torstai 1. maaliskuuta 2012

Keväistä lirkuttelua

hame Zoey M


Ai, että tänään on ollut kevättä ilmassa! Onko oikeesti mitään keväisempää ääntä, kuin pikkulintujen sirkuttelu? Ja samaan aikaan aurinko porottaa ja vesi tippuu ränneistä. Ah. Mulla on ton masennuksen takia menny kaks vuotta oikeestaan vaan sisällä oleskellen, en tiedä miks pihalle meneminen on masentuneena niin vaikeeta?!Onko kellään kokemusta?Vai onko tää vaan mun oman pikku pääni juttu :) 
No ihan sama, nimittäin nyt mä odotan kesää innolla! Mä aion todellakin hillua pihalla ja tehä kaikkea mukavaa! Suunniteltiin, että vietäisiin lapset kesällä Puuhamaahan. Ja kesäänhän pitäisi kuulua kauniit bikinit. Köh. Siis siihen tarvitaan tota mun treeniäni, mutta mä oon alkanut taas lipsua. Ähh, motivoikaa mua rakkahat lukijani <3 Mässyt on kyllä maistunu! Mä nyt syön sen syömättömänkin vuoden edestä. Noh, kai se on ihan hyvä, kun haluankin vähän lihaa luiden ympärille. Mutta mitäs jos en osaa lopettaakaan?Perkele, kun se ruoka nyt vaan on hyvvää, ei voi mittään! :D

Tais mun muruanikin tänään vähän kevättää, kun passitin sen kauppaan hakemaan kanasuikaleita ynm. härpäkkeitä. Pussin sisältöä jääkaappiin tunkiessa, pussinpohjalta ilmestyi nämä:




 Niin söpöä ;) Se tietää, et tulee itku jos itseruskettava tai lakka loppuu :D Voi hemmetti mulla menee järki, jos en pian saa uusittua tätä kuontaloa!Viimestään 10 päivä onneks saan tilattua teippipidennykset http://www.rapunzelofsweden.fi/ ja hiuksiani säälimättä värjään ne vielä kerran vaaleimmalla värillä mitä löytyy. Ja hopeashampoo lähtee tilaukseen myös. Vihdoinkin mä pääsen tästä keltaoranssisuudesta eroon!Wuhuu!

Mä oon innokas kirppareiden kiertelijä ja oon ihan koukussa Facebookin kirppariin! :) Sieltä tekee oikeesti loistavia löytöjä laidasta laitaan. Ja kätevä keino päästä omista ylimääräsistä vaatteista eroon ja tienata siinä samalla vähän. Mäkin myin kaapissa kaks vuotta lojuneen juhlamekon (joka oli ostettu raskausaikana) neljälläkympillä, ihan mukava summa täysin turhasta vaatekappaleesta, jonka itse taisin ostaa aikoinaan viidelläkympillä :)
Nämä mä sieltä ostin viimeksi:









Onko, hieman (ketuttaa muuten omistaa näin paska kamera, tiedänpä mitä pyydän ens jouluna lahjaksi) lapsellinen toi huppari :D Mutta mitäs väliä, toi oli niin ihanan värinen, että oli pakko saada!Mä tykkään näistä ohuista huppareista yli paljon kotona. Ja mä oon siis todellakin koti-ihminen isolla K:lla. Mä rakastan viettää aikaa kotona, mä rakastan jopa siivota sitä :) Tää on mulle tällänen ihan oma turvapaikka. Oon siis vaatepuolellakin ihan hulluna kaikkiin oloasuihin!
Sitten on taas se mun naisellinen puoleni, kimallusta, lyhyttä helmaa, korkokenkiä...aaah!Voi ollappa miljonääri. Toi toppi on muute aivan ihana päällä :) Vielä, kun pääsis sinne baariin asti joskus :D

Mä haen 100 kupposen kahvia ja pari palaa suklaata. Ja mä treenaan...huomenna. Ihan varmasti. Kyllä joo. Lupaan.

Leppoisaa illanjatkoa kaikille:)

8 kommenttia:

  1. Joo tiiätkö, kun mieki tarviin sitä motivaatioo ja paljon :| Nyt ostin illaks vihanneksia ja dippiä tai no kokonainen kurkku kohta menny ton dipin kanssa :D parempi ehkä näin, kun että sipsin kanssa..
    Voi sulosta, kun miehes ostanu siulle nuo!
    Ja muista todellakin nauttia NYT ja sillon kesällä:) Itekkin odotan toosi paljon kesää. Laitan sulle yksityisen viestin seuraavaks niin älä julkase sitä, mutta voit vastata siihen vaikka tähän :)

    Mie ite myyn vaatteita usein kirppiksellä, mutta koskaan ei oo tullu ostettua ite mitään. Jotenkin en jaksa kierrellä ja kattoo jokaista vaatetta ja plaah.. :D Vaikka varmasti löytyy hyviä ja halpoja vaatteita sun muita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sä söit sen dipin tosiaan just kurkun kans, mut meikäläinen veti eilen vanukkaita, donitseja ja suklaata!FUCK! :D
      Ja muista SINÄKIN sitten nauttia kesästä, eikö? :)
      En mäkään oo enää pitkiin aikoihin jaksanu kierrellä kirppareilla, joskus äitin kans käyn. Mutta toi facen kirppari just onki siitä hyvä, ku saa vaan hiirellä rullailla :)
      Eihän siinä muuta, mutta kun aina ei oo varaa tilailla postimyynnistä, ei millään vaikka kuinka haluais!Byhyyy :( Ei siitä oo kauaakaan, kun tilasin ison kasan ja lupasin miehelle, että nyt ei vähääään aikaan :D Kai se on pakko yrittää pitää lupaus. Onneks noi kirpparilöydöt on asia erikseen, kun ne on nii halpoja ;)

      Poista
  2. Toi pihalle menemisen vaikeus masentuneena ei tosiaankaan oo sun pikku pääs juttu. :) Mä ainaki vaan makasin sisällä päivät pitkät, ihan sama vaikka ois kuin hieno ilma ollu ulkona! Ja motivaatioon...hirveen hankala motivoida toista. Ei siiHunä varmaan oikeesti oo muutaku se, et oikeesti vaan pakottaa ittesä treenaan. Väkisillä, vaikka kuin yrittää keksiä tekosyitä ja vaikka kuin ei tekis mieli. Muista ajatella sitä, että se on sulle terveydellisesti niin hyvä juttu ettei yhtä hyvää saa mistään muualta! Sun koko kroppa ja mieli voi paremmin, jos jaksat treenailla.

    IHANA mies ku tuonu sulle tuliaisia kaupasta, söpöä! :D Ja noi paidat. Ne on ihania. Tossa hupparissa ei oo kerrassaan mitään vikaa. Ihan sama vaikka ois vähän teinimäinen, kyllä jokainen saa pitää mitä vaatteita haluaa. ;) Tai, useimpien mielestä teinimäinen, mutta ite en periaatteessa just ton ajattelutavan takia ajattele mitään teinimäiseks. ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos motivoinnista :) Kyllä mä vaan nyt pakotan itteni! Oi, oi, kuinka hyvän mielen sitä sitten saakaan sen jälkeen! Ja mikäs ny olis sen hienompaa, kuin kroppa, jonka on kovalla työllä saanut itse kuntoon?
      Ihme homma, kyllä masentuneena toi pihalle menemisen vaikeus. Mulla on tosi pahasti sitä vieläkin. Aivan perseestä. Mä välttelen viimeseen asti sitä. Kai se pitäis vaan siihenki ittensä pakottaa. Kesällä nyt tulee edes vähän enemmän oltua pihalla, ku talvella, mutta tosi vähän sillonkin. Tällaisia muutoksia on kuitenkin nyt mukava seurata, kun on ottanut oikein asiaksi parantua tosta masennuksesta.
      Eiks ollukki yli ihana mies? ;) Tollaset yllärit kyllä piristää päivää kummasti :)Nii ja hei! Tänään se toi mulle kahvia sänkyyn!!!
      Ja toi mun teinipaita :D Mä heitin sen ja vaaleenpunaset lökärit heti päälle, kun heräsin :)

      Poista
    2. Joo se on ihan käsittämätöntä, miks se on niin vaikeeta. Kyl ite huomaa, et välillä meinaa olla sitä vaikeutta itelläki. Nyt pari viikkoo oikesetaa ollu sillai, et ihan oikeesti joutnu pakottaa ittensä ulos! Just sitä et se lähtö venyy kahteen tuntiin ku aina keksii jotain muuta ettei vaan tarvis mennä ulos. Mut ku jaksaa painaa nää "paskat" jaksot läpi, niin kyl sit taas on tyytyväinen ku on jaksanu. :) Ja ku huomaa et siitä tykkääki.

      Ui vitsi, oon oikeetaan vähän kateellinen tosta sun paidasta! :D Ja melkeen miehestäki. :D

      Poista
  3. Ja hei tee kotipostaus! Näyttää niin kivalta tuolla taustalla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, voin tehdä kotipostauksen jossain vaiheessa :)

      Poista
  4. No mä en ollu sillai mitenkään masentunut, kun ajattelee viime kesää, mut en kyl paljoo pihalle mennyt kun Jasper oli niin pieni ja jotenkin tuntu välillä siltä että mitä hittoa mä teen pihalla kun ei ollut ketään kenen kanssa sinne menis.. Mut kyl mä Yyterissä kävin ja sen sellasta. Mut tänä kesänä aion olla joka päivä ulkona kun on hyvä ilma ja nauttia tästä, sillä olen odottanut kesää ööää viime kesän lopusta asti :D

    Ja motivaatio pulaan en osaa auttaa :D Ite oon pakottanu itteni menee sinne salille ja olla syömättä herkkuja, vaikka pari kertaa oonki sortunu karkkiin, mut ei siitä nyt kannata itselleen suuttua, vaan yrittää taas uudelleen! Vaikka tosin ite pitäs röökaaminen lopettaa mut siihen sitä motivaatiota vasta tarviikin... :S

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)