maanantai 19. maaliskuuta 2012

EMP


Voi, minkä ihanuuden postimies oli laatikkoon tuonut: EMP-kuvaston. Tämä oli ihan uus juttu mulle, en oo aiemmin kuullut kyseisestä paikasta, mutta nyt kyllä innostuin todella! Aluksi ajattelin, että lehdessä on vain metallimusiikkiin liittyviä tuotteita, mutta nopeasti selattuani yllätyin positiivisesti: sieltä löytyy joka makuun jotain, niin miehille kuin naisillekin. Bändipaitoja, erilaisia toppeja, takkeja, kenkiä, koruja, paitoja, hameita, farkkuja, seinälippuja, julisteita, cd:itä, dvd:itä, Hello Kitty-tuotteita lapsille ja VAIKKA mitä! Yhdistä kansista löytyy siis todellakin kaikkea ihanaa:) Mä oon rakastunut. Ja niin on Arttukin. Eipä tarvii miettiä mistä seuraavaksi jotain tilataan ;)


 Ahh, siis kaikkea ihanaa :)

Käykäähän tutustumassa! Sivulta saa myös tilattua uuden kuvaston kotiin.


6 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄÄ eiieiei ei tälläsiä tänne kohta on taas tuolla ostoskorissa tuotteita, kun en voi vastustaa tilausta! varsinkaa noita hello kitty juttuja :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli pakko laittaa vahinko kiertämään, kun itte oon vahdannu kieli pitkällä näitä tuotteita :)

      Poista
  2. Mä oon tuolta tilannut joskus isälleni joululahjan, tosi nopea lähetys ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa!:) Elikkä lisää plussaa EMP:lle!

      Poista
  3. Oi, mä tykästyin kyllä noihin vaatteisiin! Kiitos tästä vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiiin mäkin :) Eikä oo edes mitään kalliita!

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)