torstai 23. helmikuuta 2012

Tällästä tänään!

Heippatirallaa!
Tuntuu, niinku olis ollu sodassa tänään. Hemmetin lumi tippuu katoilta sellasella ryminällä, että pitää laittaa kädet pään suojaksi, kun tuntuu, että katto tippuu niskaan! :O



 Ai, mitennii täällä on lunta? Kolalla vois olla kyllä vähän tekemistä...mutta nooh...eipä tuolla takapihalla paljon talvella tuu istuskeltua :) Tostahan saiskin muuten kasattua lapsille pulkkamäen?!Joo!Tahtoo! Muistan lapsena, kun iskä teki meille ison liukumäen ja jäädytti sen. Se oli ihan huippu :)
Asiasta toiseen, kattokaas kuinka hyvä viherpeukalo mä oon:


Tittidii! Olin heittämässä tätä jo roskiin (RIP), koska näytti olevan kuollut pystyyn...Mutta tarkemmin katsottuna:


Sieltä kasvaa uutta :) Äitiltä sitten kuulin, että tätä kasvia sanotaan kotikoivuksi ja se saattaa pudottaa kaikki lehtensä talvehtiessaan. Tätä katsoessa tuli ihan oma elämä mieleen...Vaikka sitä on viimeiset vuodet tuntenu olevansa kuollut, eikä elämässä mitään, niin silti sieltä voi nousta uutena ja vahvempana vielä pystyyn! :) No olipas nyt syvällistä!

Mä ostin muutama päivä sitten vähän hiustenhoitotuotteita ja uuden meikkivoiteen. Mulla on ollu kauan aikaa Max Factorin meikkivoide käytössä, mut nyt tuli hätätilanne ja piti ostaa ihan marketista uutta. Mä inhoan ostaa kaupasta meikkivoidetta, koska joka ikinen kerta mä otan väärän sävyisen. Ja se on sitten rrraivostuttavaa. Nekään kuitenkaan mitään huippuhalpoja ole. No nyt osui silmään sitten Maybellinen uutuus Fit me! Mä en ollu vielä nähny mainoksia tästä, kun ostin sen, mutta uutuus ja sopiva hinta osu silmiin :) Oon kyllä tykännyt tästä, tätä ei tarvii paljon laittaa ja iho on luonnollisen näkönen. Ei siis tuu kauheeta maskia naamaan :) Niin ja mikä parasta: OIKEA SÄVY!Jippii!:) Tai no...ainakin sinne päin :D


Sori, mulla on aivan paska kamera! :D Jees jees.
 Niin sitten niitä hiustenhoitotuotteita tosiaan ja tässäpä niitä:

Vasemmalta oikealle: Wellan muotiluvaahto, nestemäinen muotoilugeeli, hoitoampulli, suoristava muotoilusuihke, korjaava hoitoaine.

Pakkohan mun oli ostaa, kun olivat vaan 5e/kpl. Muotovaahtoa oli paketissa siis 300ml, muotoilugeeliä 200 ml, hoitoampulleja 6x10 ml, suoristavaa suihketta 200 ml ja korjaavaa hoitoainetta 100 ml.
Kaikkia tuotteita oon jo testannut ja tykkäsin :)

Voi kääk, mulla on tämän päivän treenikin tekemättä. Tää on taas näitä päiviä, kun se tuntuu mahdottomalta ja kaikki muu tekeminen olisi paljon hauskempaa ja ties mitä muuta.

  Nääääin paljon mua huvittaa 










Mutta nyt ei auta kitinät. Lisää muuten huomattavasti inspiraatiota, kun tietää, että muutama ihminen ainakin seurailee tätä mun blogiani. Ei ainakaan kehtaa kuntoilua kesken enää jättää ;) Siitä kiitos teille ihanat lukijat! <3 No nii, muutama teekupponen vielä napaan, sitte blogien lukemiset ja sitten se treeni. Näin teen. Mukavaa päivän/illanjatkoa teille ja toivottavasti teillä on ollu enemmän energiaa, kuin mulla tänään :)

Kyllä se tästä taas :)



























                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 















8 kommenttia:

  1. Haha, mä just omaan blogiini kirjoittelin pelkääväni maailman eniten katoilta tippuvaa lunta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan järkyttävä ääni mikä siitä tulee :D Ikkunatkin tärisee!

      Poista
  2. Joo, pieni paniikki päällä..uskalla ees ovea aukasta... :D

    VastaaPoista
  3. Vitsi et sä näytät kyllä paaaljon nuoremmalta mitä oot :) Tarkotan siis hyvällä, sä menisit ihan 20 vuotiaasta :) Oot tosi nätti kyllä :)

    VastaaPoista
  4. Peittääkö toi FIT me meikkivoiden hyvin? :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Kyllä mun mielestä :) Mulla on toi leuka aika ongelmallinen alue ja hyvin on näpyt peittyny! Ja tykkään, kun siitä tulee niin heleä lopputulos, ei mikään maski-fiilis :)

    VastaaPoista
  6. Voitais ottaa tavotteeksi kesäkuntoon 2013, kun tämä kesä jo otti ja meni?

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)