maanantai 5. maaliskuuta 2012

Ärsyttää!

Heiiii!
paita H&M, hame Gina tricot, vyö H&M
Mulla nyt ei oo minkäänlaista aihetta eikä juttua. Ajattelin kirjotella ihan muuten vaan. Katotaan mitä tästä nyt sitten tulee :) Varmaan kauheeta valitusta!


Vähän mua on ruvennu ärsyttämään blogit, jossa elämä on yhtä juhlaa. Kierrellään joka ikiset kissanristiäiset läpi, kuvaillaan gourmet-ruokia (miksei koskaan vaikka makaronilaatikkoa, häh??!!), käytetään kalleimpia tuotteita ja elämä on vaan yhtä juhlaa. Ihanaa. Blingfuckingbling.
Voiko se tosiaan olla jollakin sellaista? Elämä siis. Olis edes joskus jotain: "Oli tosi tylsät juhlat, eikä ollut porukkaa." Mutta ei, kun se on: "Huippupartyt takana, ens viikonloppuna uudestaan. Tilasin muute Mulberryn laukun ja nyt lähetään ihkun poikaystävän kanssa (joka muute toi mulle eilen hopeisen rannekorun) syömään lohta sitruunakermakastikkeella."
 Ähh. Ja ihan tosi, mä en oo kateellinen. Mä saan elämässäni ihan tarpeeksi asioita mitä haluan. Mä oon onnellinen mun merkittömistä laukuistani, Pääasia et näyttää hienolta.
 Aika harva tuolla nyt tiirailee tarkasti minkä merkkinen sun hemmetin käsilaukku on!
 Niin kuin ne merkit ynm. olis tärkeimpiä asioita maailmas. On täs maailmas kyllä aika paljon muutakin. Ja kyllä, mä ymmärrän, että kaikki ei tosiaankaan halua kertoa niitä paskoja asioita, mutta kun mun mielestä niitäkin olis vaan kiva välillä lukea noista hehkutusblogeista. Se vaan tuntuis todellisemmalta.
Tarkennetaas nyt kuitenkin, että mä ittekkin rakastan laukkuja, vaatteita, kenkiä, meikkejä, hiusten laittoa ynm. Mutta kohtuus kaikessa :)



Voi, että kuulkaas mulla olis kova hinku päästä ulkomaille. Kylmästä lämpimään. Mä en oo tosiaan Ruotsia pidemmällä käynyt, enkä ole istunut lentokoneessakaan. Ehkä olis jo aika? :D Me ollaan poikakaverin kans yhessä haaveiltu kunnon lomasta. Pois tästä arjen pyörityksestä. Kyllä parisuhdekin välillä joutuu lujille, koska se arki nyt useimmissa talouksissa ei ole sitä juhlaa, vaan kädestä suuhun elämistä.






Mennäänkö jo?!

Ähh, tässä kirjottaessa tuli mainos tv:stä mikä muuten kans saa mut kiehumaan. Mä näin ton perheen Tuuri-ohjelmassa ja inhosin sitä äitiä heti. Ja nyt siitä on tehty OMA OHJELMA! Ei tsissus.


Ootteko nähny mainoksen? Ja mitä mieltä ootte?

Ehkä mä lopetan nyt, ennen ku tikahdun ärsytykseeni :D No ei, älkää ottako tätä sitte niin vakavasti kuitenkaan ;)
Hauskaa maanantaita (voiko se olla hauska?) kaikille!

Heidi

Vaaaanha kuva! :)


9 kommenttia:

  1. Ei se elämä oo niillä bloggaajillakaan yhtä juhlaa, varmasti heillä on omia huolia ja stressin aiheita mutta eivät kirjota niistä vaan blogiin. :) en ainakaan usko että elämä vois olla yhtä juhlaa ja iloa vaan, kyllä jossain vaiheessa tulee vastoinkäymisiä pakostakin vastaan :) mut sit on meitä joilla niitä tulee joskus vähän enemmän.. mutta kyllä niitä jokasella "täydelliselläkin" bloggaajalla on aivan varmasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä meinasinkin kirjottaa, et onhan niillä varmasti murheita, mutta ei vaan kirjoita niistä. Mut mä henkilökohtasesti vaan tykkään lukea muutakin! Tää vaan oli siis mun mielipide. Olis kiva lukea joissain blogeissa muustakin elämästä, kuin siitä "juhlasta". Mä laitoinki tohon loppuun, ettei kannata ottaa niin vakavasti. Pääasia tässä postauksessa oli kuitenkin liika hössötys luksuselämästä! :)

      Poista
  2. Samaa mieltä! Muakin ärsyttää pari nimeltä mainitsematonta blogia jotka hehkuttaa just noita merkki kuteitaan ja kaikkee muuta ja just sitä et elämä on niin ihanaa.. Joo ymmärrän, ettei kaikki haluu kertoo blogissaan vaikeita asioita, mut ärsyttää sellanen hehkuttelu ja sellanen ihme asenne... Sitten kun niille sanoo jotain negatiivista joku ano niin sitten se kuitataan kommentilla "Oot vaan kateellinen". Just joo. Saa olla aika itteensä täynnä jos luulee kaikkien olevan aina vaan kateellisia :D Mä oon kans ihan tyytyväinen mun merkittömään elämään :D

    Ps. Tosi kaunis tuo vika kuva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ku se menee joillakin vaan niin överiksi. Enkä mä JAKSA lukea vaan mitä joku on tilannut...blaah. Onhan se kiva seurata, mutta toivois välillä vähän muutakin asiaa.

      Poista
  3. Lueskelin sun koko blogin läpi kommentteja myöten ja mieli tekis pistää kommenttia lähes kaikkiin teksteihin mutta jotten vaikuttais täysin idiootilta tuun nyt pistää vaan tän yhden näin alkuun :) Sun mielipitees esimerkiks just tästä "blogi-asiasta" on ihan samaa luokkaa ku mun, etkä ois voinu paremmin asiaa ilmaista! Lisäks on jotenkin jopa helpottavaa huomata että vaikka oot kokenu elämäs aikana niin paljon pahaa, jaksat silti hymyillä ja jatkaa eteenpäin, vaikka olis kuinka vaikeeta. Tuo ainakin mulle voimaa nähdä että asiat voi muuttua paremmiksi, kunhan jaksaa yrittää ja tehdä töitä hyvinvointinsa eteen. Sä oot tosiaan ansainnut tuon hyvän mitä sulla nyt on; ihana mies, sekä rakkaat lapset ja toivottavasti myös valitsemasi koulupaikka ♥ Tää sun blogis on ehdottomasti aidoin johon oon törmänny ja sait musta uuden lukijan! Ps. itse kirjoitan blogia masennuksen sekaisista fiiliksistä, mutta myös onnellisista hetkistä, sekä jaan silloin tällöin myös mielipiteitäni: http://marissa-maryjanes.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli pakko lukea tämä kommentti ääneen mun miehelle, niin otettu olin tästä :) Kiitän ja kumarran ♥ Sait mulle leveimmän hymyn naamalle! Mä tuun vastavierailulle sun blogiin! :)

      Poista
  4. Mäki näin sen ohjelman joku supermarjo ja tytöt, hyii yök! Se sano siin et painoa ei saa tulla raskauden aikana kuin 8 kiloa ja joka päivä käyn vaa'alla. Synnytyksen jälkeen pari viikkoo aikaa pudottaa kaikki kilot. Ihan idiootti ämmä. Joku syömishäiriö sil. Tuntuu et ei rakasta lapsiaan vaan on ihan itteensä täynnä!! :DD Hahaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on aivan täys vouhottajapönttö! :D

      Poista
  5. Häpeäkseni myönnän, olevani kateellinen näille täydellistä elämää viettäville mimmeille.... Oma elämä on ihan jotain muuta :)

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)