tiistai 21. helmikuuta 2012

Vihdoin ja viimein

Mä oon kauan aikaa haaveillu omasta blogista, mutta aina tullut siihen tulokseen, että ähh, mun elämä on vaan liian tylsää yksinkertasesti. Eihän siitä voi saada aikaseksi kirjottaa yhtään mitään...Mutta, mutta. Olkoot sitten, voihan tätä ihan omaksi iloksi tehdä, vaikka muita ei kiinnostaisikaan :) Eikö tämä tästä. Mä en kyllä ymmärrä hölkäsen pöläystä näistä asetuksista, jospa sitä jaksais lukea vaikka ohjeet läpi...Aina sama homma joka asiassa, en jaksa niitä lukea ja sitten hermoilen, kun en osaa mitään. Hyvä Heidi, olet fiksu! :D Mutta joo, nyt luen ne läpi ja palailen taas vähän viisaampana kertomaan itsestäni ja elämästäni jotain.

5 kommenttia:

  1. Mä en ole VIELÄKÄÄN jaksanut lukea noita ohjeita ja siksi en osaakaan käyttää tätä... Kantapään kautta!

    VastaaPoista
  2. Aloitan tämän lukemisen aivan täältä alusta. Kiitos kun facen äityleissä kerroit tänään blogista. Nyt sen alku on löydetty ja huomenna aloitan lukemaan :) Jenny P-R

    VastaaPoista
  3. Mä aloitan myös lukemisen täältä ihan alusta nyt. Aika monta tekstiäs siis odottaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika monta joo :) Mutta on se vaan kaikkein paras aloittaa aina alusta, että pääsee hyvin kärryille :)

      Poista
  4. Mää löysin tän sattumalta ja aloin lukee ja päätin kans et pakko alusta alottaa. Luin muutaman tekstin sieltä täältä ja ainakaan niiden perusteella en pysty ymmärtään miks sua niin kovasti arvostellaan keskustelupalstoilla. En oo ite lukenu niitä mut sain vaan sellasen kuvan noista jostain postauksista. Vaikutat ihan järkevältä normaalilta ihmiseltä joka ajattelee lastensa parasta :) en voi edes kuvitella kuinka rankkaa on joutua oleen erossa omista rakkaista :(

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)