)
    Jos on yhtään lukenu tätä siun blogia niin kyllä tässä se oleellinen ja blogin oikea tarkotus tulee paremmin ku hyvin esille.
    Oot ihana ja ihania kuvia! Täälläkin sato eilen lunta ihan pirusti, ei kivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä oot ihanuus <3 Kiitos! :) Joo, ei lunta saa tulla enää yhtään. Kevättää jo sen verran!

      Poista
  3. Hmph mä en kyllä ymmärrä miksi tuntemattomien on tarve päteä mitään toisten elämästä kun ei pelkän blogin perusteella tunne ketään :/ Mut omaan arvoon tollaset, sun blogi on ihan mahtava ja sinä olet mahtava tyyppi! :)

    Ps. Hmmm oon kehunnu sun blogia jo aika monta kertaa hihii :D <3 Sulla on tosi kiva kirjotustyyli ja muutenkin kaikki kohdallaan :) Tälläsiä blogeja on harvassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voe sinnuu söpöläinen <3 Ja samat sanat sulle kans :) Onneks te vakkarilukijat ootte aina yhtä piristäviä!Mitä mä tekisinkään ilman teitä :D

      Poista
    2. Nyt jätät omaan arvoon tommoset, noita löytyy joka lähtöön ja nuo on vaan sellasia joilla ei oo itellä kaikki asiat hyvin ! sinä oot ihana ja sulla on ihana blogi, nyt piristy nainen! :)

      Poista
    3. Hihhi, voi teitä :) Kyllähän tässä piristyy, kun teidän kommentteja lukee ;D Kiitos <3

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)