sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Ei niin onnistunut illanvietto :D


Hehee...Huomaa, että ei oo hetkeen juonu. Mä halailin vessanpönttöä varmaan jo joskus ennen kahtatoista ja sen jälkeen oli pakko päästä nukkumaan :D Täällä oli yks kaveri vähän liian kännissä ja Artulla alkoi palaa hermot sen kanssa, niin päätettiin, että otetaan joskus uusiksi :)
Siitä illasta ei siis oo mitään muuta kerrottavaa, mutta onpahan nyt edes muutama kuva:

 





 Joo ja mä tiedän, että on iiiihan kauheeta, kun tollasen topin kanssa on olkaimelliset rintsikat, mutta hei, mä olin kotona vaan. Ihan sama :D
Niin ja muuten: MÄ EN JUO ENÄÄ KOSKAAN VIINIÄ! Se retales tulee aina joko samana iltana tai seuraavana aamuna väkisin ulos. Yäk!
Vielä muistutus kaikille arvonnasta! Se Doven kosteusrasva on ihanan raikkaan hajuinen. itekkin käytän sitä samaa aika usein :)

5 kommenttia:

  1. voi sua raukkaa :D mullekki kävis varmaan noin jos joisin ns. kunnolla nimittäin siitä on 1,5v aikaa ku oon viimeksi mitään kunnolla ees juonu ja ollu humalassa :D hyi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä olin oikein raukka :D Onneks mulla oli ihana hoitaja täällä ;)

      Poista
  2. Kuinka pitkä sä oot? :) Näytät aika pitkältä ainakin kuvissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon viime mittauksen mukaan 170,5 cm. Eli tossa kuvassa 180cm korkkarit jalassa, ettei ihmekkään, että näyttää vähän pitkältä :D

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)