tiistai 27. maaliskuuta 2012

Ai, mikä tanorexia?!

Juu, mä olen koukussa itseruskettaviin, kuten kuvasta varmaan voitte päätellä :D Mä oon käyttänyt itseruskettavia noin 4 vuotta, enkä aio käytöstä (ainakaan vielä pitkään aikaan) luopuakaan! Syy miksi mä näitä käytän on yksinkertaisesti se, että mä oon muute kalpee, kuin kalkkilaivan kapteeni. Ei kiva. Ja auringossa ja solariumissa mä taas palan vaalean ihoni takia. Eli on tämä ainakin turvallisempi vaihtoehto. Tässäkin taas vaan pätee se hyvä sanonta: kohtuus kaikessa. Mä en kuitenkaan halua olla oranssi! Se on vaan kauheen näköstä, kun on ihan blondi tukka, oranssi naama ja vaaleenpunasta huulipunaa. Kuka tuli teille ekana mieleen? Johanna "Tuksu" Tukiainen! :D


Ja tässä on tuotteet mitä oon kokeillut. Noista ehdoton ykkönen mun mielestä on kolmas vasemmalta, eli Nivean voide. Sillä mä saan tasaisimman jäljen. Ja toi Lumenen heleyttävä voide on aivan huippua (ja loppu, nyyh). Sitä, kun laittaa vielä itseruskettavan päälle, niin saa aivan ihanan lopputuloksen. Tosta tulee sellasta ihanaa kimalletta iholle:) Dovesta ja St. Morizista en tykännyt kyllä ollenkaan. Jotkut taas tykkää niistä kauheesti, mutta ei vaan sopinut mun ihotyypilleni.
Ja seuraavaksi kerron kera kuvien, kuinka ja miten saan loihdittua itselleni rusketuksen:

Ensin kuorin ihon suihkussa. Tällä hetkellä käytössä on Oriflamen Pink Grapefruit&Ginkgo-kuorintavoide.
Sitten levitän Nivean Q10plussaa. Tämähän on sekä kiinteyttävää, että kosteuttavaa rasvaa. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla:)
Ja sitten itseruskettavan levitys huolellisesti, muista antaa kuivua hyvin!

 Mä oon tehnyt nyt jonkin aikaa niin, että levitän ensin Nivean itseruskettavan ja sen jälkeen ylläpidän väriä tolla Garnierin suihkutettavalla itseruskettavalla. Sille iso plussa siitä, että se kuivuu melkein välittömästi. Ei tarvii liihotella alasti pitkin kämppää puolta tuntia, ennen kuin voi pukea :D
Sitten, kun väri alkaa näyttää läikikkäältä ja epätasaselta, niin sitten taas sama homma alusta. So simple :)

Onko muita itseruskettaviin hullaantuneita?

14 kommenttia:

  1. mäki haluaisin olla ruskea mutta en osaa käyttää noita itseruskettavia en sit ollenkaan :D tai siis en vaan osaa levittää sitä oikein taikka sit mulla on paska itseruskettava :D Mut meen kyllä aivan tasan varmasti kesällä suihkurusketukseen, kesällä jos millon täytyy olla ruskea! :D ja mulla on just sama ongelma, auringossa vaan palan, en rusketu ollenkaan ja solkkua en oo ees kokeillu enkä halua kokeillakkaan, mua pelottaa se syövän riski vaikka noh, eipä se varmaan muutamasta kerrasta kehkeydy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollu kans muutaman kerran suihkurusketukses. Ekalla kerralla väristä tuli täydellinen ja tokalla kerralla, kun ne oli vaihtaneet siellä liikkeessä sitä itseruskettavaa ainetta, ei tullut yhtään mitään...ja just oltiin lähössä lomailemaan Helsinkiin. Kyllä otti pattiin! Solariumikin on kokeiltu, mutta en tykkää...Siellä pitäs maata mooooonta tuntia, että sais jotakin väriä ja mulla tulee pää aina tosi kipeeksi solkun jälkeen :(

      Poista
  2. Oon käyttäny tota samaa niveaa ja tykkään! En oo kyllä pahemmin ees muita käyttänytkään mut.. :) Tästä ainaki sai sellasen kuvan et oon heti kerralla löytäny hyvän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan loistavaa:) Jotkut moittii sen voimakasta hajua, mut Artun mielestä se haisee toffeelle :D Eikä se mun mielestä enää miltään haise, kun se kuivuu.

      Poista
  3. Mulla on joskus ollu tommonen Dove ja en kyllä myöskään tykänny siitä.. Nyt en oo pitkiin aikoihin käyttäny itseruskettavia mut aattelin nyt taas ostaa jonku, luultavasti just tuota Niveaa kokeilen. :) Toivottavasti se ois hyvä mullekki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dovesta ei vaan yksinkertasesti tuu väriä!!Kantsii ehdottomasti kokeilla Niveaa, varsinkin tota voidetta, se geelimäinen ei oo mun mielestä niin hyvää ja siinä kestää tosi kauan, että se kuivuu:)

      Poista
    2. Kiitti vinkistä, pitääpä käyä heti lauantaina ostamassa se voidemainen. :) Ja mulla sattuu sopivasti olemaan tommonen lumenen heleyttävä päivävoidekki nii taidampa mennä näillä sun konsteilla, jospa saisin itellekki hyvän lopputuloksen niillä. :)

      Poista
    3. Toi heleyttävä on aivan ihana:) Käy ihmeessä ostamassa ja tuu sitten kertomaan mulle, kuinka kävi ;)

      Poista
    4. Nonniin, tänään sain vihdoinki laitettua tuota ruskettavaa. Eka siis kuorin ihon ja sitten levitin tuota Nivean ruskettavaa voidetta, mutta tulos on.. ei mitään eroa entiseen? Miten se ei tartu? Vai pitääkö laittaa useamman kerran että alkaa näkymään? Kaipaan asiantuntijan, eli sun, neuvoja! :D

      Poista
  4. Joo, siinä menee n. 8 tuntia ennen kuin se näkyy! Eli huomenna aamulla sulla pitäis olla jo kaunis rusketus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin näyttää olevan nyt. :D Taisin olla vähä malttamaton ku odottelin jo heti sen levityksen jälkeen että millonkohan tässä ollaan ruskeita. :D Mutta kiitoksia vinkeistä! :)

      Poista
    2. No niin, hyvä :) Tuliko hyvää jälkeä? Kun eihän kaikki kaikille sovi jne. Pitää löytää se oma merkki :)

      Poista
  5. Kyllä tää on ihan passeli mulle. :) Ei oo mitenkään oranssi ja aika luonnollisen näkönen. Täytyy vaan vähän huolellisemmin levittää ens kerralla ku pari länttiä bongasin jalasta, mut harjostuhan tekee mestarin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä munkin aluksi piti sitä laittaa kahteen kertaan, että tuli "tarpeeks ruskee" ja todellakin, tässäkin tekee harjotus mestarin :D Vaikka on mullaki niitä länttejä siellä sun täällä, koska en jaksa olla mikään pilkun*piip*, kunhan on sinne päin:)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa :)